Heb je dat singletje gehoord? Echt slécht!quote:Op zondag 7 januari 2007 14:30 schreef Gosjke het volgende:
Opa-associaties? Waarom echt?
LMAOquote:Op zondag 14 januari 2007 23:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hoe was duo penotti-2 kleuren in een pottini?![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 23:12 schreef lienelien het volgende:
Hoe was duo penotti-2 kleuren in een pottini?![]()
En nog naar mijn huis gezwaait?![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:10 schreef Numbie het volgende:
Mh, zo te horen heb ik echt wat gemist...![]()
Natuurlijk vergeven we 'm!quote:Op maandag 15 januari 2007 14:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Numb ik mis eigenlijk alleen nog de Breezah-taal
Maar idd Paolo was echt te stoned voor woorden. Echt te grappig! Het was eigenlijk nog een wonder dat ie de teksten van zn eigen nummers nog onthield dus dat van Rehab vergeven we m dan ook gewoon
Damn, had ik dit toen maar geweten dat hij in Venlo zou komen!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:48 schreef beautiful_world het volgende:
IK BEN FAN!!!![]()
![]()
Heb nu denk 2 weken zijn cd... heerlijke cd en erg goede zanger...kan er echt geen genoeg van krijgen.. kippenvel!!
Hij staat ook aanstaande zondag op de Zomerfeesten in Venlo (gratis) en staat dit jaar ook op Lowlands. Voor de liefhebber van echte muziek... echt een aanrader!
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:00 schreef Numbie het volgende:
Vandaag pagina groot interview in de Metro!!
Thanks! Ik zat 'm net online te lezen op de website! Dat onderschrift van 'Paolo met gel in zijn haar', scherp hoor...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:54 schreef Gosjke het volgende:
Kun je ook online lezen in PDF
Maar om je het hele registratie gedoe te besparen:
http://img.photobucket.com/albums/v496/gosjke/artikelmetro.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v496/gosjke/artikelmetro2.jpg
Wow.. er kwamen toch nog meer dan 3 woorden uit 'm, ondanks de staat waarin ie zich bevondMisschien had ie die belachelijke muts niet op moeten doen, had ie ook niet over zn haar in hoeven zitten
Leuk artikeltje
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |