zoeen polo 2006 model ding jetserquote:Op maandag 31 juli 2006 23:36 schreef Sjakie01 het volgende:
Sinds wanneer rijden vaders in een polo?
ja, hij liet mij niet ff aan het woord ofzoquote:Op maandag 31 juli 2006 23:36 schreef bloodyserious het volgende:
Bij dat soort personen trap je toch het liefst een deuk in de auto denk ik.
Dan heb je wel een pauper vader zeg.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:37 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
zoeen polo 2006 model ding jetser
was hij ook schuldig, moet ie maar niet aan de verkeerde kant rijdenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:45 schreef 2cats het volgende:
Hij had je hagelsteendood moeten rijden! Eikel!!!!!!!!!!! Moet je je licht maar aan doen, mountainbike of niet!
Haha, mongooltje dat je er bent. Als je ooit op mij afrijd krijg je gelijk een pipa op die lelijke grafkop van je. En nu je bek houden!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:50 schreef 2cats het volgende:
Kan me niet bommen!! Als ik een fietser zonder licht zie aankomen, krijgt mijn stuur altijd de neiging naar de fietser toe te sturen........... kan ik niets aan doen.... In mijn tijd werd je als fietser zonder licht vermanend toegesproken door oom agent en deed je het nooit weer......OMDAT HET GEVAARLIJK IS, OETLUL!
Hou je gemak s johquote:Op maandag 31 juli 2006 23:50 schreef 2cats het volgende:
Kan me niet bommen!! Als ik een fietser zonder licht zie aankomen, krijgt mijn stuur altijd de neiging naar de fietser toe te sturen........... kan ik niets aan doen.... In mijn tijd werd je als fietser zonder licht vermanend toegesproken door oom agent en deed je het nooit weer......OMDAT HET GEVAARLIJK IS, OETLUL!
Uiteindelijk ben jij met je auto een stuk gevaarlijkerquote:Op maandag 31 juli 2006 23:50 schreef 2cats het volgende:
Amen.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:56 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben jij met je auto een stuk gevaarlijker
Je zou ook gewoon met je auto naast hem rijden en hem zeggen dat het gevaarlijk is wat ie doet
Schets even een ongeluk met me mee:
Jij komt als een tievusmongool met je auto op een fietser afrijden die geen licht heb
De fietser die zich eigen de tievusschrikt, die wijkt uit naar een andere rijbaan, hier word de fietser geschept door een aankomende auto met behoorlijk veel vaart
Dan ben jij meer fout omdat jij met je pleurisauto op een fietser komt inrijden
Dus DAT IS DUS GEVAARLIJKER, OETLUL!
Hij zegt dat ie de neiging krijgt om het te doen. Hij zegt niet dat ie dat daadwerkelijk doet.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:56 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben jij met je auto een stuk gevaarlijker
Je zou ook gewoon met je auto naast hem rijden en hem zeggen dat het gevaarlijk is wat ie doet
Schets even een ongeluk met me mee:
Jij komt als een tievusmongool met je auto op een fietser afrijden die geen licht heb
De fietser die zich eigen de tievusschrikt, die wijkt uit naar een andere rijbaan, hier word de fietser geschept door een aankomende auto met behoorlijk veel vaart
Dan ben jij meer fout omdat jij met je pleurisauto op een fietser komt inrijden
Dus DAT IS DUS GEVAARLIJKER, OETLUL!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |