Slet!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:40 schreef arneaux het volgende:
t Zegt genoeg over jou als aangezien hij denkt dat hij ermee weg kan komen. komt.
IK! In het weekend ben ik namelijk amateur aborteurquote:Op maandag 31 juli 2006 23:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
tjah...straks ben ik zwanger wat dan?
Wie redt mij nu?![]()
laat me raden: je bent dom en blondquote:Op maandag 31 juli 2006 23:36 schreef zhe-devilll het volgende:
Waarom laat ik mij als vrouwzijnde zo makkelijk verleiden door het mannelijk schoon en zijn after shave???![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:11 schreef ikJur het volgende:
he jij was toch al 40 ofzo?![]()
verkapt kijk-mij-sjans-hebben-als-bejaarde![]()
ga es deaud ?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:36 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik was vandaag onderweg naar het dichtsbijzijnde pompstation om daar sigaretten te kopen.
Kom ik vlak voor het pompstation mijn ex tegen, beetje praten, grapjes maken.
Ik ging toen even sigaretten halen, kom terug, even de fiets weggezet werd hij behoorlijk handtastelijk.
en van het een kwam 't ander en toen stond k met mijn ex te zoenen, hij stak zijn hand in mijn broek en nu ja..heel gedoe daar..
pliezie derbij, mocht niet op straat enzo, toen zijn we naar huis gegaan.
En nu zeurt hij alweer van 'waarom zijn wij uit elkaar gegaan'
Waarom laat ik mij als vrouwzijnde zo makkelijk verleiden door het mannelijk schoon en zijn after shave???![]()
![]()
Nu blijft ie me stalken natuurlijk zo kom ik nooit van hem af?
*huillie*
wat een nice men online!quote:
1) Je bent een vrouwquote:Op maandag 31 juli 2006 23:36 schreef zhe-devilll het volgende:
![]()
4) Dit topic is een lemmingquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:00 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
1) Je bent een vrouw
2) Je bent oppervlakkig
3) Je bent een vrouw
laat hem nou toch happen!quote:
4) Ga fijn zo doorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
laat hem nou toch happen!
zegt genoeg nml![]()
Ah, volgende optie:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
laat hem nou toch happen!
zegt genoeg nml![]()
hoer, beetje laten vingeren bij het pompstationquote:Op maandag 31 juli 2006 23:36 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik was vandaag onderweg naar het dichtsbijzijnde pompstation om daar sigaretten te kopen.
Kom ik vlak voor het pompstation mijn ex tegen, beetje praten, grapjes maken.
Ik ging toen even sigaretten halen, kom terug, even de fiets weggezet werd hij behoorlijk handtastelijk.
en van het een kwam 't ander en toen stond k met mijn ex te zoenen, hij stak zijn hand in mijn broek en nu ja..heel gedoe daar..
pliezie derbij, mocht niet op straat enzo, toen zijn we naar huis gegaan.
En nu zeurt hij alweer van 'waarom zijn wij uit elkaar gegaan'
![]()
Nu blijft ie me stalken natuurlijk zo kom ik nooit van hem af?
*huillie*
Supermanquote:Op maandag 31 juli 2006 23:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wie redt mij nu?![]()
Meestal staat die opmerking eerder in de lijst. Had je vrij ofzo?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoer
Nou... in elk geval stoppen met roken, sletteke!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wie redt mij nu?![]()
oke ik ben een slet ik geef het maar toequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:27 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
hoer, beetje laten vingeren bij het pompstation
tis een lemmingggggggggggggggggggggggg*diepe zucht*quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:47 schreef WanEnOonlie het volgende:
Verkapt "kijk-mij-ik-ben-gevingerd-bij-het-lokale-tankstation topic"
Dus verboden. Zucht kickban slotjequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:50 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
tis een lemmingggggggggggggggggggggggg*diepe zucht*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |