* ...... uit de magnetronquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:50 schreef Tom32 het volgende:
Ik bedoel... Kaassoufflé uit de magnetron, magnetron-loempia, okay, maar knakworsten?
Wat kost het voor moeite om een blikje knakworsten op te warmen in een pannetje..![]()
"Nee schat, mama heeft even geen tijd, gooi jij voor jou en je vriendjes maar snel een pak knakworsten in de magnetron, mama is zo weer terug!"
Wat een uitvinding![]()
Ja dan zijn ze lekker.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:00 schreef Don_Antoin het volgende:
Knakworsten zijn koud het beste te vreten![]()
nee, een magnetron zendt straling uitquote:
Chernobyl ook. Is ook kut...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, een magnetron zendt straling uit.
Zoals praktisch alles uit de mircowavequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:13 schreef Skv het volgende:
Magnetronknakworsten
Klinkt echt heel goor, sappig en lafjes.
In de pan kost ook geen tijd. En je hebt een beetje tijd nodig om de witte puntjes enzo te pakkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:16 schreef miss_schaapje het volgende:
is toch ook lekker uit de magnetron?
ik bedoel als je niet zo veel tijd hebt dan kun je het net zo goed ff in de magnetron doen,
je hebt die niet voor nix gekocht
Zou het? Of zou het de zoveelste smaak-degeneratie zijn op weg naar een alles-smaakt-hetzelfde-maatschappij?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:16 schreef miss_schaapje het volgende:
is toch ook lekker uit de magnetron?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:18 schreef -skippybal- het volgende:
En nu je tieten posten!!!
Zoeen grote frankfurterquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met een knakworst ertussen graag.
ja ik heb ze vaal zat in de magnetron gelegd en was lekkerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zou het? Of zou het de zoveelste smaak-degeneratie zijn op weg naar een alles-smaakt-hetzelfde-maatschappij?
mit sauerkraut!quote:
Jij lust zeker ook alleen Senseo thee?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:20 schreef miss_schaapje het volgende:
[..]
ja ik heb ze vaal zat in de magnetron gelegd en was lekker![]()
hahah nee lust geen theequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jij lust zeker ook alleen Senseo thee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |