abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46028337
Hoorde Jenny vandaag nog wel op 3fm.. bij Michiel...
Zit de kans er vast wel in dat het plaatje misschien toch nog opgepakt gaat worden
pi_46030905
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:31 schreef Pascalle het volgende:
Zit de kans er vast wel in dat het plaatje misschien toch nog opgepakt gaat worden
Zodat je er weer doodziek van wordt?
Voorheen Prep2Fight
pi_46078126
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:31 schreef Pascalle het volgende:
Op 3FM en Radio 2 hoor ik 'm sowieso (bijna) iedere dag en op MTV komt-ie ook vaak voorbij. Bij die andere *piep*zenders (538 etc.) hoeft-ie van mij niet zo nodig opgepakt te worden. Zal me in ieder geval niet verbazen als ik 'm zaterdag op m'n werk hoor, op Skyradio.

Maar goed, ik weet niet wat je verstaat onder opgepakt, maar zelfs mijn moeder zingt 'm mee, dat is voor mij behoorlijk opgepakt.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_46089660
Ik dacht aan Numbie's reactie te lezen
quote:
En opeens lijkt hij weer verdwenen; hoorde laatst nog wel Jenny bij Paul Rabbering op 3FM...
Dat ie niet zoveel gedraaid werd... maar blijkbaar verkeerd dus
Ik luister eigenlijk amper naar 3fm.. dus geen idee dat single gewoon netjes iedere dag voorbij komt
pi_46089945
't Schijnt dat ie in Engeland al in het rijtje van James Blunt en Dingetje Morrison thuishoort...
pi_46090083
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 23:23 schreef parselmouth het volgende:
't Schijnt dat ie in Engeland al in het rijtje van James Blunt en Dingetje Morrison thuishoort...
Das niet zo moeilijk. Geef een gozer een gitaar en laat m zn eigen liedjes schrijven en je wordt al in één adem genoemd met hun.
pi_46102566
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 23:10 schreef Pascalle het volgende:
Ik dacht aan Numbie's reactie te lezen
[..]

Dat ie niet zoveel gedraaid werd... maar blijkbaar verkeerd dus
Ik luister eigenlijk amper naar 3fm.. dus geen idee dat single gewoon netjes iedere dag voorbij komt
Nee nouja, ik ook weinig, blijkbaar zet ik 'm juist op de goede momenten aan. En ik kan er ook wel bij zeggen dat het onchristelijke tijdstip waarop ik 's ochtends mijn bed uit rol (en dan dus de radio aanzet) er waarschijnlijk toe bijdraagt dat ik 'm dan hoor. Lijkt wel alsof-ie alleen wordt gedraaid als ze iets moeten hebben om het op te vullen.

Ik snap trouwens ook niet hoe ze James Morrison en James Blunt in één hokje geduwd krijgen. James Blunt uberhaupt in een hokje met anderen stoppen is raar, dat gejengel is met weinig te vergelijken.
Maar goed, zoals Jill al zegt, neem als jongeman een gitaar et voilà: je bent de nieuwe James Morrison etc.
pi_46103287
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 12:54 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Ik snap trouwens ook niet hoe ze James Morrison en James Blunt in één hokje geduwd krijgen. James Blunt uberhaupt in een hokje met anderen stoppen is raar, dat gejengel is met weinig te vergelijken.
Maar goed, zoals Jill al zegt, neem als jongeman een gitaar et voilà: je bent de nieuwe James Morrison etc.
je slaat de spijker op z'n kop...
pi_46224310
Ik heb het album pas sinds vandaag binnen. Morgen maar even beluisteren. Jenny don't be hasty klinkt in ieder geval erg goed.
  maandag 26 februari 2007 @ 21:43:13 #110
101884 PeRi
Allons-y!
pi_46711988
quote:
Op maandag 26 februari 2007 18:11 schreef PeRi het volgende:
Jenny Don't Be Hasty is een heerlijke uptempo binnenkomer op het album, met New Shoes en Alloway Grove heerlijk groovy om mee te swingen. White Lies, Loving You, Autumn en de hidden track zijn gewoonweg mooi . Het hele album is echt ontzettend prettig om naar te luisteren.
Overall gezegd; lekker geluid, lekkere nummers en een lekker koppie. Heerlijk om naar te luisteren. Blijvertje!
Whatever I want.
pi_46712156
ah ik ken still crazy van hem ofzo heb ik een live versie van! mooi

(tevens tvp)
pi_46714366
quote:
Op maandag 26 februari 2007 21:43 schreef PeRi het volgende:

[..]

Overall gezegd; lekker geluid, lekkere nummers en een lekker koppie. Heerlijk om naar te luisteren. Blijvertje!
Als ie zo met zijn stem en zijn lever om blijft gaan vraag ik me af of het zo'n blijvertje is

Maar fijne muziek is het zeker
pi_46719354
Heb hem ook, best gave plaat!
Voorheen Prep2Fight
pi_46725779
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:26 schreef Gosjke het volgende:

[..]

Als ie zo met zijn stem en zijn lever om blijft gaan vraag ik me af of het zo'n blijvertje is

Maar fijne muziek is het zeker
Is het zo'n feestbeest dan?
pi_46726958
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 11:13 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Is het zo'n feestbeest dan?
Paolo drinkt noooooooiiiit, staat ook noooooooooooiiit mega stoned op het podium enzo *lmao*
pi_46727023
Ik vind These Streets wel fijn
know'm sayin?
word? word.
pi_46727306
Volgens Graz.nl staat hij de zondag op Pinkpop !

Zondag 27 mei:
- Muse
- Snow Patrol
- Iggy & the Stooges
- Razorlight
- Gabriel Rios
- Lostprophets
- Ilse Delange
- Gogol Bordello
- Ozark Henry
- Amy Winehouse
- Maximo Park
- Paolo Nutini
- Goose

Morgen wordt het programma officieel gepresenteerd, maar verwacht wel dat dit klopt..
pi_46727541
Ja het was ook al een keer genoemd op de radio.

Denk dat ik dit jaar wel ga...het criteria van minstens 5 bands/artiesten die ik wil zien moeten er komen, is op alleen de zondag al gehaald.
pi_46731470
ok.. als Paolo komt.. dan kom ik ook naar Pinkpop
Wilde eerst alleen naar Lowlands gaan.. maar dan maar naar beide..
Na melkweg moet ik die man nog een x zien helemaal omdat degene die toen met me mee was nu helemaal 'crazy' is van z'n muziek (in melkweg kende ze nog niets van hem)..
En verder moet ik zeggen dat pinkpop leuke, interessante namen dit jaar heeft...
  FOK!fotograaf dinsdag 27 februari 2007 @ 14:10:43 #120
159915 -Menn0-
MNO
pi_46731509
Hmmz ik wil em wel live zien, hopen dat ie nog een los concertje geeft
,,/
pi_46742221
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:04 schreef Frenkel het volgende:
Volgens Graz.nl staat hij de zondag op Pinkpop !

Zondag 27 mei:
- Muse
- Snow Patrol
- Iggy & the Stooges
- Razorlight
- Gabriel Rios
- Lostprophets
- Ilse Delange
- Gogol Bordello
- Ozark Henry
- Amy Winehouse
- Maximo Park
- Paolo Nutini
- Goose

Morgen wordt het programma officieel gepresenteerd, maar verwacht wel dat dit klopt..
Verwacht je dat? Ik zou dat echt niet durven te zeggen, het is geen festivalinfo
Voorheen Prep2Fight
pi_46744476
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 19:02 schreef Sergeant_Prepper het volgende:

[..]

Verwacht je dat? Ik zou dat echt niet durven te zeggen, het is geen festivalinfo
graz.nl heeft altijd de namen voor pinkpop al een dag of wat van te voren. Maarja morgen weten we het zeker.
pi_46783075
Hij staat op Pinkpop, vanwege de radio-commercials deze cd gekocht en bevalt me erg.

Misschien te soft na een tijdje maar lekker
  Moderator maandag 19 maart 2007 @ 01:15:31 #124
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_47421671
Ik luister de cd nu voor het eerst en dat klinkt echt goed Jenny kende ik al wel (wat een heerlijk nummer is dat toch!) maar de rest van de cd smaakt ook zeker naar meer Hopelijk pakt ie meer festivals mee dan alleen Pinkpop (Lowlands? )
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_47431836
quote:
Op maandag 19 maart 2007 01:15 schreef MaJo het volgende:
Ik luister de cd nu voor het eerst en dat klinkt echt goed Jenny kende ik al wel (wat een heerlijk nummer is dat toch!) maar de rest van de cd smaakt ook zeker naar meer Hopelijk pakt ie meer festivals mee dan alleen Pinkpop (Lowlands? )

Hij stond afgelopen jaar ook op Lowlands! Alleen was hij in het programmaboekje ineens op mysterieuze wijze verdwenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')