abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40582859
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 18:23 schreef justchristian het volgende:
Tip: op youtube.com is het concert te vinden wat hij in Venlo op het zomerpark feest heeft gegeven.

zoekwoorden: Last Request, Venlo
Dat is dus de video van bovengenoemde vriendin

Ey Margo ging Bren ooit nog wat online zetten of is dat weer SSDD?
pi_40583094
Hmm... kweenie of Bren nog wat van plan was. De videos klonken wel goed zei ze, maar hmm, nix meer van gehoord, ik weet nie eens of ze die op de comp heeft gekregen, haha.

Eliane heeft ook nog een video van Jenny Don't Be Hasty, als ze die ooit upload. En Autumn staat ook online op YouTube.
pi_40584002
ben jaloerssss!!! goede filmpjes trouwens!!! iemand toevallig crazy gefilmd??
~if they only knew love, true love, to love, like this before~
pi_40585152
Ga ik even voor je navragen aan mn filmmeisje
pi_40586438
Owja ik ben ook erg blij met mijn drumstick die ik heb gekregen van de drummer. ! heb er later ook nog een gekregen van de drummer van Guillemots, dus kan nu gaan Drummen!! Ik ben ook erg benieuwd naar Crazy video! zijn er nog mooie foto's gemaakt door andere? anders post ik er binnenkort wel een paar in dit topic. laturss
We've all been changed in what we were
pi_40586837
Kan aan mij liggen maar hem nu een paar keer gezien te hebben vind ik het niet veel bijzonders..
Het lijkt of ie zijn eigen stem wel zo intressant vind dat ie steeds achterlijker gaat zingen.
pi_40587006
Ik heb nog wel een crapload aan foto's, paar daarvan geupload, maar nix bijzonders.

Eliane had Crazy trouwens wel opgenomen, alleen gekanteld, haha, dus ze moet ff een programma zoeken waarmee ze dat ongedaan kan maken voor ze 'm upload.
pi_40594389
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 18:21 schreef justchristian het volgende:
Hier is ie dan, de foto van mij samen met Paolo Nutini backstage!

[afbeelding]

Het is een zeer sympatieke jonge, erg aardig en kalm. (misschien wel door de joint die ie niet zolang ervoor gerookt had) maar desondanks wel geinterreseerd.
Haha, die foto is leuk!
Ik vind Last Request erg goed, hij heeft een mooie stem..doet me een béétje denken aan Gavin DeGraw.
pi_40594915
Jenny Don't Be Hasy staat ook online op YouTube als je op Eliane's username Kezzi3 bij de andere 2 video's klikt
pi_40688177
en crazy ook!!!
We've all been changed in what we were
pi_41874919
bumpje
pi_41876296
Zodat we 't over JM4 kunnen hebben?
pi_41882112
Gaan er nog mensen naar zijn concert in de Melkweg????
pi_41883918
Ik.. misschien... Maar ik ga anderhalve week daarvoor al naar Keulen en ik heb hem vorige maand nog gezien, dus ik weet 't nog niet zeker Heb op zich wel zin, alleen de dag komt me niet zo uit...
pi_41889915
Ik ga... kan niet wachten
pi_42804578
Euhm, ik weet niet of jullie het weten, maar het concert van 8 november a.s. in de Melkweg is verzet naar 14 januari... Het is overigens uitverkocht, dus mocht je er nog over denken te gaan: te laat!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_43007233
Sjees wat is Keulen toch een KUTstad zeg.
Bijna een reis van 7 uur om naar Keulen te komen vanuit Den Haag. We waren iig op tijd voor Paolo.
Zal strax ff filmpjes uploaden.
pi_43019520
Ik denk al: wie heeft 't Paolo topic gebumpt.
Maar jij dus

Rainbows
pi_43020004
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 14:31 schreef Lieke_K het volgende:
Euhm, ik weet niet of jullie het weten, maar het concert van 8 november a.s. in de Melkweg is verzet naar 14 januari... Het is overigens uitverkocht, dus mocht je er nog over denken te gaan: te laat!
Shipz.. Mocht er iemand een ticket over hebben
pi_43259170
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 22:08 schreef Numbie het volgende:
Shipz.. Mocht er iemand een ticket over hebben
Op de Paolo Nutini hyve heeft iemand een bericht geplaatst 2 kaarten over te hebben!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_43270694
Ik vind hem wel een goede stem hebben, alleen vind ik hem nogal mompelen. Kan aan mij liggen, maar versta soms gewoon niet eens wat hij zingt. Dat is nogal jammer.

Zijn stem doet me echt heel erg aan een andere zanger denken, maar ik kom niet op de naam.
Edit; Ik weet het al. Vind hem een beetje op de zanger van Maroon 5 lijken. Die heeft soms ook zo'n bepaalde uithaal of zang.

[ Bericht 21% gewijzigd door JeroenV op 05-11-2006 20:46:55 ]
pi_43272319
quote:
Op zondag 5 november 2006 14:40 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Op de Paolo Nutini hyve heeft iemand een bericht geplaatst 2 kaarten over te hebben!
Oeh! Thanks you!!
pi_43273738
De zanger van Maroon5? Dat hoor ik echt totaal niet! Die zingt toch veel nasaler? En Paolo klinkt ook veel rauwer.. Maar dat is misschien alleen mijn mening.

Mompelen doet ie idd, maar ik versta m tijdens het zingen goed. Als ie live wat tegen de zaal zegt, das pas onverstaanbaar Maar dat komt ook vast door zijn accent. Ergens is het ook wel weer schattig, zo'n manneke
pi_43274401
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:44 schreef Gosjke het volgende:
De zanger van Maroon5? Dat hoor ik echt totaal niet! Die zingt toch veel nasaler? En Paolo klinkt ook veel rauwer.. Maar dat is misschien alleen mijn mening.

Mompelen doet ie idd, maar ik versta m tijdens het zingen goed. Als ie live wat tegen de zaal zegt, das pas onverstaanbaar Maar dat komt ook vast door zijn accent. Ergens is het ook wel weer schattig, zo'n manneke
Ik was These Streets aan het luisteren, daar viel het me bij op. Bij de rest wat minder. Ik heb ook wat oude nummers van Maroon 5 liggen, toen ze nog anders heten. Toen maakten ze nog rustigere muziek en ik vond het er erg veel op lijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')