Dat lijkt me niet. Er komt ook een stuk emotie bij kijken. Als jij voor je gevoel je beter voelt bij jongens, en graag seksuele omgang wil hebben met jongens, (of vrouwen met vrouwen, net wat je wil) dan denk ik dat daar geen pilletje voor is. Misschien wel een pilletje om seksuele driften af te remmen, maar niet om je seksuele voorkeur te onderdrukken lijkt me.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:49 schreef garreth82 het volgende:
Er zijn genoeg (jonge) homo's die zouden willen dat het bestond, een pil tegen homoseksualiteit, maar die bestaat niet, althans dat zeggen veel mensen.
Maar is dat wel echt zo? Is het niet mogelijk om door middel van het slikken van hormoonpillen o.i.d. van je homoseksuele gevoelens af te komen?![]()
alleen serieuze reacties graag!
Als je meer van jongens houdt dan moet je maar en geslachtsveradering doen, als ik het goed begreepquote:Op maandag 31 juli 2006 23:01 schreef garreth82 het volgende:
ik moet wel toegeven, als er zo'n pil bestond had ik 'm meteen genomen, 't zou zoveel problemen oplossen (waarschijnlijk denk ik daar over 10 jaar heel anders over, maar toch)
Wat?!quote:Op maandag 31 juli 2006 22:49 schreef garreth82 het volgende:
Er zijn genoeg (jonge) homo's die zouden willen dat het bestond, een pil tegen homoseksualiteit, maar die bestaat niet, althans dat zeggen veel mensen.
Maar is dat wel echt zo? Is het niet mogelijk om door middel van het slikken van hormoonpillen o.i.d. van je homoseksuele gevoelens af te komen?![]()
alleen serieuze reacties graag!
nee nee nee, zo bedoel ik het helemaal niet, maar hoe tollerant iedereen ons land ook noemt (dat is 't dus helemaal niet)quote:Op maandag 31 juli 2006 23:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat?!
Dan zou homosexualiteit een ziekte of een psychische aandoening zijn, no fok!king way.
klopt helemaal helaas wat je zegt.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:06 schreef garreth82 het volgende:
[..]
nee nee nee, zo bedoel ik het helemaal niet, maar hoe tollerant iedereen ons land ook noemt (dat is 't dus helemaal niet)
(vooral jonge) homo's hebben het hier niet makkelijk, en veel jonge homo's zouden willen dat er een pil zou zijn die ze hetro maakt
De maatschappij is kut, daar heb je gelijk in. Mijn "deal with it" geldt dan ook voor mensen van alle geaardheden en gezinten.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:06 schreef garreth82 het volgende:
[..]
nee nee nee, zo bedoel ik het helemaal niet, maar hoe tollerant iedereen ons land ook noemt (dat is 't dus helemaal niet)
(vooral jonge) homo's hebben het hier niet makkelijk, en veel jonge homo's zouden willen dat er een pil zou zijn die ze hetro maakt
Als maagd sterven is inderdaad helemaal niet zo erg.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Ben ik heel onethisch als ik zeg dat je er neit naar hoeft te handelen?
Als mensen vroeger hetrosexueel konden leven terwijl ze homosexueel waren kan dat tegenwoordig nog steeds natuurlijk.
Of je er gelukkiger van wordt is een tweede maar niemand dwingt je om actief homosexueel te zijn natuurlijk.
En niemand dwingt je om actief heterosexueel te zijn, wacht, de maatschappij wel...quote:Op maandag 31 juli 2006 23:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Als mensen vroeger hetrosexueel konden leven terwijl ze homosexueel waren kan dat tegenwoordig nog steeds natuurlijk.
Of je er gelukkiger van wordt is een tweede maar niemand dwingt je om actief homosexueel te zijn natuurlijk.
Men zegt altijd dat het grootste gedeelte van de wereld zo tollerant is ten opzichte van homo's, en dat Nederland wat dat betreft zelfs synoniem is voor "Tollerantie"quote:Op maandag 31 juli 2006 23:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Hormonen zullen in ieder geval niet werken lijkt mij. Homosexualiteit is niet een hormonenkwestie.
Je bent homo of je bent het niet. Waarom wil je er vanaf dan?
ik zeg het nog maar eens: waarom denk je dat het aantal gevallen van zelfmoord onder homo's zoveel hoger ligt dan onder hetro's?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:12 schreef MinderMutsig het volgende:
je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen.quote:
En dus zal je een manier moeten vinden om er mee om te gaan aangezien die pil niet bestaat.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:01 schreef garreth82 het volgende:
[..]
je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen.
Ik wil alleen maar zeggen dat dat eigenlijk geen optie is, en een andere omgeving is ook geen optie (ivm familie) en zeker niet als je minderjarig bent.
en dat vraag ik me nou juist af, er zijn wetenschappers (weet zo even geen namen) die beweren dat het wel te maken heeft met hormomen en genen (die overigens te manipuleren zijn)quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
...aangezien die pil niet bestaat.
En jij zou zo ver gaan dat je gentherapie zou willen volgen om er af te komen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:19 schreef garreth82 het volgende:
[..]
en dat vraag ik me nou juist af, er zijn wetenschappers (weet zo even geen namen) die beweren dat het wel te maken heeft met hormomen en genen (die overigens te manipuleren zijn)
ik niet (denk ik) maar er zijn mensen die dat wel zouden willenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En jij zou zo ver gaan dat je gentherapie zou willen volgen om er af te komen?
Nee hoor... je wenst sommige mensen alleen maar diep ongelukkig.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:12 schreef MinderMutsig het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |