Knul, die fransen kwamen pas NA Bergkamp/Overmars etcquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah hoor .. En die 36000 fransozen daar hebben er niets mee te maken![]()
Hoe deed Arse het al die jaren met die geweldige ajaccieden Ajacieden?
Zeg jij als feyenoorder. Wanneer was jullie laatste kampioenschap ook alweer? Preciesquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:25 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Als ze meededen lukte het ook niet natuurlijk.
Tja, dat is Loek he. Die heeft nog nooit normaal gereageerd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:33 schreef SoA-Holic het volgende:
tering, wat een irritant ventje die daaaan. Kunnen we niet een centraal afzeiktopic over hem opstarten?
Hij is een beetje onwetend maar that comes with the territoryquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:33 schreef SoA-Holic het volgende:
tering, wat een irritant ventje die daaaan. Kunnen we niet een centraal afzeiktopic over hem opstarten?
En de rest is niet kansloos bezig in dit topic?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tja, dat is Loek he. Die heeft nog nooit normaal gereageerd.
LoekB?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tja, dat is Loek he. Die heeft nog nooit normaal gereageerd.
Loek heeft ook nog nooit normaal gereageerd buiten dit topic.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
En de rest is niet kansloos bezig in dit topic?
Ik miste hem al!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Loek heeft ook nog nooit normaal gereageerd buiten dit topic.
LoekB, Viper-X, etc. etc. etc. etc. die ja.
fier en koenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:45 schreef FrankyMcG het volgende:
Stelletje HIV koters uit amsterdam!
Dat ze maar lekker idolaat aan Israel richting het Midden Oosten gaan, kennen ze daar voor hun flikker worden geschoten!
Dapp're Strijders....![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:45 schreef FrankyMcG het volgende:
Dat ze maar lekker idolaat aan Israel richting het Midden Oosten gaan, kennen ze daar voor hun flikker worden geschoten!
Gefrustreerde kakkerlakken...pricelessquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:45 schreef FrankyMcG het volgende:
Frankyquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:45 schreef FrankyMcG het volgende:
Frustraties? Why?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:00 schreef SoA-Holic het volgende:
Gefrustreerde kakkerlakken...priceless![]()
Dus nu de prijzen zonder de fransozen en met Bergkamp/Overmars/Kanu (dat was de ajaxinbreng gok ik zo)quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Knul, die fransen kwamen pas NA Bergkamp/Overmars etc
Nou....zo:
1997/'98 Engels landskampioen Arsenal FC
1997/'98 Engelse beker Arsenal FC
1998/'99 Engelse supercup Arsenal FC
2001/'02 Engels landskampioen Arsenal FC
2001/'02 Engelse beker Arsenal FC
2002/'03 Engelse beker Arsenal FC
2003/'04 Engels landskampioen Arsenal FC
2004/'05 Engelse beker Arsenal FC
Juve heeft de helft van het aantal EC-1's van Ajax hoor ...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:31 schreef daaaaan het volgende:
Zo grappig trouwens dat het enige waar Ajacieden op terug kunnen vallen hun prijzenkast is.
Zo kan een supporter van een Europese topclub jullie ook uitlachen omdat ze meer prijzen hebben, en zou iedereen voor Real Madrid of Juve ofzo 'moeten' zijn.
Nou ... ik kan er een noemen met meer EC-1'squote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Er is volgens mij geen enkele Engelse club met een vollere prijzenkast dan ajax...
Alleen Real (9), AC (6) en LFC (5) hebben meer EC-1'squote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Europa beperkt zich ineens tot Nederland en Engeland?![]()
Arsenal is altijd al een grote naam geweest, ook zonder Nederlanders maar dat ter zijde.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:06 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
![]()
haha, dat is ook pas sinds de laatste 15 jaar, vroeger was het "boring, boring Arsenal." Sinds de komst van enkele Ajacieden (jawel, daar zijn ze weer!) waaronder Master Bergkamp is de club uitgegroeid tot wat het nu is.
en dat klopt ook nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Knul, die fransen kwamen pas NA Bergkamp/Overmars etc
Elke dag weer die "strijd" aan willen met de sukkeltjes uit rotterdam?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:19 schreef Doopy-X- het volgende:
Ajax![]()
kakkerlakken![]()
goedemorgen vriendjes![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heb je thuis niks te vertellen of zit je er zwaar onder of wat is precies je probleem?![]()
boerenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Elke dag weer die "strijd" aan willen met de sukkeltjes uit rotterdam?
Heb je thuis niks te vertellen of zit je er zwaar onder of wat is precies je probleem?![]()
ik niet hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:03 schreef Doopy-X- het volgende:
HW
Waarom denkt iedereen toch dat ik een strijd voer?![]()
TIP: Kom es met je schrale billen uit VBL en check m'n ATquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:05 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik denk gewoon dat je geen leven hebt
ok, ik zie hetquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:08 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
TIP: Kom es met je schrale billen uit VBL en check m'n AT
Dat ligt meer aan het type voetballer en hun mentaliteit dan aan de 'clubliefde' van deze jongensen dat weet je hopelijk zelf ook.....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:27 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Tsja, clubliefde is een groot woord maar spelers als Kuyt, Hofs, Lodewijks, enz. houden toch veel meer van hun club dan zo'n walgelijke Zlatan (ook nog als held gezien in a'dam puur om z'n kwaliteiten) of de Jong?
En de allerleukste : Cruijff die heel A'dam in hun reet naaide en nog steeds held is daar.
En dan heb je eindelijk eens een echte Ajacied/clubspeler zoals vd Vaart, wordt ie weggepest
ja, die had precies de mentaliteit die we graag zienquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:14 schreef BoNi het volgende:
En dan heb je eindelijk eens een echte Feijenoorder/clubspeler zoals van Persie, wordt ie weggepest
Speak for yourself.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:14 schreef BoNi het volgende:
[..]
Overigens blijkt uit jouw aanname dat je niet zo heel goed geïnformeerd bent.
quote:Want zoals jij het stelt zou ik ook kunnen zeggen dat Pi-Air heel Feijenoord in hun reet neukt, maar na een aantal jaren blijken jullie zijn geslachtdeel graag nog eens te willen ontvangen, terwijl een ieder weet dat het niet zo gegaan is........
Weet waar je over praat.quote:En dan heb je eindelijk eens een echte Feijenoorder/clubspeler zoals van Persie, wordt ie weggepest
Ik zal mezelf nog even quoten en let vooral op het, speciaal voor jou, dikgedrukte gedeelte:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Speak for yourself.
[..]
[..]
Weet waar je over praat.
Beter lezen sweetheart......quote:Want zoals jij het stelt zou ik ook kunnen zeggen dat Pi-Air heel Feijenoord in hun reet neukt, maar na een aantal jaren blijken jullie zijn geslachtdeel graag nog eens te willen ontvangen, terwijl een ieder weet dat het niet zo gegaan is........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |