En waar doe je dat?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:20 schreef No-P het volgende:
Zo. Ik heb het spel van de engel alvast gereserveerd
Ik was bij de boekhandel en die wilde er wel 1 reserveren voor mij. Maar bij bol.com kun je hem ook al bestellen.quote:
Thanks, heb hem ook voor de zekerheid gereserveerd bij bol.com.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:31 schreef No-P het volgende:
[..]
Ik was bij de boekhandel en die wilde er wel 1 reserveren voor mij. Maar bij bol.com kun je hem ook al bestellen.
Heb de verschillende versies zelf vergeleken. En aangezien de meest elementaire dingen al slecht vertaald zijn, hoefde ik niets eens stil te staan bij de metaforen!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:32 schreef blonchi het volgende:
Onzin, het boek is prima in het Nederlands. Ben je zelf tot die conclusie gekomen of heb je dat toevallig uit een 'betrouwbare bron'?
Weet dat sommige metaforen of zegswijzen heel moeilijk, zo niet bijna onmogelijk te vertalen zijn. Heb je daar al eens bij stil gestaan?
Ik weet niet of je dit nog leest, maar:quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:28 schreef Twinkle20 het volgende:
Dat is wel echt vet! Jammer dat k helemaal in Limburg woon..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was het tweede deel uit een vierluik, en ik ben erg benieuwd naar het volgende deel. Volgens mij is dat in Spanje al verschenen. Misschien dat ik binnenkort 'De schaduw van de wind' ook nog een keer lees, om te kijken of er nog meer verwijzingen te vinden zijn.
Hier in Antwerpen liggen de bij de Standaard Boekhandel in het Spaans. Misschien kun je www.standaardboekhandel.be/ proberenquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:20 schreef Elephant het volgende:
Wie weet waar Het Spel van de Engel in het Spaans kan bestellen? Het liefst in Nederland en via internet, via amazon duurt me dat te lang.
Thanksquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:37 schreef Dalai_Lama het volgende:
[..]
Hier in Antwerpen liggen de bij de Standaard Boekhandel in het Spaans. Misschien kun je www.standaardboekhandel.be/ proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topboek...kan niet wachten op deel 3!If you don't like my opinion: up yours!
Er staat ook een Spaanse trailer op Youtube:quote:De Nederlandse vertaling van El prisionero del cielo, het 3e deel in het vierluik ‘Kerkhof der vergeten boeken’ van Carlos Ruiz Zafon, zal op 1 september 2012 in de winkel liggen.
Goed nieuws voor de vele liefhebbers die hebben genoten van De schaduw van de wind (2004) en Het spel van de engel (2009).
In dit derde deel spelen weer dezelfde personages hun rol, worden enkele mysteries uit de eerste delen opgelost en wordt het verlangen naar het afrondende vierde deel gevoed met een open einde.
Hopelijk is het een terugkeer naar de vorm. Ik vond "engel" toch echt een stuk minder.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:51 schreef DaMart het volgende:
Het nieuwe boek is er iets eerder dan eerder vermeld. Morgen zou het in de boekwinkels moeten liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |