Hier in NL zie ik die gasten nooit..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:44 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Ruitenwissers aan en hopen dat z'n vieze viingers ertussen komen
denk maar niet dat je ramen er schoon van worden hoor. ze doen dat gewoon met smerig water en op een slordige manier.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:55 schreef RecomServ het volgende:
hoewel mijn ramen best wel eens gelapt zouden mogen worden van de auto ... waar is dat?
Vlakbij je stuur. Van die hengeltjes. Ruitenwissers noemen ze die.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:55 schreef RecomServ het volgende:
hoewel mijn ramen best wel eens gelapt zouden mogen worden van de auto ... waar is dat?
En met een beetje mazzel heb je een auto van na 1950: daarop hebben ze als het goed is ruitenSPROEIERS gemonteerdquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:09 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Vlakbij je stuur. Van die hengeltjes. Ruitenwissers noemen ze die.
Ook dat nog eens.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:12 schreef tuiterdespuiter het volgende:
[..]
En met een beetje mazzel heb je een auto van na 1950: daarop hebben ze als het goed is ruitenSPROEIERS gemonteerd![]()
Dan hebben ze in ieder geval wel gewerkt voor hun geld.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:34 schreef Vinno het volgende:
In van die verre vieze landen doen van die kindjes dat ook, en als je dan je raampje open doet om ze wat te geven krijg je een mes op je strot en nemen ze je auto mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |