Een miljard per dag, op zijn minst.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:41 schreef gronk het volgende:
Onderhoud kost een kwart miljard per jaar. Oorlogen in 't midden-oosten zijn duur.
Of je leest 't artikel even.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:03 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik denk dat de berichten over de sluiting een beetje ovedreven zullen zijn. Zo`n complex zal nooit helemaal verlaten worden.
quote:Keating said he would like to keep the complex in usable shape, with the goal of being able to bring it online in an hour.
quote:
Dus dat is nog verre van zeker in welke staat dat complex operationeel blijft.quote:Keating said he would like to keep the complex in usable shape, with the goal
Klopt, als de politiek d'r geen zin in heeft, dan kan meneer keating op z'n kop gaan staan, maar dan gebeurt 't niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:18 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Dus dat is nog verre van zeker in welke staat dat complex operationeel blijft.
Ssst. Dit is eigenlijk een uitbreidingsoperatie van stargatequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:16 schreef Dementor het volgende:
Wat gebeurd er dan met de stargate?
Jij snapt het duidelijk niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:26 schreef bolletje_25 het volgende:
Grappig.. Ze waren toen jaren bezig om dat ding nuke-afstotend te maken, blijkt het veel makkelijker te zijn om een gebouwtje in te vliegen.
Nou, leg het dan maar eens uit aan mij, want ik snap 't ook niet.quote:
Omdat er in de gebouwen niet dezelfde systemen staan als onderin de berg.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:38 schreef gronk het volgende:
[..]
Nou, leg het dan maar eens uit aan mij, want ik snap 't ook niet.![]()
Wat zijn dat?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Wel begrijpelijk. Nu ze de Odyssey en Deadalus hebben, is dat complex overbodig.
Intergalactische ruimteschepen van de Amerikaanse luchtmacht...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:42 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wat zijn dat?
Nog nooit van gehoord
Is dat ding niet al van nature behoorlijk blastproof? Meen dat de berg bestaat uit een bepaald soort graniet. En ze hebben van die blast deuren/kleppen zodat de schok door een bepaalde gang wordt geleid om de druk te verminderen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:26 schreef bolletje_25 het volgende:
Grappig.. Ze waren toen jaren bezig om dat ding nuke-afstotend te maken, blijkt het veel makkelijker te zijn om een gebouwtje in te vliegen.
Jah, maar omdat het zo hard is was het best een klus om de berg uit te hollenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:46 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Is dat ding niet al van nature behoorlijk blastproof? Meen dat de berg bestaat uit een bepaald soort graniet. En ze hebben van die blast deuren/kleppen zodat de schok door een bepaalde gang wordt geleid om de druk te verminderen.
Yep. t is ook een uber-amerikaans bouwwerk qua lompheid en megalomanie.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:53 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Jah, maar omdat het zo hard is was het best een klus om de berg uit te hollenLeuke reportage over op Discovery geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |