Jullie zijn idd net het Nederlandse Millwallquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:50 schreef Doopy-X- het volgende:
Nobody likes us, we don't care
Hoe zit dat nou, willen geen CL winnen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:45 schreef SocialDisorder het volgende:
over Feyenoord gesproken.
Hoe zit dat nou, wíllen jullie geen CL spelen?
Ik ben ook voor Barca, ik vind het gewoon leuk om Rotterdammertjes te stangenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:47 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou, willen geen CL winnen?
Als het je daarom gaat, waarom word je niet voor AC Milan of Barcelona ofzo
Je kiest er niet voor om supporter van Ajax te zijn, je wordt als Ajacied geborenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:45 schreef daaaaan het volgende:
Ow ja, ff afreageren:
Het enige waarom er nog mensen naar dat lelijke blok beton komen is omdat het nou eenmaal 'stoer' is om voor die club te zijn omdat ze uit onze hoofdstad komen en ooit groot waren in de pre-historie.
Het biedt ook voordelen. Zo was er laatst een Duitser die mij liep te neten in Rotterdam. Die heb ik een Ajax-petje cadeau gedaanquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:50 schreef HeatWave het volgende:
God daaaan, wat moet er toch bar weinig activiteit in jouw havenbrein plaatsvinden zeg.
Nee, de kuip is een bolwerk van briljant voetbal, succes en gezelligheid. 50000 debiele rotterdammers die eigenlijk liever de Ajacieden in elkaar beuken dan dat ze voetballend eens iets laten zien daar
.
F'noord, meest gefrustreerde kutpubliek ooit. Nooit eens zelfspot, nooit eens humor, nooit eens relativerend. Onmogelijk om met een beetje f'noorder een biertje te drinken als Ajacied zijnde, want ja, je bent Ajacied, dus moet je dood.
Grow up, het is maar een spelletje. Een heel LEUK spelletje, maar voor ik 1 tik uit zou delen aan een "conncurrent" moet ik eerst met Christina Ricci trouwen ofzo.
dat is precies het verschil tussen ajacieden en Feyenoordersquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:50 schreef HeatWave het volgende:
het is maar een spelletje.
Ik lees bijna alleen maar onwaarheden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:50 schreef HeatWave het volgende:
God daaaan, wat moet er toch bar weinig activiteit in jouw havenbrein plaatsvinden zeg.
Nee, de kuip is een bolwerk van briljant voetbal, succes en gezelligheid. 50000 debiele rotterdammers die eigenlijk liever de Ajacieden in elkaar beuken dan dat ze voetballend eens iets laten zien daar
.
F'noord, meest gefrustreerde kutpubliek ooit. Nooit eens zelfspot, nooit eens humor, nooit eens relativerend. Onmogelijk om met een beetje f'noorder een biertje te drinken als Ajacied zijnde, want ja, je bent Ajacied, dus moet je dood.
Grow up, het is maar een spelletje. Een heel LEUK spelletje, maar voor ik 1 tik uit zou delen aan een "conncurrent" moet ik eerst met Christina Ricci trouwen ofzo.
Zal best, ga jij maar weer lekker lopen meppen en stenen gooien hoor.. kom je ver mee in het leven.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:54 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dat is precies het verschil tussen ajacieden en Feyenoorders
Het zijn idd altijd alleen maar de Feyenoorders die stenen gooien en rellenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal best, ga jij maar weer lekker lopen meppen en stenen gooien hoor.. kom je ver mee in het leven.
Ik ben BLOEDfanatiek als het op Ajax aankomt, maar fysiek geweld? Ik ben toch gvd geen neanderthaler?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nacht verandert iedereen,
kankelul.
heb ik nog nooit gedaan hoor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal best, ga jij maar weer lekker lopen meppen en stenen gooien hoor.. kom je ver mee in het leven.
quote:Huntelaar ken ik persoonlijk niet, wel als tegenstander. Ik wist al lang dat hij niet naar Feyenoord zou komen. Een vriend van mij, Bob, was een keer bij Heerenveen en wilde graag met hem als toekomstig Feyenoorder op de foto. Huntelaar weigerde en gaf als reden dat hij niet met Rotterdammers op de foto wilde. Dat zei mij al genoeg.'
1) Zullen we de bezoekersaantallen van de laatste 3 seizoenen eens naast elkaar leggen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:45 schreef daaaaan het volgende:
Ow ja, ff afreageren:
Blaat
Wanneer ze dit een keer niet doen, is of de ufo leeg, of ze gaan hun eigen spelers daar maar uitfluiten of met witte zakdoekjes zwaaien, want het ligt uiteraard aan de trainer.
ajax![]()
![]()
eg wel.....quote:
Ja daar liggen we wakker vanquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Huntelaar heeft het ook niet zo op 010
[..]
Dit zijn echt van die onzin-verhalen, uit de duim gezogenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Huntelaar heeft het ook niet zo op 010
[..]
Wat een jaloeziequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:00 schreef HeatWave het volgende:
Maar idd, wees maar tevreden met niets f'noorders, jullie zijn inmiddels OOK tevreden met rotterdam als "stad".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |