En mijn no-claim, ik zit op 80%quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:09 schreef Crazyivan het volgende:
Ja hallo, wat dacht je van mn noclaim korting.
Mee eens!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:10 schreef c0ne het volgende:
Mee eens, mensen die betrapt worden verdienen dezelfde kras in hun gezicht.
En diep dan he...
Dan claim je toch niks. Haal gewoon een busje lak bij de dealer en doe het zelf. Waar gaat het nou om dat ie rijd toch. Ook overal krassen en deuken in de auto en spiegels afgetrapt, dat krijg je als je in het centrum woonde, nou boeiend.quote:
Geen garaazje in de buurt die het zonder bonnetje voor een paar honderd euri wil doen ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:14 schreef longinus het volgende:
Er zit al een deuk in mijn kofferbak, ook een kadotje van een onbekende hufter. Het repareren is 1800 euro dat ik zelf moet ophoesten tenzij ik gebruik wil maken van mijn allrisk.
dan kost het me ook honderden euro's (3 stappen terug in no claim)
Als ik met lak ga werken ziet het er altijd hobbelig uit, daar komt bij dat het metallic lak is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:15 schreef Crazyivan het volgende:
Dan doe je het toch zelf met een busje lak of je laat het gewoon zo. Je ziet er zelf niks van als je erin rijd.![]()
Tenzij je je auto 'oprijdt' kost het je gewoon op je inruil.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:12 schreef Crazyivan het volgende:
Dan claim je toch niks. Haal gewoon een busje lak bij de dealer en doe het zelf. Waar gaat het nou om dat ie rijd toch. Ook overal krassen en deuken in de auto en spiegels afgetrapt, dat krijg je als je in het centrum woonde, nou boeiend.
Wat merk en model scheurijzer AUB?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:08 schreef longinus het volgende:
Het lijkt wel bijna normaal, schade veroorzaken aan de auto van een ander en dan wegrijden zonder een berichtje.
Ik wil toch mijn ei kwijt door te zeggen dat die hufter die een kras van een halve meter over mijn portier heeft gemaakt mag rotten in de hel.
deukje of krasje kan gebeuren, maar een halve meter![]()
Mij maak je niet wijs dat je dat niet merkt, maar stug doorgaan he..
Teringlijers zijn jullie, ik heb hard moeten werken voor die auto en ik probeer er zuinig op te zijn.
Zo, dat moest ik even kwijt.
Seat ibiza cupra blauwmettalic.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:58 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Wat merk en model scheurijzer AUB?
Het nadeel is dat naarmate je auto er slechter uitziet door deuken en krassen, dat er altijd klootviolen zijn die menen dat een extra krasje of een lekke band dan ook niet uitmaaktquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tenzij je je auto 'oprijdt' kost het je gewoon op je inruil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |