valt tegen hoor... ze geven afquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:01 schreef patrick11 het volgende:
Mensen ik heb jullie hulp hard nodig, ik wil graag een negerin als vriendin. Ik heb ze bijna in alle soorten gehad, maar nog geen zwartenegerkleur. Het liefst een surinaamse of antilliaanse negerin en geen afrikaan. Sex met een negerin schijnt erg lekker te zijn, met name die big booty die ze hebben schijnt een centrale rol te spelen.
Het probleem is dat surinaamse of antilliaanse negerinnen vaak een zwarte vriend willen en mij als blanke jochie niet eens zien staan. Heeft iemand tips..
Soko Sokooooo...![]()
ik vraag gewoon om tips, wil je niet daarop reageren, doe dat dan niet..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:03 schreef Mr-Z het volgende:
kan er niet ff een modje kijken naar de postgeschiedenis van patrick11..beetje erg veel gebagger
Je had gewoon het verkeerde gat.quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:04 schreef crackhead het volgende:
Je had gewoon het verkeerde gat.
Tip:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:04 schreef patrick11 het volgende:
[..]
ik vraag gewoon om tips, wil je niet daarop reageren, doe dat dan niet..
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:04 schreef crackhead het volgende:
[..]
Je had gewoon het verkeerde gat.
racist!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:08 schreef patrick11 het volgende:
dat zijn vaak van die Afrikanen, die hoef ik niet.
Ook nog kieskeurig ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:08 schreef patrick11 het volgende:
[..]
dat zijn vaak van die Afrikanen, die hoef ik niet.
hij was toch al ontmaagd door een travi?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ook nog kieskeurig ?
Je zal altijd maagd blijven
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:13 schreef patrick11 het volgende:
ik wil een soko sokoooooo negerin, zo een anti of een suri.. die hebben een cornfed booty...
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:13 schreef patrick11 het volgende:
ik wil een soko sokoooooo negerin, zo een anti of een suri.. die hebben een cornfed booty...
heb je ook nog een routeplanner voor het vinden van de hole?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:30 schreef crackhead het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nou, lekker zo'n cornfed booty.
Wat een lekkere kont zegquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:30 schreef crackhead het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nou, lekker zo'n cornfed booty.
waar denk je waar ze oorspronkelijk vandaan komen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:01 schreef patrick11 het volgende:
Het liefst een surinaamse of antilliaanse negerin en geen afrikaan
NSB'erquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:03 schreef Mr-Z het volgende:
kan er niet ff een modje kijken naar de postgeschiedenis van patrick11..beetje erg veel gebagger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |