quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:08 schreef SunChaser het volgende:
je hebt ook nog bepaalde wijken en parken die op deze manier helemaal zijn uitgetekend
Je hebt ook avondwinkels en supermarkten. Op de Rue de Champs Elysee heb je ook een supermarkt en mc donalds met bier.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:43 schreef Elefes het volgende:
Wat me wel opviel was dat het allemaal zo ongelofelijk duur was daar.. Mijn hemel, dat viel me wel tegen (zonder blikken of blozen 4 euro voor een flesje cola bijvoorbeeld).
Inderdaadquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:15 schreef Vava het volgende:
Haha, ja je loopt je echt een ongeluk op al die trappen in Parijs![]()
Catacomben wil ik een volgend keer ook gaan kijkenDeze keer had ik genoeg graven gezien, naast Pere Lachaise was ik een dag eerder al, tijdens het wandelen door Montmartre, even Cimetiere Montmartre opgegaan
Daar hebben we idd ook water gehaald e.d., er zat een supermarktje recht tegenover ons hotel. Maar soms wil je gewoon lekker op een terrasje zitten en wat drinken, of bij het eten wat drinken.. En dat vond ik gewoon erg duur. Misschien ben ik wel niet zoveel gewend, na Praag en Madrid dit jaarquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:17 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je hebt ook avondwinkels en supermarkten. Op de Rue de Champs Elysee heb je ook een supermarkt en mc donalds met bier.
Hahahaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:05 schreef Elefes het volgende:
Inderdaad
En dan nog per ongeluk een toren op gaan, in plaats van de crypte in, omdat je niet goed op staat te letten.. En daar pas achter komen als je begint met een klein wententrappetje naar boven(bij de Sacre Coeur).
Het is toch bij Montparnasse in de buurt? Lijkt me wel leuk om er wat foto's van te zienquote:De catacomben waren erg raar om te zien.. Ik zal anders binnenkort eens wat foto's posten.
Het was er wel koud trouwens, zo onder de grond.
Dat is vreemd, afgelopen zondag was het nog drie uurquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:27 schreef tim2308 het volgende:
Hoe kan het dat Rotterdam-Parijs op 2 oktober om 9u55 met der talys vier uur duurt? het was toch altijd drie uur? Of vergis ik me nu?
Ondanks de prijs, iets drinken op een terrasje in Parijs is welquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:40 schreef Bluezz het volgende:
Die trappen en dat eindeloze klimmen en lopen klinkt heel bekend, wij waren kapot savonds
Wij hadden in de wijk montpernasse op een terrasje 2 halve liters bier (DORST) besteld, en dat kostte ons 18 euro
(zie de bon)
[afbeelding]
De botten liggen op 1, Place Denfert Rochereau. Metro : Denfert-Rochereauquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:19 schreef Vava het volgende:
[..]
Hahaha
[..]
Het is toch bij Montparnasse in de buurt? Lijkt me wel leuk om er wat foto's van te zien
Ik heb trouwens erg lekker gegeten bij restaurant La Rose Bleue vlakbij de metrostations, Anvers, Cadet en Notre Dame de Lorette. Het zat vlakbij het hotel waar ik was en in het hotel gaven ze dit restaurant als tipKeuzemenu, drie gangen voor 16 euro
Ja idd! Welk hotel zitten jullie?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:01 schreef hejho het volgende:
ik ga vandaag
10 uur vertrekken, maar me vriendin is al hele week ziek (hoesten)
hopen maar dat ze vandaag als we vertrekken beter is
* Vava noteert voor de volgende keerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
De botten liggen op 1, Place Denfert Rochereau. Metro : Denfert-Rochereau
het ligt rechtsonder de Cimetière du Montparnasse.
ik ga er misschien volgende week toch even langs.. als ik tijd kan vinden. zal dan wel laten weten wat ik ervan vondquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:13 schreef Vava het volgende:
[..]
* Vava noteert voor de volgende keer
Tof!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ga er misschien volgende week toch even langs.. als ik tijd kan vinden. zal dan wel laten weten wat ik ervan vond
Nope. Ik ga hotels in Parijs bezoeken en contracteren voor mijn werkquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:20 schreef Vava het volgende:
[..]
Tof!
Ga jij die Da Vinci Code reis doen?
Toffe baanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Nope. Ik ga hotels in Parijs bezoeken en contracteren voor mijn werk
die Davincicodereis heb ik zelf samengesteld
Gewijzigd treinverkeer ivm werkzaamheden?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:27 schreef tim2308 het volgende:
Hoe kan het dat Rotterdam-Parijs op 2 oktober om 9u55 met der talys vier uur duurt? het was toch altijd drie uur? Of vergis ik me nu?
Dat viel ons inderdaad ook erg op, op Gare du Nord. Je zou je er ongetwijfeld veiliger door moeten voelen, maar ik kan niet zeggen dat het bij mij dat effect had. Meer het tegenovergesteldequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:58 schreef Bluezz het volgende:
Viel ons ook op dat er ongelofelijk veel militair geweld rondliep met enorme geweren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |