99% goed.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:18 schreef Soempie het volgende:
urineren in een openbaar toilet (vooral voor mannen)?
wyccie +1quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:19 schreef wyccie het volgende:
Bang om te plassen als er andere mensen bij zijn?
Ik ook van jou, wycciequote:
Oy, dat zei ik eerder!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
wyccie +1
Ja sorry Soempie, maar dat was wel even van belang
Een openbaar toilet betekend niet altijd dat er iemand bij is
Onder publiekelijk urineren versta ik niet direct in het bijzijn van anderenquote:
Stom van mij.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja sorry Soempie, maar dat was wel even van belang
Een openbaar toilet betekend niet altijd dat er iemand bij is
Welterusten Soempie!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Stom van mij.
welterusten iedereen![]()
Ik en de Dikke van Dale wel, maar who caresquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Onder publiekelijk urineren versta ik niet direct in het bijzijn van anderen![]()
En pindakaas angstquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:22 schreef Nembrionic het volgende:
Er is trouwens ook een fobie waarbij mensen bang zijn om dood te gaan doordat ze geraakt worden door een satelliet
"Fear of peanut butter sticking to the roof of your mouth"quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
En pindakaas angst![]()
arachibutyrofobia![]()
staat in m'n koffiebeker![]()
Niet opzoeken!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:22 schreef Asmodian het volgende:
Ik en de Dikke van Dale wel, maar who cares. Vragensteller beslist iig
0, 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet opzoeken!
Reeks van Fibonacci tot en met 10 graag.![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:24 schreef Asmodian het volgende:
[..]
"Fear of peanut butter sticking to the roof of your mouth"![]()
Ach, ik heb last van coulrofobie - zo hebben we allemaal wat
Maar...maar... hoe moet ik anders weten wat 'publiekelijk' betekent?quote:
pu·blie·ke·lijk (bw.)quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:22 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik en de Dikke van Dale wel, maar who cares. Vragensteller beslist iig
Alleen jammer dat je niet kunt lezen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:26 schreef Asmodian het volgende:
0, 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34
eitje
Ja, ik meet het ook serieus. Ik vind mensen in verkleed-kostuums ook niet helemaal kosjer...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:26 schreef Soempie het volgende:
[..]ik ook.
En ik ben ook nog altijd bang voor sinterklaas en zwarte piet en de paashaas![]()
Gewoon mensen in verkleed kostuums, brrrr![]()
serieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |