quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:28 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
post ff een foto van je neus
dan weten we het zeker
Ik voel me niet geroepen om het te gaan beargumenteren.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Weet je cart_man, jouw manier van discussieren is wel lekker makkelijk he?
Een Ajacied post wat argumenten, en jij beantwoord ze altijd ALLEEN maar met "dit klopt niet, dit is niet waar etc, je weet niet waar je het over hebt" compleet zonder tegen argumenten. Lekker makkelijk hoor..
Dat werkt nou niet echt lekker he?.
bekijk geen fotoboeken van kerelsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fobolink aanklikken weer te lastig
ben ik nietquote:r'dammertjes?.
Had je dat nou toch maar wel gedaan, want je reacties (waar HeatWave op reageert) slaan nergens op..........quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:35 schreef Cart_man het volgende:
Heatwave is weer eens hilarisch.
[..]
Ik voel me niet geroepen om het te gaan beargumenteren.
Dat jij vind dat je gelijk hebt kan mij niet interesseren. Ik weet dat het anders zit.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:38 schreef BoNi het volgende:
[..]
Had je dat nou toch maar wel gedaan, want je reacties (waar HeatWave op reageert) slaan nergens op..........
Werkelijk een fantastische reactie, hulde....!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:41 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat jij vind dat je gelijk hebt kan mij niet interesseren. Ik weet dat het anders zit.
Prachtig, je kan zo de politiek inquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:41 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat jij vind dat je gelijk hebt kan mij niet interesseren. Ik weet dat het anders zit.
Prima, kakkerlak, maar blijf dan ook gewoon weg met onliners in het Ajax topic enzoquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:51 schreef Cart_man het volgende:
Waarom zou ik mijn meningen moeten beargumenteren. Heb geen zin om daar met jullie (jodenvolk) op in te gaan. Genoeg gezegd hierover.
Jij hebt ook altijd van die sterke argumenten hequote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:55 schreef HeatWave het volgende:
Voor feyenoord zijn in een VBL discussie en dan gelijk hebben.
Je heet geen Johan Cruyffquote:
Lees je anders even in wat ik net 5 min geleden getikt heb over dit topic......quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd van die sterke argumenten he![]()
![]()
Wat is het toch ook een arrogant volk daar in Amsterdam.....quote:
Johan Cruyff is een lamzak die denkt altijd gelijk te hebben met dat gezever over voetbal.quote:
ik heb hem nog nooit op een onwaarheid weten te betrappen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:01 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Johan Cruyff is een lamzak die denkt altijd gelijk te hebben met dat gezever over voetbal.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:21 schreef HeatWave het volgende:
calimeroen....
Hey, zeg je alweer iets onbenulligs. Goed bezig.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:21 schreef HeatWave het volgende:
Die gast is ook zo'n typische f'noorder. Meer haat tegen Ajax dan liefde voor f'noord. Walgelijk debiel simpel ventje.
Nooit eens normaal over voetbal praten, alleen maar calimeroen....
die is toch dood?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:20 schreef Doopy-X- het volgende:
Hebben jullie trouwens óók zo'n hekel aan Gerard Cox?
ik weet niet hoor, heb al jaren z'n lelijke smoel niet meer gezien. Laatste keer was bij vrienden, toen ze "Toen was geluk heel gewoon" op hadden staan.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:26 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Is dat zo?![]()
Rondje voor alle Ajacieden!
Ik kan BEIDEquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:24 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hey, zeg je alweer iets onbenulligs. Goed bezig.
verkapte -ik kijk toen was geluk heel gewoon maar ik durf er niet voor uit te komen omdat m'n joodse vriendjes mij dan de rug toe keren- post?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, heb al jaren z'n lelijke smoel niet meer gezien. Laatste keer was bij vrienden, toen ze "Toen was geluk heel gewoon" op hadden staan.
Klopt, is het geweldig indrukwekkende afscheid je ook bijgebleven? Ik krijg er nog kippenvel van!quote:
nope, want:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:34 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
verkapte -ik kijk toen was geluk heel gewoon maar ik durf er niet voor uit te komen omdat m'n joodse vriendjes mij dan de rug toe keren- post?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:07 schreef Doopy-X- het volgende:
al die kakkerlakken zijn natuurlijk naar de lege helicopter kijken?![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:07 schreef Doopy-X- het volgende:
OP staat klaar
al die kakkerlakken zijn natuurlijk naar de lege helicopter kijken?![]()
Haal je nu niet Gerard Cocks en Rudi Carrell door elkaar...?quote:
Die 'grap' was al gemaakt........quote:
Een grap hierover maken zou gewoon té makkelijk zijnquote:F E Y E N O O R D
Take a moment of silence...
Nee, ik ben wat nuttigs aan het doen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Volgens mij is Cart_man stiekum wel om naar Pauwe te zwaaien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |