abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40390724
Ik ben de laatste paar dagen eens hier in de stad aan het kijken of er geschikte appartementen voor me zijn. Ik had met iemand een afspraak gemaakt en stond rond het middaguur bij de voordeur aan de bel te jengelen. Dit uiteraard alvorens ik m'n fiets op het hoekje had geparkeerd en het sleuteltje netjes van het slot ontdaan had.

De deur werd niet voor mij geopend. Uit nieuwsgierigheid deed ik 't klepje van de brievenbus open, waaruit ik een hoop geschreeuw opving. Te horen aan de woorden 'blikjes', 'teringkind' en 'bier' had Timmie het een en ander met de blikjes bier van Rijn uitgespookt. Ik liep maar even achterom, waar een raam gevestigd was met daarin toch wel een paar fikse sterren. Ineens hoor ik een hoge jongensgil gevolgd door het geluid van een doorspoelende WC.

De maat was hierdoor voor mij toch wel aardig vol:

Dat appartement hoefde ik al niet meer, en ik liep daarom maar met trillende mondhoekjes terug naar de plek waar ik mijn fiets had neergezet. Mijn fiets was weg, gejat of geleend, maar er stond wel een scooter. De scooter werd dan maar als voertuig benut om thuis te komen. Vlak voordat ik de straat goed en wel uit was gereden hoorde ik nog iemand even heel hard vloeken...
Even helemaal weg.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:28:19 #2
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_40390772
Lol Wat een verhaal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:29:37 #4
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_40390792
Had je de sleuteltjes van het slot ontdaan? Dan is het ook niet gek dat je fiets gejat is
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_40390804
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:28 schreef Agiath het volgende:
Lol Wat een verhaal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is misschien heel vreemd, maar ik zit nu op een punt in mijn leven waarin ik allemaal gekke, maar ook nare dingen meemaak. Een gedeelte daarvan vindt zijn weg op FOK!
Even helemaal weg.
pi_40390837
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:30 schreef Pitom het volgende:

[..]

Het is misschien heel vreemd, maar ik zit nu op een punt in mijn leven waarin ik allemaal gekke, maar ook nare dingen meemaak. Een gedeelte daarvan vindt zijn weg op FOK!
Kloon van Dromenvanger?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_40391043
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:31 schreef Agiath het volgende:

[..]

Kloon van Dromenvanger?
Nee joh, een boomdinges imitatie. Een mislukte, dat wel; de zinnen lopen wat minder lekker.
pi_40391102
Nee, niks van dit alles dus. Gewoon een waargebeurd verhaal dat hier een daar wat aangedikt is om het wat klaagbaak-waardiger te maken.
Even helemaal weg.
pi_40391490
Aikuuul was toevallig in de buurt?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:00:01 #10
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_40391562
Nep Boomlaars
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_40391584
Ja, dat gebeurd mij ook wel eens.
Ik post om het posten.
pi_40391617
Die maat kan voller.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:45:36 #13
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_40392644
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:30 schreef Pitom het volgende:

[..]

http://curieus.web-log.nl

Zielsbroeder
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:15:33 #14
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_40393396
Pure kwats. Wannabe.
En Boomlaars is z'n favo Fok!ker......
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:18:27 #15
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_40393482
Wat een zaadverhaal. En het lijkt me trouwens dat je het slot van de sleutel ontdoet ipv andersom...
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_40393493
en toen stortte er een vliegtuig neer en heb je nog even de held gespeeld waarna je rustig thuiskwam, bakkie leut pakte en even kwam fok!ken?
pi_40393563
Riight, dit soort verhalen laat je maar in je duim ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')