Ik was te voet, ff t-shirt uitgeknepen boven de wasbak en nu zit ik op m'n werk met een dampend t-shirt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:30 schreef Vinno het volgende:
[..]
Heerlijk om in de trein\bus\auto te zitten en dan van die lui met T-shirtje aan door de stromende regen te zien fietsen![]()
Juwel hoor. In de zomer 30 graden, in de winter -20quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:30 schreef Sehnsucht het volgende:
het is te warm! het is te koud! het is te droog! het regent! het sneeuwt!
het is ook nooit goed![]()
Ik heb wel een baan, en als ik werk is het schitterend mooi weer en nu ik vakantie heb is het kutweer waardoor je lekker binnen mag zitten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:17 schreef Dopekoe het volgende:
Dit weer is echt 10 x beter dat dat hete plakweer.....
Met dit weer kun je tenminste normaal werken maar TS zal wel geen baan hebben....
dan hebben ze niet heel erg hard gezocht.. tis een fucking eiland.....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:02 schreef mazaru het volgende:
Huilie.
Nederland is zo droog dat ze op Texel geen eens water konden vinden om een brandje te blussen
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan hebben ze niet heel erg hard gezocht.. tis een fucking eiland.....
Ik had geen probleem met die hittegolf.. Die mocht van mij nog wel een paar weken door gaan...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:42 schreef mrcool het volgende:
Wat een gezeur weer zeg!Het is ook nooit goed!
![]()
eensch.. hebben we eindelijk eens een keer een redelijke zomer, is het na een dag of 16 alweer voorbij met de warmte....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:46 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Ik had geen probleem met die hittegolf.. Die mocht van mij nog wel een paar weken door gaan...
Dat bedoel ik!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan hebben ze niet heel erg hard gezocht.. tis een fucking eiland.....
Jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je vijf weken droog weer gehad, ga je nu zitten zeiken
Stakkerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:01 schreef daaaaan het volgende:![]()
GVD wat een teringweerik wil vakantie, ik wil weer naar een WARM land.
Nederlands weer
Ja, maar toen hoefde ik nog niet te klussen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:57 schreef Klonk het volgende:
volgens mij waren het wel meer dan 5 weken zonder regen.
meisjes klussen nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar toen hoefde ik nog niet te klussen.
zo lang nog?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:01 schreef Jumparound het volgende:
[afbeelding]
beter weer komt er aan hoor
zeik niet zo, het is net verdomme 2 weken meer dan 30 graden geweestquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:01 schreef daaaaan het volgende:
ik wil weer naar een WARM land.
Liever in Spanje of Italie danquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:57 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Stakker
ga lekker in marokko of tunesie wonen
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:01 schreef Jumparound het volgende:
[afbeelding]
beter weer komt er aan hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |