quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:40 schreef Nosh het volgende:
[afbeelding]
Dat hoofd, dat hondje, haar single, haar acteerprestaties, haar stem, haar oprecht briljante stopwoordjes ('that's hot' bij iedere vet toffe zuurstofmolecuul die langs zweeft), het feit dat ze een hele carriere heeft gebouw op helemaal niks en dat er nog steeds klapmongolen zijn die met een serieus gezicht durven te beweren dat ze 'het op haar zouden kunnen doen' (en dan heb ik het niet eens over de excuus-josti's die haar het predikaat 'knap' gunnen)
Dat zo'n gigantisch zwarte gat van pure talentloosheid, en daar nog trots op is ook, toch in staat is om hele hordes al even intrieste fans aan te trekken. Dat maakt me best stiekem een beetje verdrietig.
Jezus.quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:40 schreef Nosh het volgende:
[afbeelding]
Dat hoofd, dat hondje, haar single, haar acteerprestaties, haar stem, haar oprecht briljante stopwoordjes ('that's hot' bij iedere vet toffe zuurstofmolecuul die langs zweeft), het feit dat ze een hele carriere heeft gebouw op helemaal niks en dat er nog steeds klapmongolen zijn die met een serieus gezicht durven te beweren dat ze 'het op haar zouden kunnen doen' (en dan heb ik het niet eens over de excuus-josti's die haar het predikaat 'knap' gunnen)
Dat zo'n gigantisch zwarte gat van pure talentloosheid, en daar nog trots op is ook, toch in staat is om hele hordes al even intrieste fans aan te trekken. Dat maakt me best stiekem een beetje verdrietig.
Hmm, goed idee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:43 schreef Nosh het volgende:
[..]
Jezus.
Dan kun je net zo goed geil worden van een zak slachtafval, met een taperecorder er aan vastgeplakt die constant 'THAT'S HAWT IHIHIHIHIH' blehrt.
Dan kom je ongeveer in de buurt van een harde krijgen van die plamuurkop en silicoonbobbels van dat verschrikkelijke wicht.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:44 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Sowieso heb ik al een hekel aan alle rijkeluiskindjes ...
ik wel, bezuip me nog liever alleen... verschrikkelijk kindquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
En toch is ze neukbaar, je kan lullen wat je wil maar een avondje sex (only sex) zou ik niet afslaan
Paupertje ga toch 's janken in 'n hoekje. Maar stiekem wel bruinen in de zon op je vakantie'tje héquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:48 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
![]()
Die kunnen daar net zo weinig aan doen als negers aan hun kleurtje.![]()
Whehehehe, kansloze bonoboquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:44 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Sowieso heb ik al een hekel aan alle rijkeluiskindjes
Als ze ervoor betaald wordt is het niet gratis knul...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:50 schreef MaxPower het volgende:
Het mooiste is nog dat ze betaald wordt om naar feestjes te komen omdat het zoveel gratis publiciteit genereert.
Je bedoelt zeker met een krant over die lelijke kop van d'r. En laat ze haar kleding ook maar aanhouden, want veel valt er niet te zien met al die knoken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
En toch is ze neukbaar, je kan lullen wat je wil maar een avondje sex (only sex) zou ik niet afslaan
Hier ben ik het helemaal mee eens. Wat een rotkop.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:40 schreef Nosh het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |