Mijn oude avatarquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nu je het daar toch over hebt
[afbeelding]
![]()
Was jij niet boos dan? Stelletje lamzakken verdienden het om naar huis te lopen vanuit Katwijk.quote:
Denk je dat dat Feyenoorders iets boeit?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nu je het daar toch over hebt
[afbeelding]
![]()
Niet alleen het Legioen is eerder met dingen, wij wonnen de eerste (ook de laatste) Europa Cup en zetten het Nederlandse voetbal op de kaartquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zoals over het algemeen het Legioen met de meeste dingen eerder was dan ajax. Veel dingen hebben ze over genomen.
Dat 'afbraak voetbal' heb ik jaren niet gezien bij Feyenoord (meer bij PSV zelfs), net als dat ik het dominante totaalvoetbal bij Ajax al 10 jaar niet gezien heb.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:11 schreef kreischer2000 het volgende:
Je zal maar kakkerlak zijn trouwens iedere 2 weken met 49,999 andere havenarbeiders van achter visnetten naar walgelijk afbraak voetbal kijken![]()
Sterker nog, ik weet dat ze het nog steeds verschrikkelijk vindenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:14 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Denk je dat dat Feyenoorders iets boeit?![]()
Moet ik hier serieus op ingaan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:16 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Niet alleen het Legioen is eerder met dingen, wij wonnen de eerste (ook de laatste) Europa Cup en zetten het Nederlandse voetbal op de kaart
Het enige wat ik er verschrikkelijk aan vind is dat er geen Feyenoorder voor z'n club opkwam door die kutjood een dubbele beenbreuk te bezorgen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:20 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Sterker nog, ik weet dat ze het nog steeds verschrikkelijk vinden![]()
óóóóóóóóóóóóóh ja! Dat was tegen jullie hé!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:23 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Het enige wat ik er verschrikkelijk aan vind is dat er geen Feyenoorder voor z'n club opkwam door die kutjood een dubbele beenbreuk te bezorgen.
Whehehequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:16 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Niet alleen het Legioen is eerder met dingen, wij wonnen de eerste (ook de laatste) Europa Cup en zetten het Nederlandse voetbal op de kaart
Het enige wat ze bij Ajax eerder doen is wegrennen
Bij mijn weten gaan er verschilende verhalen de rondte;quote:
Je wilde zeggen dat ajax dat heeft gedaan?quote:
snap ook wel dat je dat bedoeldequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:55 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over de clubs harry![]()
Dit is nogal een understatement he.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:29 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Die hebben later het voetbal idd NADRUKKELIJKER op de kaart gezet, maar Feyenoord maakte het begin
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:31 schreef daaaaan het volgende:
Zo kan een supporter van een Europese topclub jullie ook uitlachen omdat ze meer prijzen hebben,
Er is volgens mij geen enkele Engelse club met een vollere prijzenkast dan ajax...quote:
quote:
Je hoeft geen Arsenal-supporter te zijn om ajax te mogen uitlachen hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:42 schreef daaaaan het volgende:
[..]![]()
Maar jullie mogen Ajax nog harder uitlachen
Een Engelse landstitel of FA Cup is natuurlijk veel meer 'waard' dan een Nederlandse landstitel of een Amstel Cupquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Er is volgens mij geen enkele Engelse club met een vollere prijzenkast dan ajax...
Dat doet er natuurlijk niet toe.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:43 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Een Engelse landstitel of FA Cup is natuurlijk veel meer 'waard' dan een Nederlandse landstitel of een Amstel Cup
Dat klopt maar wij hebben die term niet zelf verzonnen, het waren juist de uit-supporters. Wel hebben wij natuurlijk verschillende joodse voorzitters gehad.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Bij mijn weten gaan er verschilende verhalen de rondte;
Als de bezoekende club naar ajax moest, kwamen ze door een jodenbuurt.
Daarom zeiden ze vaak "we gaan weer naar de joden toe".
Ziehier; De Joden zijn geboren![]()
Europa beperkt zich ineens tot Nederland en Engeland?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Er is volgens mij geen enkele Engelse club met een vollere prijzenkast dan ajax...
blijft triest, die vlaggenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:03 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat klopt maar wij hebben die term niet zelf verzonnen, het waren juist de uit-supporters. Wel hebben wij natuurlijk verschillende joodse voorzitters gehad.
Nee, maar zo ben je wel aan je naampje gekomen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:03 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat klopt maar wij hebben die term niet zelf verzonnen, het waren juist de uit-supporters. Wel hebben wij natuurlijk verschillende joodse voorzitters gehad.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:42 schreef daaaaan het volgende:
[..]![]()
Maar jullie mogen Ajax nog harder uitlachen want Arsenal is een mooie club (met wel een lelijk stadion tegenwoordig) met goede supporters.
Wij vinden het leuk om te doenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:49 schreef Suijk het volgende:
Ik vind dit altijd wel leuk om te lezen.
Daar blijkt juist het geweldige relativeringsvermogen van de Ajax-supporters uit.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat je dan zelf raar genoeg bent om daar je geuzennaam van te maken....
Jah hoor .. En die 36000 fransozen daar hebben er niets mee te makenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:06 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
![]()
haha, dat is ook pas sinds de laatste 15 jaar, vroeger was het "boring, boring Arsenal." Sinds de komst van enkele Ajacieden (jawel, daar zijn ze weer!) waaronder Master Bergkamp is de club uitgegroeid tot wat het nu is.
Hahaha.. LOL.. Arrogante k*nkerneuzen, dat zijn jullie.. Maar we zullen vrijdag weleens gaan zienquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:11 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Daar blijkt juist het geweldige relativeringsvermogen van de Ajax-supporters uit.
Wij geven niet zoveel om de rest omdat we toch wel weten dat we de beste zijn (ook al verliezen we)![]()
Zelfs bij FC Zwolle lachen ze zich nog dood om ajaxquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je hoeft geen Arsenal-supporter te zijn om ajax te mogen uitlachen hoor
Als ze meededen lukte het ook niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:44 schreef DutchGooner het volgende:
Het wordt lastig voor ajax om de nationale beker van Engeland te winnen dunkt me
Whehehequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:23 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Zelfs bij FC Zwolle lachen ze zich nog dood om ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |