idd, dus of je beteld iets wat je niet kan gebruiken, omdat je geen sata op je mobo hebt of je heb een crap mobo gekocht. (zelfde verhaal voor losse sata pci kaarten)quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:51 schreef Myst.nl het volgende:
zit allemaal bij je MoBo!
Ga is aan je werkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:50 schreef djkoelkast het volgende:
zit er nooit bij hoor![]()
ik heb ze nog wel liggen dus als je in de buurt van den helder zit kun je er een komen halen![]()
IDE kabel, stroomkabel zit er ook nooit bij, ook niet bij een bulk cd/dvd speler/brander etc.
Waar je een 10tje betaalt voor een kabel van 1.20m ofzoquote:
Ja sorry ik werk er dus dan moet je af en toe een beetje reclame maken he (ik geef wel toe dat de prijzen vrij hoog liggenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:06 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Waar je een 10tje betaalt voor een kabel van 1.20m ofzo.
Althans dat was bij PATA altijd....ze hadden alleen de allerlangste kabels.
Knap dat je dat kunt....maargoed, dat heet ook die mycom spirit, toch?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:07 schreef joachim87 het volgende:
[..]
Ja sorry ik werk er dus dan moet je af en toe een beetje reclame maken he (ik geef wel toe dat de prijzen vrij hoog liggen)
Als ie maar weet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
"Ga" is iets heel anders dan "aan je werk", en dat lijk je niet te weten.
Ik lig er ook niet wakker van, het komt alleen debiel over, dat wilde ik je even laten weten, en dat lijkt gelukt te zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:34 schreef M.Ram het volgende:
[..]
Als ie maar weet wat ik bedoel.
En of dat er nou wel of niet correct nederlands staat lig ik niet echt wakker van![]()
Tot mijn grote frustratiequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:04 schreef Lucille het volgende:
Had iemand al gezegd dat die kabels er nooit bij zitten?
Het zal maar zo zijn dat zn moederbord het niet ondersteundquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb je eindelijk iets leuks, kun je er nog niet mee spelen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |