Das geen antwoord op de vraag he?quote:
21 ofzo?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Das geen antwoord op de vraag he?
oh nee hoor, ik heb nooit beweerd dat K&H prutsers zijn, dat het kutventjes zijn welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:20 schreef daaaaan het volgende:
Ik vind het wel grappig dat spelers als Kuyt en Hofs in het begin heel lang door Ajacieden altijd als totale prutsers worden verklaard, en ze later alsnog mokkend hun mening bijstellen, keer op keer
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik vind het grappig dat Feyenoorders Sneijder uit Oranje willen hebben vanwege z'n lengte, maar in opper-kabouter Hofs een ideale middenvelder zien.
22, Huntelaar had er overigens 33, waarvan 12 voor Ajax, in een half seizoen. Owh en 1 CL-doelpunt.quote:
Hoe zouden ze het uitspreken?quote:
Tsja, clubliefde is een groot woord maar spelers als Kuyt, Hofs, Lodewijks, enz. houden toch veel meer van hun club dan zo'n walgelijke Zlatan (ook nog als held gezien in a'dam puur om z'n kwaliteitenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:23 schreef BoNi het volgende:
[..]
Wat een heerlijk sneu topic..........
Maar noem me eens één speler uit de selectie van Feijenoord met clubliefde...?
Bron?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:27 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Tsja, clubliefde is een groot woord maar spelers als Kuyt, Hofs, Lodewijks, enz. houden toch veel meer van hun club dan zo'n walgelijke Zlatan (ook nog als held gezien in a'dam puur om z'n kwaliteiten) of de Jong?
En assists van beide spelers?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
22, Huntelaar had er overigens 33, waarvan 12 voor Ajax, in een half seizoen. Owh en 1 CL-doelpunt.
Echte clubliefde: http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/26964quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:27 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Tsja, clubliefde is een groot woord maar spelers als Kuyt, Hofs, Lodewijks, enz. houden toch veel meer van hun club dan zo'n walgelijke Zlatan (ook nog als held gezien in a'dam puur om z'n kwaliteiten) of de Jong?
hihihiquote:
Hij heeft gelijk hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Echte clubliefde: http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/26964
Kan ik even geen stats over vinden.quote:
tifo is suf.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:28 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
maar de grootste grap blijf ik nog de zogenaamde tifo vinden daar.
Hij moet zijn bek gaan houden. Begint een beetje te irriteren dat geouwehoer van hem.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:29 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk hoorJuist omdat ie van de club houdt, is ie terecht boos dat z'n collega's geen zak uitvoerden.
De grootste grap vind ik nog dat jullie echt denken dat wij waarde hechten aan die hele tifo-scenequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:28 schreef PLAE@ het volgende:
maar de grootste grap blijf ik nog de zogenaamde tifo vinden daar.
Dat was wel triest jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:31 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
De grootste grap vind ik nog dat jullie echt denken dat wij waarde hechten aan die hele tifo-scene
Maar 410 zijn natuurlijk wel voorlopers met Ultra's, Kaos, Bandieris, niet te evenaren..
Ook mooi hoe ze hun overleden internet-vrienden herdenken, die dan achteraf helemaal niet blijkt te bestaan
Waardeloze acties?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:32 schreef PLAE@ het volgende:
haha die was goed ja.
niet waardeloze actie na waardeloze actie doen en dan vervolgens zeggen dat je er niks om geeft![]()
Wat een mongool ben jij zegquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:50 schreef HeatWave het volgende:
God daaaan, wat moet er toch bar weinig activiteit in jouw havenbrein plaatsvinden zeg.
Nee, de kuip is een bolwerk van briljant voetbal, succes en gezelligheid. 50000 debiele rotterdammers die eigenlijk liever de Ajacieden in elkaar beuken dan dat ze voetballend eens iets laten zien daar
.
F'noord, meest gefrustreerde kutpubliek ooit. Nooit eens zelfspot, nooit eens humor, nooit eens relativerend. Onmogelijk om met een beetje f'noorder een biertje te drinken als Ajacied zijnde, want ja, je bent Ajacied, dus moet je dood.
Grow up, het is maar een spelletje. Een heel LEUK spelletje, maar voor ik 1 tik uit zou delen aan een "conncurrent" moet ik eerst met Christina Ricci trouwen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |