Dat is dus de video van bovengenoemde vriendinquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:23 schreef justchristian het volgende:
Tip: op youtube.com is het concert te vinden wat hij in Venlo op het zomerpark feest heeft gegeven.
zoekwoorden: Last Request, Venlo
Haha, die foto is leuk!quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:21 schreef justchristian het volgende:
Hier is ie dan, de foto van mij samen met Paolo Nutini backstage!
[afbeelding]
Het is een zeer sympatieke jonge, erg aardig en kalm. (misschien wel door de joint die ie niet zolang ervoor gerookt had) maar desondanks wel geinterreseerd.
Shipz.. Mocht er iemand een ticket over hebbenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:31 schreef Lieke_K het volgende:
Euhm, ik weet niet of jullie het weten, maar het concert van 8 november a.s. in de Melkweg is verzet naar 14 januari... Het is overigens uitverkocht, dus mocht je er nog over denken te gaan: te laat!
Op de Paolo Nutini hyve heeft iemand een bericht geplaatst 2 kaarten over te hebben!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:08 schreef Numbie het volgende:
Shipz.. Mocht er iemand een ticket over hebben![]()
Oeh! Thanks you!!quote:Op zondag 5 november 2006 14:40 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Op de Paolo Nutini hyve heeft iemand een bericht geplaatst 2 kaarten over te hebben!
Ik was These Streets aan het luisteren, daar viel het me bij op. Bij de rest wat minder. Ik heb ook wat oude nummers van Maroon 5 liggen, toen ze nog anders heten. Toen maakten ze nog rustigere muziek en ik vond het er erg veel op lijken.quote:Op zondag 5 november 2006 21:44 schreef Gosjke het volgende:
De zanger van Maroon5? Dat hoor ik echt totaal niet! Die zingt toch veel nasaler? En Paolo klinkt ook veel rauwer.. Maar dat is misschien alleen mijn mening.
Mompelen doet ie idd, maar ik versta m tijdens het zingen goed. Als ie live wat tegen de zaal zegt, das pas onverstaanbaarMaar dat komt ook vast door zijn accent. Ergens is het ook wel weer schattig, zo'n manneke
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |