abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 1 augustus 2006 @ 08:11:42 #1
37843 lady-wrb
kortaf
pi_40376142
wie kan er iets zinnigs melden over de pannen van ikea?
zijn ze goed (zowel prijs als kwaliteit) of is het bagger?
ik sta iedere keer bij de stelling, maar dan ga ik toch weer twijfelen.
ik wil graag nieuwe pannen, maar ik heb geen megabudget en ik heb ook geen meesterkok-ambitie.
wat ik zoek zijn dus gewoon pannen die een goede prijs/kwaliteit hebben.
en ik vind de pannen van ikea gewoon erg mooi.
pi_40376408
Wij hebben zo'n Ikea-startersset met een of 2 pannen extra. Ik weet niet wat je ervan verwacht, maar voor je standaard aardappels en rijst in de pan en een wok- of spaghettimixje in de wokpan zijn ze imho prima. Ik heb er iig geen problemen mee, ze doen het goed
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 08:46:45 #3
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_40376436
volgens mij voldoen ze prima. gewoon standaard tefal kwaliteit denk ik, prima dus voor dagelijkse kost. persoonlijk heb ik dergelijke pannen voor de dagelijkse rijst/pasta gebakken aardappeltjes, en dan nog een paar kokspannen voor het delicatere werk.
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
pi_40376469
Ik heb eigenlijk alleen maar een grillpan van de Ikea, maar die bevalt me erg goed! De gewone pannen zien er ook goed uit, en die 365-set is in ieder geval een prima setje pannen om in één keer redelijk compleet te zijn. Ik was van plan ze te kopen toen ik op mezelf ging wonen, maar werd tegengehouden door m'n moeder: "Eh, ja, koop ze nog even niet, want eh, misschien krijg je wel nieuwe pannen van Oma ofzo, wie weet...
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
"

Nu kook ik met pannen van Le chef, die blokker pannetjes met glazen deksel. Ook prima voor de niet-meesterkok. M'n waardevolste bezit is toch een gietijzeren wok! (en die verkoopt de Ikea helaas niet)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_40376521
de koekenpannen van Ikea zijn ook niet slecht..
En voor die 2,50 hoef je het ook niet te laten...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_40376543
Hele tijd terug 2 van die goedkope koeke(n)pannen zoals teigan beschrijft gekocht, na 4 jaar nog niet versleten. Wel een beetje, maar dat hoort bij intensief gebruik. En voor 2,50 hoef je het inderdaad niet te laten!
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 09:05:45 #7
36020 b.-.s
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 09:20:30 #8
105262 Peder
Pardon my French,Im Dutch
pi_40376901
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 09:05 schreef b.-.s het volgende:
over het algemeen zijn die pannen goed te gebruiken. Ik heb alleen een wok gekocht poosje geleden, die is niet echt super, maarja was ook maar 5 euro..
Ik heb ook die 5 eurie wok!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Superding!!! Gewoon kopen dus
The best sex is suprise sex! ... unless you're in prison.
Definition of a slut: A girl who tries wearing a tampon, but it keeps falling out!
  † In Memoriam † dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:40:23 #9
37843 lady-wrb
kortaf
pi_40381853
ja die wok hebben we hier ook.
ik vind het een fijn ding (alleen een beetje lastig op te bergen met mijn ruimtegebrek)
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:58:14 #10
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_40382421
de goedkope series zijn kwalitatief niet geweldig maar voor die prijs hoeft dat ook niet. Ik koop elk jaar opnieuw die wok van 5 € en gooi gewoon de oude weg.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:23:10 #11
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_40383236
Ze hebben nou ook van die zware gietijzeren pannen zoals die van La Creuset.
Voelen oerdegelijk aan natuurlijk. Prijzen zijn ook te pruimen, zoals het hoort.

Zijn goede dingen.
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
pi_40393598
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 08:11 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil graag nieuwe pannen, maar ik heb geen megabudget en ik heb ook geen meesterkok-ambitie.
Ik heb een set pannen van IKEA gekregen van een vriendin die over ging op iets anders. Ze zijn van roestvriij staal en hebben een makkelijk schoon te houden vorm. Ik vind ze hartstikke goed, vooral de steelpan is erg makkelijk. Ik geloof dat ze niet eens duur zijn.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:24:43 #13
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_40393637
Hoe lang gaat zo'n pan eigenlijk ongeveer mee?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_40397333
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 08:11 schreef lady-wrb het volgende:
Kijk eens naar de roestvrijstalen pannen van de HEMA die hebben ongeveer dezelfde prijs maar zijn naar mijn idee beter van kwaliteit. Mijn IKEA pannen zijn iig niet lang mee gegaan, na een jaar of twee kwamen de bodems los en kon ik ze wegflikkeren.
pi_40397388
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 08:50 schreef Gripper het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen maar een grillpan van de Ikea, maar die bevalt me erg goed! De gewone pannen zien er ook goed uit, en die 365-set is in ieder geval een prima setje pannen om in één keer redelijk compleet te zijn. Ik was van plan ze te kopen toen ik op mezelf ging wonen, maar werd tegengehouden door m'n moeder: "Eh, ja, koop ze nog even niet, want eh, misschien krijg je wel nieuwe pannen van Oma ofzo, wie weet...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
"

Nu kook ik met pannen van Le chef, die blokker pannetjes met glazen deksel. Ook prima voor de niet-meesterkok. M'n waardevolste bezit is toch een gietijzeren wok! (en die verkoopt de Ikea helaas niet)
le chef heeft ook een aantal iets duurdere types die zich prima laten meten met tefal
Hajeto!
pi_40416954
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 19:24 schreef Martijn_77 het volgende:
Hoe lang gaat zo'n pan eigenlijk ongeveer mee?
Mijn ervaring is dat ze jarenlang meegaan.
Ik heb een set gehad die het 5 jaar volgehouden heeft.
Uiteindelijk heb ik hem weggegooid, niet omdat ie versleten was, maar omdat ik alle deksels kwijt was
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  woensdag 2 augustus 2006 @ 13:39:56 #17
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_40417143
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:58 schreef Chielus het volgende:
de goedkope series zijn kwalitatief niet geweldig maar voor die prijs hoeft dat ook niet. Ik koop elk jaar opnieuw die wok van 5 € en gooi gewoon de oude weg.
Ik zag hem liggen.. het was een groot ding, lijkt me erg handig met omroeren.
Vampire Romance O+
  FOK!fossiel woensdag 2 augustus 2006 @ 15:39:58 #18
1455 Keroppi
kool kikker
pi_40421050
Ik heb 2 pannen van +/- 4 euro gekocht bij Ikea een jaar of 2 terug. Was er best tevreden over, maar op een gegeven moment gaat de bodem toch bol staan bij dagelijks gebruik. Het midden is dan hoger dan bij de randen.

Maar ja, wat men al zegt: voor die paar euro haal je zo een nieuwe.
Chick on a mission
pi_40424206
Ik heb ook roestvrijstalen pannen van de Hema; eens in de zoveel tijd zijn ze in de aanbieding; goede koop voor prima prijs.
pi_40449136
Ik heb de 365+ set en ik vind ze allereerst heel mooi, maar ze zijn ook ontzettend fijn en makkelijk om mee te koken! En de mijne gaan al een aantal jaren mee hoor, zijn nog steeds als nieuw..
(ik doe ze niet in de vaatwasser, misschien daarom??)
Pom.. Pom.. Tiedom..
pi_40449163
ik denk dat het heel mooie pannen zijn om mee te starten
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_65910164
En wat vinden jullie nu van de Ikea 365+ kookpanset? Zijn ze nu nog steeds goed na een aantal jaren?
pi_65910296
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 13:07 schreef Tennis-boy het volgende:
En wat vinden jullie nu van de Ikea 365+ kookpanset? Zijn ze nu nog steeds goed na een aantal jaren?
Twee posts boven je.
pi_65912868
Ik heb een hapjespan met deksel van de Favorit-serie en toevallig gisteren ook een koekenpan gekregen van m'n ouders omdat mijn moeder zo tevreden is over die van haar.
Favorit is wel de duurste (en beste) serie van Ikea, zo'n pan kost geloof ik 35 euro. Dat vind ik nog prima te doen want voor een amateurkok zoals ik die graag lekker kookt maar geen fortuin aan professionele pannen gaat besteden zijn ze best goed van kwaliteit. Ze zijn redelijk zwaar en de anti-aanbaklaag is prima.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_65913237
Ik heb een gietijzeren grillpan van de Ikea, ben er zeer tevreden over!
Life is too short not to have fun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop