Ik vroeg het mijzelf af, ik vroeg het niet aan jou.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:26 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Gaat dit daarover of moet er een vraagteken aan het einde?
Wat is uberhaupt het nut van posten op de frontpage.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wat om daar een FiPo te hebben die door 20.000 mensen wordt gelezen?
Tja ik vind het een beetje nutteloos, maar er zijn zat users die er op kicken.
Denk je? vergelijk die lijst maar eens met je active topics lijstquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, Dan halen topic's hier meer reacties.
Stond ik laatst onder de douche met een parraplu........ Raad eens wat.......quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja idd mensen die daarop kicken ja! die moeten ze verbannen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wat om daar een FiPo te hebben die door 20.000 mensen wordt gelezen?
Tja ik vind het een beetje nutteloos, maar er zijn zat users die er op kicken.
Hersenloos gebagger moet je hier niet zijn, wij posten hier inhoudelijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:27 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Denk je? vergelijk die lijst maar eens met je active topics lijst
En daar zijn het meer verschillende users.
Maarja nu genoeg gezeur over de FP
Tijd voor hersenloos gebagger
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Stond ik laatst onder de douche met een parraplu........ Raad eens wat.......Jij hebt te veel Midnr geluisterdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hersenloos gebagger moet je hier niet zijn, wij posten hier inhoudelijk.
En op niveau.
Verkapt baggeren in POL, ik ken iemand die daar pro in is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:28 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Tja idd mensen die daarop kicken ja! die moeten ze verbannen.Ik kom wel eens in POL en wat je daar voor zelfgenoegzame onzin tegen komt dat zie je in onzin enz niet.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:29 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Jij hebt te veel Midnr geluisterd![]()
Nog zwakzinniger ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:30 schreef NanKing het volgende:
Ik word een beetje zwakzinnig van POL de laatste dagen.
Wel op niveau ja, ik moet je gelijk geven!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zulks een matige grap brian, wij doen hier niet anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |