Mwah ik probeer altijd wel de 1e klasse stukjes bij een V-IRM (VI) te vermijden. Voor de rest ligt het er aan wanneer ik overmoet stappen, in Arnhem dan ga ik voorin zitten. Maar ik ga no fucking way rennen op het stationquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:46 schreef Conorach het volgende:
Ik dacht bij het zien van de TT dat het ging over omaatjes (en walgelijk ijdele vrouwen) die snel door de regen lopen/rennen om hun haar-coupe (lees: geijkte permanentje) goed te houden.
Maar... ja. inderdaad. Neem gewoon de eerste realistische coupé.
Er zijn ook wel 's mensen die proberen zich in een overvolle coupé te vrotten, wat natuurlijk nooit gaat werken omdat de deur dan niet meer dichtkan en de metro dus niet rijdt.
Er zijn dus 2 kanten aan het verhaal.
Waarom hebben ze brommers uitgevonden gek ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:15 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Infrastructuur? Vervoer denk ik zo![]()
daar kan je voor springenquote:
1e klasse in een metroquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:58 schreef Brembo het volgende:
[..]
Mwah ik probeer altijd wel de 1e klasse stukjes bij een V-IRM (VI) te vermijden. Voor de rest ligt het er aan wanneer ik overmoet stappen, in Arnhem dan ga ik voorin zitten. Maar ik ga no fucking way rennen op het station.
En de echte mongolen stoppen dan ook nog hun voet tussen de deur om alsnog in de metro te kunnen komen. Zodat eerst weer alle deuren open en dicht moeten voordat ie echt gaat rijden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:27 schreef DamzkoO het volgende:
Vanochtend weer!
Ik kom aanlopen en stap de metro in en blijf wachten tot hij begint te rijden. Maar dan heb je altijd van die mensen die gaan rennen voor de beste coupé. En dan nog huilen als de deur dicht gaat![]()
STAP DAN OOK GEWOON IN BIJ DE EERSTE DE BESTE COUPE Jankerds![]()
fysiek graagquote:
om vet hendig te slippenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarom hebben ze brommers uitgevonden gek ?
wat is de 'beste coupé' danquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:27 schreef DamzkoO het volgende:
Vanochtend weer!
Ik kom aanlopen en stap de metro in en blijf wachten tot hij begint te rijden. Maar dan heb je altijd van die mensen die gaan rennen voor de beste coupé. En dan nog huilen als de deur dicht gaat![]()
STAP DAN OOK GEWOON IN BIJ DE EERSTE DE BESTE COUPE Jankerds![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |