Mijn god wat een prutsers van T-Mobile, m'n zus ging daar dus haar abbonement verlengen en een nieuw toestel uitzoeken. ik als expert moest natuurlijk even mee. Zo gezegd, zo gedaan.
Niet dus
Het uitzoeken was niet nodig, ze wist al welk toestel. ook was het slechts verlengen van het abbo, niks geen nieuwe troep met aanbiedingen of whatsoever.
En natuurlijk tref ik (met m'n zus dus) het weer om zo'n muts te treffen die níks maar dan ook níks weet... bij echt álles moest ze een van haar collega's om hulp vragen. wat ze fout kon doen, deed ze fout. Natuurlijk moet er nieuw personeel ingewerkt worden soms, maar dit slaat echt alles. Simpel een abbo verlengen en een nieuw toestel halen duurde 50 minuten
Daarbij vroeg ze nog of me zus het toestel wou verzekeren... omdat ze ook daar de ballen verstand van had kwam iemand met meer hersencellen haar bijstaan. hij legde uit dat je kon verzekeren tegen diefstal etc.... dus ik vraag, omdat ik kort geleden zélf m'n telefoon verzekerd heb (bij KPN) of dat ook voor verlies geld. Kennelijk snapt deze aarsmongool het verschil niet tussen verlies en diefstal. of geeft hij gewoon niet toe dat KPN voor hetzelfde geld nét even wat meer service bied. ik vraag duidelijk: Hoe zit het met verlies?
zegt die gast: uhm ja je moet kunnen aantonen dat er sprake is van braakschade...
ik: wtf?
![]()
dus als m'n zus haar telefoon op het terras gejat wordt, kan ze het shaken?
en nog steeds had ik nog geen antwoord hoe het zat met verlies... door eigen toedoen dus...na 3x vragen gaf ik het op, was vrij duidelijk dat hij gewoon niet toe wilt geven dat T-mobile daar geen dekking voor verstrekt. Over eerlijke verkopers gesproken...
toen begon die dude te kletsen over IMEI, en dat je bij schade het IMEI nr moet laten zien UIT DE TELEFOON (achter de batterij) Terwijl het volgens mij normaal is dat je aan de hand van je papieren, je contract, je IMEI nr kunt laten zien... aangezien het IMEI nr daarin vermeld wordt. maar nee..
en bij diefstal: Braakschade kunnen aantonen, en dan nog is het héééééééél lastig om een nieuw toestel te krijgen... hoezo lastig? als je een aangifteformulier onder z'n neus schuift, sta je toch gewoon in je recht een nieuw toestel te krijgen als je daarvoor verzekering betaald?
Kern van het verhaal:
T-Mobile medewerker die traag is:
T-Mobile medewerker die om je vraag heen kletst:
T-Mobile met baggerservice:
T-Mobile:
Dat lucht op