Nee, dit was verre van extreem. Foto's volgen volgens 4 in het land. Dit was echt onmenselijk. Hier kun je als normaal mens niet mee akoord gaan. Jezus wat een mens/beesten.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:51 schreef crackhead het volgende:
Heb je nou echt nog nooit een boerenfeest gezien?
Ik klaag over het feit dat er nog mensen zo leven. Jezus, dit moest amnesty is weten. Die hadden direct gechecked of er radio actief afval ontsnapt zou zijn in Friesland.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:53 schreef Metal_Mart het volgende:
Wat is je klacht nu precies? In Friesland wordt dit gewaardeerd. Waar is het feest waar je het over hebt? Juist, Friesland. Dus op welke manier heb jij er last van?
Wakker worden ergens anders.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:54 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik klaag over het feit dat er nog mensen zo leven. Jezus, dit moest amnesty is weten. Die hadden direct gechecked of er radio actief afval ontsnapt zou zijn in Friesland.
Verre van exteem. Eigenlijk best normaal dus?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:52 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nee, dit was verre van extreem. Foto's volgen volgens 4 in het land. Dit was echt onmenselijk. Hier kun je als normaal mens niet mee akoord gaan. Jezus wat een mens/beesten.
Zou je voor mij even een link kunnen leggen? Ik heb het over het zwaar verpauperde uiterlijk van die mensen net in beeld.quote:
Fotos volgen, dit is met geen toetsenbord te beschrijven. Jezus wat een rale varkens.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:59 schreef crackhead het volgende:
[..]
Verre van exteem. Eigenlijk best normaal dus?
En foto's van dat feest volgen nog volgens 4 in het land? Wat neuzel je?
Ik heb überhaubt geen idee waar dit topic nou eigenlijk over gaat. Een boerenfeest? En wat gebeurde er daar dan?
Och en jij hebt een schitterend hoofd met je startende alcoholisme?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:00 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Zou je voor mij even een link kunnen leggen? Ik heb het over het zwaar verpauperde uiterlijk van die mensen net in beeld.
Dit gaat echt niet, het was gewoon onmenselijk.
quote:Op maandag 31 juli 2006 22:53 schreef Metal_Mart het volgende:
Wat is je klacht nu precies? In Friesland wordt dit gewaardeerd. Waar is het feest waar je het over hebt? Juist, Friesland de achterhoek. Dus op welke manier heb jij er last van?
Zolang ik de HBO nog op mijn gemakkie doorloop maak ik mij geen zorgen. Iets wat jij ook beter had kunnen doen. Chauffeur.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:02 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Och en jij hebt een schitterend hoofd met je startende alcoholisme?
Nee, want de desbetreffende mensen droegen daadwerkelijk overals met de friesche flag erop. Ja echt onvoorstelbaar. Oja en ze waren ook naar het skutsjeseilen ofzo?quote:
Je hersenen zijn al in zo'n verre staat van ontbinding dat je het verschil tussen een bijbaan en een vaste baan niet kunt onderscheiden? Ik heb inmiddels mijn HBO al afgerond knul.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:04 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Zolang ik de HBO nog op mijn gemakkie doorloop maak ik mij geen zorgen. Iets wat jij ook beter had kunnen doen. Chauffeur.![]()
Klopt.... het was het feest bij het skutijezielen.....quote:Op maandag 31 juli 2006 23:05 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nee, want de desbetreffende mensen droegen daadwerkelijk overals met de friesche flag erop. Ja echt onvoorstelbaar. Oja en ze waren ook naar het skutsjeseilen ofzo?aan het kijken.
Waarom verdraai je de boel? Ik zei dat dat topic van mij, (bij iemand in slaap vallen) niks met je uiterlijk te maken heeft.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:06 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Wat heeft trouwens het doorlopen van het HBO met je uiterlijk te maken?
Dat laatste herken je in je eigen familie, aangezien je vraagt of ik er ook ''zo 1'' ben? Helaas, ik moet je teleurstellen.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:08 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Waarom verdraai je de boel? Ik zei dat dat topic van mij, (bij iemand in slaap vallen) niks met je uiterlijk te maken heeft.
OMFG ben jij er ook zo 1? Zo'n gast waarvan zijn vader ook zijn oom is? Aka: inteelt fries?
Ik heb buiten dit forum nog een normaal leven. En ik snap sowieso niet waar je naar toe wilt? Bekritiseer ik jou? Nee. Ik snap dus ook niet waar jij je zo druk over maakt....quote:Op maandag 31 juli 2006 23:14 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Dat laatste herken je in je eigen familie, aangezien je vraagt of ik er ook ''zo 1'' ben? Helaas, ik moet je teleurstellen.
Jij hebt hier geen foto's van jezelf staan, maar daarentegen hang je op dit forum wel stoere verhalen op over elke dag zuipen. Nu zou ik jou wel eens willen zien nadat je flink wat drank naar binnen hebt gewerkt, net als die boeren. Eens kijken of je er dan nog zo florissant uitziet.
Iemands uiterlijk bekritiseren is erg makkelijk op een anoniem forumpje, zonder je eigen kop te posten he?
Net als iedereen knul. Wat wil je bewijzen?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:17 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik heb buiten dit forum nog een normaal leven.
Je wilt toch reacties op je topic? Lijkt me dat je het anders niet opent toch?quote:En ik snap sowieso niet waar je naar toe wilt? Bekritiseer ik jou? Nee. Ik snap dus ook niet waar jij je zo druk over maakt....![]()
Friesche boeren bashen, niet mijzelf gek! Opsmousen.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:20 schreef Metal_Mart het volgende:
Je wilt toch reacties op je topic? Lijkt me dat je het anders niet opent toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |