Alliance scum.quote:
Had ik al verteld dat ik afgekickt was?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:51 schreef Tierelier het volgende:
Omg, niet doen gewoon. Aan zo'n soortgelijk spel zat m'n ex dagelijks aan gekluisterd. Weg sociaal leven.
Ja ook weg vriendin
Goeie kans van jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ah, dus daarom spreek ik 'm nooit meer op msn
te laat, kans dat je terug valt in je verslaving is te groot!quote:
gaar spel manquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:58 schreef DamzkoO het volgende:
Ja net zo verslaafd ben ik aan SOCOM III, vanavond weer lekker die kut-noobies ownen![]()
Ja klopt, Socom 2 was wel leuk, dit spel is redelijk nep. Wel leuk als je het dan online met je vrienden enz speelt. Voor de rest niks aanquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:14 schreef boyv het volgende:
[..]
gaar spel man
ik heb een playstation, een memorycard, een controller aangeschaft voor dat spel, maar het is geen reet aan
vertel mij wat, mijn broertje is al heel lang echt verslaafd, ik spreek of zie 'm nooit meer.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:55 schreef Vinno het volgende:
[..]
Goeie kans van ja
Tis echt slecht voor je sociale contacten.
Wees blij , ook geen gezeikquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
vertel mij wat, mijn broertje is al heel lang echt verslaafd, ik spreek of zie 'm nooit meer.
WOW is niet het enige spel waar je zo verslaafd aan kan raken maar volgens mij wel de ergste. Een neef (en goede vriend) van mij speelde Diablo 2 de hele dag en daarna lineage, ik moest hem zoiets de kroeg mee inslepen. We gingen vaak snowboarden samen maar dat was zo goed als afgelopenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
vertel mij wat, mijn broertje is al heel lang echt verslaafd, ik spreek of zie 'm nooit meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |