abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40368201
Zit net 4 in het land te kijken. Zijn ze op 1 of andere boerenfeest. Is er dus ook 1 of ander pauper bandje!!

OMFG wat een stel varkens!
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_40368290
Heb je nou echt nog nooit een boerenfeest gezien?
I never saw a purple cow
I hope I never see one,
But I can tell you this right now:
I'd rather see than be one.
pi_40368313
4 in het land?
pi_40368357
quote:
Op maandag 31 juli 2006 22:51 schreef crackhead het volgende:
Heb je nou echt nog nooit een boerenfeest gezien?
Nee, dit was verre van extreem. Foto's volgen volgens 4 in het land. Dit was echt onmenselijk. Hier kun je als normaal mens niet mee akoord gaan. Jezus wat een mens/beesten.
  maandag 31 juli 2006 @ 22:53:14 #5
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_40368370
friesland
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_40368390
Wat is je klacht nu precies? In Friesland wordt dit gewaardeerd. Waar is het feest waar je het over hebt? Juist, Friesland. Dus op welke manier heb jij er last van?
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  maandag 31 juli 2006 @ 22:54:38 #7
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_40368425
Wtf is 4 in het land nou weer

En jij gaat nooit naar een optreden?? Friezen zijn ook normale mensen/boeren.....
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_40368440
quote:
Op maandag 31 juli 2006 22:53 schreef Metal_Mart het volgende:
Wat is je klacht nu precies? In Friesland wordt dit gewaardeerd. Waar is het feest waar je het over hebt? Juist, Friesland. Dus op welke manier heb jij er last van?
Ik klaag over het feit dat er nog mensen zo leven. Jezus, dit moest amnesty is weten. Die hadden direct gechecked of er radio actief afval ontsnapt zou zijn in Friesland.
pi_40368628
quote:
Op maandag 31 juli 2006 22:54 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Ik klaag over het feit dat er nog mensen zo leven. Jezus, dit moest amnesty is weten. Die hadden direct gechecked of er radio actief afval ontsnapt zou zijn in Friesland.
Wakker worden ergens anders.

!!!
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_40368667
quote:
Op maandag 31 juli 2006 22:52 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Nee, dit was verre van extreem. Foto's volgen volgens 4 in het land. Dit was echt onmenselijk. Hier kun je als normaal mens niet mee akoord gaan. Jezus wat een mens/beesten.
Verre van exteem. Eigenlijk best normaal dus?

En foto's van dat feest volgen nog volgens 4 in het land? Wat neuzel je?

Ik heb überhaubt geen idee waar dit topic nou eigenlijk over gaat. Een boerenfeest? En wat gebeurde er daar dan?
I never saw a purple cow
I hope I never see one,
But I can tell you this right now:
I'd rather see than be one.
pi_40368695
quote:
Op maandag 31 juli 2006 22:59 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Wakker worden ergens anders.

!!!
Zou je voor mij even een link kunnen leggen? Ik heb het over het zwaar verpauperde uiterlijk van die mensen net in beeld.

Dit gaat echt niet, het was gewoon onmenselijk.
pi_40368735
quote:
Op maandag 31 juli 2006 22:59 schreef crackhead het volgende:

[..]

Verre van exteem. Eigenlijk best normaal dus?

En foto's van dat feest volgen nog volgens 4 in het land? Wat neuzel je?

Ik heb überhaubt geen idee waar dit topic nou eigenlijk over gaat. Een boerenfeest? En wat gebeurde er daar dan?
Fotos volgen, dit is met geen toetsenbord te beschrijven. Jezus wat een rale varkens.
pi_40368767
Ikke ikke ikke...... de rest kan stikke!!!!
pi_40368798
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:00 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Zou je voor mij even een link kunnen leggen? Ik heb het over het zwaar verpauperde uiterlijk van die mensen net in beeld.

Dit gaat echt niet, het was gewoon onmenselijk.
Och en jij hebt een schitterend hoofd met je startende alcoholisme?
pi_40368870
quote:
Op maandag 31 juli 2006 22:53 schreef Metal_Mart het volgende:
Wat is je klacht nu precies? In Friesland wordt dit gewaardeerd. Waar is het feest waar je het over hebt? Juist, Friesland de achterhoek. Dus op welke manier heb jij er last van?

Het ging over de zwarte cross.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_40368881
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:02 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Och en jij hebt een schitterend hoofd met je startende alcoholisme?
Zolang ik de HBO nog op mijn gemakkie doorloop maak ik mij geen zorgen. Iets wat jij ook beter had kunnen doen. Chauffeur.
pi_40368947
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:04 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Het ging over de zwarte cross.
Nee, want de desbetreffende mensen droegen daadwerkelijk overals met de friesche flag erop. Ja echt onvoorstelbaar. Oja en ze waren ook naar het skutsjeseilen ofzo? aan het kijken.
pi_40369004
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:04 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Zolang ik de HBO nog op mijn gemakkie doorloop maak ik mij geen zorgen. Iets wat jij ook beter had kunnen doen. Chauffeur.
Je hersenen zijn al in zo'n verre staat van ontbinding dat je het verschil tussen een bijbaan en een vaste baan niet kunt onderscheiden? Ik heb inmiddels mijn HBO al afgerond knul.

Wat heeft trouwens het doorlopen van het HBO met je uiterlijk te maken?
pi_40369009
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:05 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Nee, want de desbetreffende mensen droegen daadwerkelijk overals met de friesche flag erop. Ja echt onvoorstelbaar. Oja en ze waren ook naar het skutsjeseilen ofzo? aan het kijken.
Klopt.... het was het feest bij het skutijezielen.....

Lompe boeren met rock
pi_40369068
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:06 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Wat heeft trouwens het doorlopen van het HBO met je uiterlijk te maken?
Waarom verdraai je de boel? Ik zei dat dat topic van mij, (bij iemand in slaap vallen) niks met je uiterlijk te maken heeft.

OMFG ben jij er ook zo 1? Zo'n gast waarvan zijn vader ook zijn oom is? Aka: inteelt fries?
pi_40369289
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:08 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Waarom verdraai je de boel? Ik zei dat dat topic van mij, (bij iemand in slaap vallen) niks met je uiterlijk te maken heeft.

OMFG ben jij er ook zo 1? Zo'n gast waarvan zijn vader ook zijn oom is? Aka: inteelt fries?
Dat laatste herken je in je eigen familie, aangezien je vraagt of ik er ook ''zo 1'' ben? Helaas, ik moet je teleurstellen.

Jij hebt hier geen foto's van jezelf staan, maar daarentegen hang je op dit forum wel stoere verhalen op over elke dag zuipen. Nu zou ik jou wel eens willen zien nadat je flink wat drank naar binnen hebt gewerkt, net als die boeren. Eens kijken of je er dan nog zo florissant uitziet.

Iemands uiterlijk bekritiseren is erg makkelijk op een anoniem forumpje, zonder je eigen kop te posten he?
pi_40369413
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:14 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Dat laatste herken je in je eigen familie, aangezien je vraagt of ik er ook ''zo 1'' ben? Helaas, ik moet je teleurstellen.

Jij hebt hier geen foto's van jezelf staan, maar daarentegen hang je op dit forum wel stoere verhalen op over elke dag zuipen. Nu zou ik jou wel eens willen zien nadat je flink wat drank naar binnen hebt gewerkt, net als die boeren. Eens kijken of je er dan nog zo florissant uitziet.

Iemands uiterlijk bekritiseren is erg makkelijk op een anoniem forumpje, zonder je eigen kop te posten he?
Ik heb buiten dit forum nog een normaal leven. En ik snap sowieso niet waar je naar toe wilt? Bekritiseer ik jou? Nee. Ik snap dus ook niet waar jij je zo druk over maakt....
pi_40369555
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:17 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Ik heb buiten dit forum nog een normaal leven.
Net als iedereen knul. Wat wil je bewijzen?
quote:
En ik snap sowieso niet waar je naar toe wilt? Bekritiseer ik jou? Nee. Ik snap dus ook niet waar jij je zo druk over maakt....
Je wilt toch reacties op je topic? Lijkt me dat je het anders niet opent toch?
pi_40369577
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:20 schreef Metal_Mart het volgende:

Je wilt toch reacties op je topic? Lijkt me dat je het anders niet opent toch?
Friesche boeren bashen, niet mijzelf gek! Opsmousen.
pi_40371839
Van die boerendorpen in Friesland zijn zo gaar, vooral die tentfeesten en de 'nacht van bozum' Beter ga je naar de Sneekweek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')