Idd, het is godverdomme 12 uur. Dan komt iedereen toch net uit z'n nest?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:13 schreef XiChico het volgende:
JA WANT HUN WETEN OOK DAT JE OP DAT MOMENT AAN HET DOUCHEN BENT HE HE HE !! 1! de
Wie had het over een mobiele telefoon?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:20 schreef wolfrolf het volgende:
Handig he, die uit knop van je mobiele telefoon.
n00b!
15/16. Wil je niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:26 schreef Gluckskafer het volgende:
Zal ik dan maar de eerste zijn die vraagt hoe oud je nichtje is. En om haar foto's.
Eerst pics en dan praten we wel verder..quote:
Als het beestje maar een naam heeft tochquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:32 schreef Gluckskafer het volgende:
Maar Koewam, jij noemt je nichtje dus een klootzak?
Ik noem iedereen een klootzak.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:32 schreef Gluckskafer het volgende:
Maar Koewam, jij noemt je nichtje dus een klootzak?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:25 schreef thedude0 het volgende:
ik vind telefoons sowieso kut. tyf toch op man, ik bel zelf wel als ik met iemand wil praten.
Omgquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:15 schreef Koewam het volgende:
[..]
Idd, het is godverdomme 12 uur. Dan komt iedereen toch net uit z'n nest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opera is when a guy gets stabbed in the back, and instead of bleeding, he sings!
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:58 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Nog leuker; als je zit te schijten en er wordt aangebeldMet hoeveel geweld schijt jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als er gebeld wordt poep ik gewoon verder, is op de klok af 4 minuten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |