abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40368212
Er zijn genoeg (jonge) homo's die zouden willen dat het bestond, een pil tegen homoseksualiteit, maar die bestaat niet, althans dat zeggen veel mensen.
Maar is dat wel echt zo? Is het niet mogelijk om door middel van het slikken van hormoonpillen o.i.d. van je homoseksuele gevoelens af te komen?

alleen serieuze reacties graag!
  Moderator maandag 31 juli 2006 @ 22:54:38 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_40368424
quote:
Op maandag 31 juli 2006 22:49 schreef garreth82 het volgende:
Er zijn genoeg (jonge) homo's die zouden willen dat het bestond, een pil tegen homoseksualiteit, maar die bestaat niet, althans dat zeggen veel mensen.
Maar is dat wel echt zo? Is het niet mogelijk om door middel van het slikken van hormoonpillen o.i.d. van je homoseksuele gevoelens af te komen?

Dat lijkt me niet. Er komt ook een stuk emotie bij kijken. Als jij voor je gevoel je beter voelt bij jongens, en graag seksuele omgang wil hebben met jongens, (of vrouwen met vrouwen, net wat je wil) dan denk ik dat daar geen pilletje voor is. Misschien wel een pilletje om seksuele driften af te remmen, maar niet om je seksuele voorkeur te onderdrukken lijkt me.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_40368745
ik moet wel toegeven, als er zo'n pil bestond had ik 'm meteen genomen, 't zou zoveel problemen oplossen (waarschijnlijk denk ik daar over 10 jaar heel anders over, maar toch)
pi_40368835
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:01 schreef garreth82 het volgende:
ik moet wel toegeven, als er zo'n pil bestond had ik 'm meteen genomen, 't zou zoveel problemen oplossen (waarschijnlijk denk ik daar over 10 jaar heel anders over, maar toch)
Als je meer van jongens houdt dan moet je maar en geslachtsveradering doen, als ik het goed begreep
pi_40368862
quote:
Op maandag 31 juli 2006 22:49 schreef garreth82 het volgende:

Wat?!
Dan zou homosexualiteit een ziekte of een psychische aandoening zijn, no fok!king way.
pi_40368878
Heb wel 'ns gehoord dat kamfer goed werkt.
pi_40368994
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:03 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Wat?!
Dan zou homosexualiteit een ziekte of een psychische aandoening zijn, no fok!king way.
nee nee nee, zo bedoel ik het helemaal niet, maar hoe tollerant iedereen ons land ook noemt (dat is 't dus helemaal niet)
(vooral jonge) homo's hebben het hier niet makkelijk, en veel jonge homo's zouden willen dat er een pil zou zijn die ze hetro maakt
pi_40369031
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:06 schreef garreth82 het volgende:

[..]

nee nee nee, zo bedoel ik het helemaal niet, maar hoe tollerant iedereen ons land ook noemt (dat is 't dus helemaal niet)
(vooral jonge) homo's hebben het hier niet makkelijk, en veel jonge homo's zouden willen dat er een pil zou zijn die ze hetro maakt
klopt helemaal helaas wat je zegt.
pi_40369071
Als zo'n pil zou bestaan zou je ook een pil kunnen maken die mensen homofiel maakt. Misschien ook leuk voor (jonge) homo's.

Maar het kan niet, dus deal with it.
Ne pas percer ou brûler, même après usage.
pi_40369124
Hormonen zullen in ieder geval niet werken lijkt mij. Homosexualiteit is niet een hormonenkwestie.
Je bent homo of je bent het niet. Waarom wil je er vanaf dan?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_40369165
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:06 schreef garreth82 het volgende:

[..]

De maatschappij is kut, daar heb je gelijk in. Mijn "deal with it" geldt dan ook voor mensen van alle geaardheden en gezinten.
pi_40369216
Ben ik heel onethisch als ik zeg dat je er neit naar hoeft te handelen?
Als mensen vroeger hetrosexueel konden leven terwijl ze homosexueel waren kan dat tegenwoordig nog steeds natuurlijk.
Of je er gelukkiger van wordt is een tweede maar niemand dwingt je om actief homosexueel te zijn natuurlijk.
pi_40369390
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:12 schreef MinderMutsig het volgende:

Als mensen vroeger hetrosexueel konden leven terwijl ze homosexueel waren kan dat tegenwoordig nog steeds natuurlijk.
Of je er gelukkiger van wordt is een tweede maar niemand dwingt je om actief homosexueel te zijn natuurlijk.
Als maagd sterven is inderdaad helemaal niet zo erg. .
pi_40369401
quote:
En niemand dwingt je om actief heterosexueel te zijn, wacht, de maatschappij wel...

Draai het eens om. Gewoon een gedachtenexperiment.
pi_40370301
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Hormonen zullen in ieder geval niet werken lijkt mij. Homosexualiteit is niet een hormonenkwestie.
Je bent homo of je bent het niet. Waarom wil je er vanaf dan?
Men zegt altijd dat het grootste gedeelte van de wereld zo tollerant is ten opzichte van homo's, en dat Nederland wat dat betreft zelfs synoniem is voor "Tollerantie"
maar dat is echt de grootste b*llshit die ik ooit gehoord hebt.
waarom denk je dat zoveel homo's nog steeds niet uit de kast durven te komen ook al weten ze al jaren dat ze homo zijn?
waarom denk je dat het aantal zelfmoord gevallen onder homo's veel en veel hoger ligt dan bij hetro's?
denk je dat een jongen van 18 een makkelijke tijd tegemoet gaat als' ie in de klas verteld dat ' ie homo is?

genoeg redenen dus om geen homo te willen zijn.

* edit: ooit gehoord van hetro haat? nee precies, ik ook niet.

[ Bericht 5% gewijzigd door garreth82 op 31-07-2006 23:44:06 ]
pi_40370450
quote:
ik zeg het nog maar eens: waarom denk je dat het aantal gevallen van zelfmoord onder homo's zoveel hoger ligt dan onder hetro's?

veelal omdat ze het proberen te verbergen voor de buitenwereld en daar diep ongelukkig van worden, of omdat ze er juist wel voor uit komen, en door de afkeurende reacties uit hun omgeving diep en diep ongelukkig worden.
pi_40371024
Ja hallo, heb ik het nu gedaan?
Hij wil serieuze reacties, en hij krijgt van mij een serieuze reactie.
Een pil tegen homosexualiteit bestaat niet, punt. Dat is niet mijn schuld.
Als hij bang is dat hij als homosexueel niet door zijn omgeving geaccepteerd wordt dan is het een optie om niet als homosexueel te leven. Ik zeg zelf ook al dat het niet de meest ideale oplossing is hè.
Een andere optie zou kunnen zijn een andere omgeving opzoeken, die oplossing is al een stuk aantrekkelijker maar in geval van familie niet zo makkelijk.

Dat Nederland absoluut niet tollerant is dat is al jaren zo. Volgens mij zijn de enige mensen die dat echt nog geloven blanke, hetrosexuele mannen, gezond van lijf en leden, en uit een middenklasse gezin. En dan mis ik vast nog een paar dingen.

Ik vraag me af wat je verder met dit topic wil.
pi_40371183
en in amerika is het al helemaal erg: http://www.godhatesfags.com/photos/thisyear.html

hier worden begravenissen van homo seksuelen wreed verstoord door anti-homo's
pi_40371247
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Ja hallo, heb ik het nu gedaan?
je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen.
Ik wil alleen maar zeggen dat dat eigenlijk geen optie is, en een andere omgeving is ook geen optie (ivm familie) en zeker niet als je minderjarig bent.
pi_40371705
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 00:01 schreef garreth82 het volgende:

[..]

je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen.
Ik wil alleen maar zeggen dat dat eigenlijk geen optie is, en een andere omgeving is ook geen optie (ivm familie) en zeker niet als je minderjarig bent.
En dus zal je een manier moeten vinden om er mee om te gaan aangezien die pil niet bestaat.
Een andere optie is er (voor jou) dus niet.
pi_40371883
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 00:14 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

...aangezien die pil niet bestaat.
en dat vraag ik me nou juist af, er zijn wetenschappers (weet zo even geen namen) die beweren dat het wel te maken heeft met hormomen en genen (die overigens te manipuleren zijn)
pi_40372017
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 00:19 schreef garreth82 het volgende:

[..]

en dat vraag ik me nou juist af, er zijn wetenschappers (weet zo even geen namen) die beweren dat het wel te maken heeft met hormomen en genen (die overigens te manipuleren zijn)
En jij zou zo ver gaan dat je gentherapie zou willen volgen om er af te komen?
pi_40372816
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 00:23 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

En jij zou zo ver gaan dat je gentherapie zou willen volgen om er af te komen?
ik niet (denk ik) maar er zijn mensen die dat wel zouden willen
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 00:53:31 #24
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_40372850
quote:
Nee hoor... je wenst sommige mensen alleen maar diep ongelukkig.
Verloochenen doet men in de kerk al genoeg.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 01:00:07 #25
122701 SamStar
Voorheen Da-Ali-G
pi_40372980
dat vind ik toch altijd zo ontzettend irritant, je hoeft helemaal niet te vertellen dat je homo bent.. je bent geen flikker ( ) anders dan andere mensen! ik ga toch ook niet in de klas vertellen dat ik hetro ben....

daar komen de mensen om je heen wel vanzelf achter hoor...

ben zelf hetro, heb zelf totaal niets tegen homo's
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')