Hij kan op de een of andere manier niet posten vanwege een technisch probleem ofzo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:04 schreef -skippybal- het volgende:
...en toen liet 'ie een vriend er een topic over openen op Fok!![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:11 schreef SchnappiSchnap het volgende:
[..]
Hij kan op de een of andere manier niet posten vanwege een technisch probleem ofzo.
hoe dan ook: ik vraag me dus af of een topic als dit opeens zou ontploffen als ik er wat typische fok!-dingetjes in zou gaan verwerken... het een beetje "bijwerken" zeg maar met typische fok!-dingen als schijt, breezahs en een allochtoon.
Dan komt het er dus zo uit te zien:
Even klagen namens vriend van me..
...die moest dus vanochtend zijn auto bij een garage in Nieuwegein brengen..
...de allochtoon die daar werkte gaf dus geen vervangende auto mee.
had ie zich vergist in de loopafstand naar zijn werk...
drie kwartier lopen...
..stapt ie een paar keer in de schijt..
...en bleek ie zijn papieren ook nog vergeten te hebben!
"Gewoon klote" dus.
Bij deze omdat hij op een of andere manier hier niet kan posten een klacht namens hem.
Vanmiddag neemt ie de tram, want hij heeft geen zin om met een stel school breezahs in de bus te zitten.
....nou, laat maar komen!
Dat lijkt me eerder een reden om te klagen dan te moeten lopen naar je werkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:11 schreef SchnappiSchnap het volgende:
[..]
Hij kan op de een of andere manier niet posten vanwege een technisch probleem ofzo.
ik moest lachen..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:11 schreef SchnappiSchnap het volgende:
[..]
hoe dan ook: ik vraag me dus af of een topic als dit opeens zou ontploffen als ik er wat typische fok!-dingetjes in zou gaan verwerken... het een beetje "bijwerken" zeg maar met typische fok!-dingen als schijt, breezahs en een allochtoon.
Dan komt het er dus zo uit te zien:
Even klagen namens vriend van me..
...die moest dus vanochtend zijn auto bij een garage in Nieuwegein brengen..
...de allochtoon die daar werkte gaf dus geen vervangende auto mee.
had ie zich vergist in de loopafstand naar zijn werk...
drie kwartier lopen...
..stapt ie een paar keer in de schijt..
...en bleek ie zijn papieren ook nog vergeten te hebben!
"Gewoon klote" dus.
Bij deze omdat hij op een of andere manier hier niet kan posten een klacht namens hem.
Vanmiddag neemt ie de tram, want hij heeft geen zin om met een stel school breezahs in de bus te zitten.
....nou, laat maar komen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |