abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45373885
Volgens mij heeft ie White Lies niet gespeeld. Ik dacht eigenlijk dat ik dat moment gefilmd had, maar niet dus...begin duidelijk te hallucineren....was iig ergens halverwege. Straks ff de setlist nakijken. Hij had die setlist trouwens ook nog veranderd. Want Natural Blues stond er nog op maar die hebben ze niet gespeeld en hij had twee nummers omgegooid.
pi_45373937
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 19:48 schreef beautiful_world het volgende:
IK BEN FAN!!!

Heb nu denk 2 weken zijn cd... heerlijke cd en erg goede zanger...kan er echt geen genoeg van krijgen.. kippenvel!!

Hij staat ook aanstaande zondag op de Zomerfeesten in Venlo (gratis) en staat dit jaar ook op Lowlands. Voor de liefhebber van echte muziek... echt een aanrader!
Damn, had ik dit toen maar geweten dat hij in Venlo zou komen!
pi_45374011
WOW... thanks voor de filmpjes.. het was erg leuk gister!!! dat nummer dolphins... echt kippevel!!!!
~if they only knew love, true love, to love, like this before~
pi_45374095
Kan goed dat je gelijk hebt, ik heb zelfs na de CD twee keer geluisterd te hebben nog steeds geen flauw benul welk nummer het nou ook weer was. Ergens met een uithaal, zodoende dacht ik aan White Lies.

Hm Natural Blues, van Moby? (Of heeft die het ook weer van iemand gejat?) Denk niet dat ik het erg vind dat hij die niet gespeeld heeft, kan me er weinig leuks bij voorstellen...
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_45374551
Van Keulen afgelopen oktober. Waren alleen toen een btje laat in de zaal, pas na het VP zelfs dus beduidend minder vooraan

http://www.youtube.com/watch?v=iiIET9bdx_Y
pi_45374770
Wat een smakelijke verschijning
En z'n muziek is ook nog eens leuk!
pi_45383681
Wat een avond..! Ik wil weer!
pi_45397285
Vandaag pagina groot interview in de Metro!!
pi_45397598
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 09:00 schreef Numbie het volgende:
Vandaag pagina groot interview in de Metro!!
Daar kom ik nooit aan, in die provinciale busomgeving hier.

Stond vorige week ook een stukje in de Viva trouwens. Met fijne foto.

[ Bericht 14% gewijzigd door Lieke_K op 16-01-2007 09:26:21 ]
pi_45398226
Kun je ook online lezen in PDF
Maar om je het hele registratie gedoe te besparen:

http://img.photobucket.com/albums/v496/gosjke/artikelmetro.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v496/gosjke/artikelmetro2.jpg

Wow.. er kwamen toch nog meer dan 3 woorden uit 'm, ondanks de staat waarin ie zich bevond Misschien had ie die belachelijke muts niet op moeten doen, had ie ook niet over zn haar in hoeven zitten Leuk artikeltje
pi_45398752
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 09:54 schreef Gosjke het volgende:
Kun je ook online lezen in PDF
Maar om je het hele registratie gedoe te besparen:

http://img.photobucket.com/albums/v496/gosjke/artikelmetro.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v496/gosjke/artikelmetro2.jpg

Wow.. er kwamen toch nog meer dan 3 woorden uit 'm, ondanks de staat waarin ie zich bevond Misschien had ie die belachelijke muts niet op moeten doen, had ie ook niet over zn haar in hoeven zitten Leuk artikeltje
Thanks! Ik zat 'm net online te lezen op de website! Dat onderschrift van 'Paolo met gel in zijn haar', scherp hoor...
pi_45400002
1. Bedenkt zich ineens net dat Paolo het erg zwaar gaat krijgen in Amerika

2. Snapt die vergelijking met Jamesie nog steeds niet. Het zal wel het hele: het is een singer/songwriter en komt van over het water dus we kunnen ze over één kam scheren.

3. Ik hoop toch echt dat Paolo hier meer optredens gaat geven dan "die ene avond in Amsterdam" waar we over 20 jaar over kunnen praten
pi_45400416
Haha. Ja.. die gaat 't zwaar krijgen. Moet al zijn eigen drank meenemen, geen stonede optredens meer

Ik snap de Jamesie vergelijking ook niet eigenlijk. Gelukkig Paolo zelf ook niet. Al kan 't niet met 'm eens zijn over dat die blazers enzo op Jamesie's album een nadeel zijn. maar hij heeft wel een punt over dat kalere producties vaak beter klinken...

Als Paolo wil dat ie over 20 jaar nog herinnerd wordt, dan zal ie maar gewoon tot zijn 40e moeten blijven optreden. Want hij is wel goed, maar niet echt legandarisch goed ofzo,.. Maar misschien was ie zo stoned dat ie zichzelf wat hoog inschatte
  dinsdag 16 januari 2007 @ 16:59:01 #89
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_45410144
wat een chill nummer...
jenny, don't be hasty..

maar eigenlijk geen echte fan van m, vooral de rif in dat nummer is heilig,
ik vind zijn stem verder iets te rauw (sorry, no offense)
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_45410756
Hoorde vanochtend Jenny ook bij 538 ineens... Weet niet of ik dat nou wel of niet goed moet vinden...
pi_45423762
Paolo en Jamesie beiden genomineerd voor een Brit award!
pi_45435103
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 17:20 schreef Numbie het volgende:
Hoorde vanochtend Jenny ook bij 538 ineens... Weet niet of ik dat nou wel of niet goed moet vinden...
Haha Ik hoorde Last Request voor het eerst op Skyradio, stukje tekst gegoogled en daar rolde Paolo Nutini als naam uit, maar dat heeft 'm ook geen kwaad gedaan. (Goed overigens ook niet echt, aangezien zowat niemand hem kent.)

Artikel in de Metro, Veronica Gids en Viva, airplay op 538, en dan gaat-ie een beetje Amerika 'veroveren'.
  woensdag 17 januari 2007 @ 14:13:40 #93
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_45436851
New Shoes
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:21:47 #94
167318 IndyROKR
Johny Borrell
pi_45840259
Ik heb net dat nummer Jenny don`t be hasty gekocht op z`n site. Maar wat een F*cking geyl nummer is dat zeg.
Upcoming festival: 26/05 Pinkpop Landgraaf
Visited gigs: The Rolling Stones A Bigger Bang tour 31/07/06 Arena, Razorlight 07/02/07 Vredenburg, Little man tate 22/03 Melkweg, Hinder 30/03 Melkweg, Ilse deLange 04/04 HMH
pi_45842062
Jenny is ook best wel vaak op MTV tegenwoordig. Leuke video vind ik dat Maar ik heb nou eenmaal een zwak voor van die "live optreden" videos. Ik vind de videos van New Shoes daarom ook erg cool! Misschien wordt die hier ook nog wel gereleased,.. dat ze Rewind maar overslaan als single.
Binnenkort komt er trouwens een live dvd en cd uit En hij is ook alweer bezig voor een nieuw album meen ik gelezen te hebben!
pi_45842943
Eerst hoor je nooit wat van die dude, en nu wordt je ermee doodgegooid
Voorheen Prep2Fight
pi_45844097
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:30 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Das altijd he...vooral als ze net een optreden hebben gegeven.
pi_45850643
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:30 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Lekker toch!
pi_45852083
We kregen hier op de redactie zelfs een promo van hem laatst binnen + z' n cd. Toch nog maar ff aankaarten dat we er wel wat mee kunnen gaan doen...
pi_45992912
En opeens lijkt hij weer verdwenen; hoorde laatst nog wel Jenny bij Paul Rabbering op 3FM...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')