Ik heb ook die 5 eurie wok!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:05 schreef b.-.s het volgende:
over het algemeen zijn die pannen goed te gebruiken. Ik heb alleen een wok gekocht poosje geleden, die is niet echt super, maarja was ook maar 5 euro..
Ik heb een set pannen van IKEA gekregen van een vriendin die over ging op iets anders. Ze zijn van roestvriij staal en hebben een makkelijk schoon te houden vorm. Ik vind ze hartstikke goed, vooral de steelpan is erg makkelijk. Ik geloof dat ze niet eens duur zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:11 schreef lady-wrb het volgende:
wie kan er iets zinnigs melden over de pannen van ikea?
zijn ze goed (zowel prijs als kwaliteit) of is het bagger?
ik sta iedere keer bij de stelling, maar dan ga ik toch weer twijfelen.
ik wil graag nieuwe pannen, maar ik heb geen megabudget en ik heb ook geen meesterkok-ambitie.
wat ik zoek zijn dus gewoon pannen die een goede prijs/kwaliteit hebben.
en ik vind de pannen van ikea gewoon erg mooi.
Kijk eens naar de roestvrijstalen pannen van de HEMA die hebben ongeveer dezelfde prijs maar zijn naar mijn idee beter van kwaliteit. Mijn IKEA pannen zijn iig niet lang mee gegaan, na een jaar of twee kwamen de bodems los en kon ik ze wegflikkeren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:11 schreef lady-wrb het volgende:
wie kan er iets zinnigs melden over de pannen van ikea?
zijn ze goed (zowel prijs als kwaliteit) of is het bagger?
ik sta iedere keer bij de stelling, maar dan ga ik toch weer twijfelen.
ik wil graag nieuwe pannen, maar ik heb geen megabudget en ik heb ook geen meesterkok-ambitie.
wat ik zoek zijn dus gewoon pannen die een goede prijs/kwaliteit hebben.
en ik vind de pannen van ikea gewoon erg mooi.
le chef heeft ook een aantal iets duurdere types die zich prima laten meten met tefalquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:50 schreef Gripper het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen maar een grillpan van de Ikea, maar die bevalt me erg goed! De gewone pannen zien er ook goed uit, en die 365-set is in ieder geval een prima setje pannen om in één keer redelijk compleet te zijn. Ik was van plan ze te kopen toen ik op mezelf ging wonen, maar werd tegengehouden door m'n moeder: "Eh, ja, koop ze nog even niet, want eh, misschien krijg je wel nieuwe pannen van Oma ofzo, wie weet...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies."Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu kook ik met pannen van Le chef, die blokker pannetjes met glazen deksel. Ook prima voor de niet-meesterkok. M'n waardevolste bezit is toch een gietijzeren wok! (en die verkoopt de Ikea helaas niet)
Mijn ervaring is dat ze jarenlang meegaan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:24 schreef Martijn_77 het volgende:
Hoe lang gaat zo'n pan eigenlijk ongeveer mee?
Ik zag hem liggen.. het was een groot ding, lijkt me erg handig met omroeren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:58 schreef Chielus het volgende:
de goedkope series zijn kwalitatief niet geweldig maar voor die prijs hoeft dat ook niet. Ik koop elk jaar opnieuw die wok van 5 € en gooi gewoon de oude weg.
Twee posts boven je.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:07 schreef Tennis-boy het volgende:
En wat vinden jullie nu van de Ikea 365+ kookpanset? Zijn ze nu nog steeds goed na een aantal jaren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop