abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40390147
Het lijkt wel bijna normaal, schade veroorzaken aan de auto van een ander en dan wegrijden zonder een berichtje.
Ik wil toch mijn ei kwijt door te zeggen dat die hufter die een kras van een halve meter over mijn portier heeft gemaakt mag rotten in de hel.
deukje of krasje kan gebeuren, maar een halve meter
Mij maak je niet wijs dat je dat niet merkt, maar stug doorgaan he..

Teringlijers zijn jullie, ik heb hard moeten werken voor die auto en ik probeer er zuinig op te zijn.

Zo, dat moest ik even kwijt.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_40390156
Ik vind dat je gelijk hebt!
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:09:09 #3
54403 Mr-Z
Makkers staakt uw wild geraas
pi_40390163
sorry
pi_40390177
Ja hallo, wat dacht je van mn noclaim korting.
When there is no more room in hell, the dead will walk the earth
pi_40390192
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:09 schreef Crazyivan het volgende:
Ja hallo, wat dacht je van mn noclaim korting.
En mijn no-claim, ik zit op 80%
pi_40390207
Mee eens, mensen die betrapt worden verdienen dezelfde kras in hun gezicht.
En diep dan he...
pi_40390241
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:10 schreef c0ne het volgende:
Mee eens, mensen die betrapt worden verdienen dezelfde kras in hun gezicht.
En diep dan he...
Mee eens!
Pleh
pi_40390265
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:10 schreef longinus het volgende:

[..]

En mijn no-claim, ik zit op 80%
Dan claim je toch niks. Haal gewoon een busje lak bij de dealer en doe het zelf. Waar gaat het nou om dat ie rijd toch. Ook overal krassen en deuken in de auto en spiegels afgetrapt, dat krijg je als je in het centrum woonde, nou boeiend.
pi_40390321
Er zit al een deuk in mijn kofferbak, ook een kadotje van een onbekende hufter. Het repareren is 1800 euro dat ik zelf moet ophoesten tenzij ik gebruik wil maken van mijn allrisk.
dan kost het me ook honderden euro's (3 stappen terug in no claim)
pi_40390365
Dan doe je het toch zelf met een busje lak of je laat het gewoon zo. Je ziet er zelf niks van als je erin rijd.
pi_40390695
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:14 schreef longinus het volgende:
Er zit al een deuk in mijn kofferbak, ook een kadotje van een onbekende hufter. Het repareren is 1800 euro dat ik zelf moet ophoesten tenzij ik gebruik wil maken van mijn allrisk.
dan kost het me ook honderden euro's (3 stappen terug in no claim)
Geen garaazje in de buurt die het zonder bonnetje voor een paar honderd euri wil doen ?
Pleh
pi_40390770
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:15 schreef Crazyivan het volgende:
Dan doe je het toch zelf met een busje lak of je laat het gewoon zo. Je ziet er zelf niks van als je erin rijd.
Als ik met lak ga werken ziet het er altijd hobbelig uit, daar komt bij dat het metallic lak is.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:56:05 #13
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_40391450
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:12 schreef Crazyivan het volgende:
Dan claim je toch niks. Haal gewoon een busje lak bij de dealer en doe het zelf. Waar gaat het nou om dat ie rijd toch. Ook overal krassen en deuken in de auto en spiegels afgetrapt, dat krijg je als je in het centrum woonde, nou boeiend.
Tenzij je je auto 'oprijdt' kost het je gewoon op je inruil.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:58:46 #14
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_40391532
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:08 schreef longinus het volgende:
Het lijkt wel bijna normaal, schade veroorzaken aan de auto van een ander en dan wegrijden zonder een berichtje.
Ik wil toch mijn ei kwijt door te zeggen dat die hufter die een kras van een halve meter over mijn portier heeft gemaakt mag rotten in de hel.
deukje of krasje kan gebeuren, maar een halve meter
Mij maak je niet wijs dat je dat niet merkt, maar stug doorgaan he..

Teringlijers zijn jullie, ik heb hard moeten werken voor die auto en ik probeer er zuinig op te zijn.

Zo, dat moest ik even kwijt.
Wat merk en model scheurijzer AUB?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_40392621
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:58 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Wat merk en model scheurijzer AUB?
Seat ibiza cupra blauwmettalic.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:57:12 #16
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_40392899
Ow.... ik dacht dat het over een echte auto ging
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:44:40 #17
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_40400283
haha herkenbaar

zwager van me had z'n auto ook ergens geparkeerd, komt terug, flinke deuk in de achterbumper. Hij checkt auto die ervoor staat, en jahoor, grote krassen en zwarte lakresten... Houston, we got 'm

Dus hij even wachten op de eigenaar van die auto...
komt die dude eraan, en beweerd niks gedaan te hebben (met zo'n altijd ontkennen instelling ) tot hij gewezen wordt op de zwarte lakresten op zijn bumper. Vervolgens zegt hij letterlijk: "kan ik het niet gewoon hierbij laten en u afkopen meneer? ik heb 50 euro contant bij me..."

!!! !!

Het gaat hier dus om een gloednieuwe porsche 911, waarbij er een deuk zit in de achterbumper... oftewel de hele bumper moet eraf, uitgedeukt worden, en gespoten worden.. zal dus al snel boven de ¤1000 gaan komen te liggen...en dan wil die dwaas afkopen met 50 euro?

Daarna gegevens uitgewisseld, blijkt dat betreffende persoon uit 1920 stamt... ja, 86 jaar dus en nog achter het stuur... optiefen met die fossielen achter het stuur

Dus, TS, ga gewoon langs het dichtsbijzijnde fossielentehuis, check daar wat auto's, zoek naar lakresten van je eigen wagen, en

Succes!
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_40434135
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:56 schreef Catbert het volgende:

[..]

Tenzij je je auto 'oprijdt' kost het je gewoon op je inruil.
Het nadeel is dat naarmate je auto er slechter uitziet door deuken en krassen, dat er altijd klootviolen zijn die menen dat een extra krasje of een lekke band dan ook niet uitmaakt

Echt waar als ik zelf een keer iemand een auto zie vernielen, ook al is het een keer niet mijn auto, dan kan die nieuwe pasfoto's gaan maken. Aangifte doen doe ik toch al niet meer. Dat heeft mischien alleen nog maar zin als je de nummerplaat in spiegelbeeld terug kunt lezen uit je portier ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')