Je moet toch iets van 5 foto's met verschillende belichtingstijden maken en dan in PhotoShop ff op Merge to HDR klikken ?quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:04 schreef Puckzzz het volgende:
ik zie er vrij weinig HDR in, wat heb je gedaan?
In de OP staat wat je nodig hebtquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Moet je iets speciaal hebben (plug-in oid) voor bij photoshop? Ik heb zelf photoshop 7.0.![]()
![]()
#1 om 07:28 en #2 om 07:45quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:29 schreef Puckzzz het volgende:
die eerste
ik was ook al van plan morgen vroeg uit de veren te gaan en het bos in te trekken
hoe laat/vroeg heb je deze genomen?
Gedaanquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:11 schreef Puckzzz het volgende:
nee je moet als je het programma hebt geopend gaan naar HDR>generate HDR
Gedaanquote:in dat menuutje selecteer je je drie foto's en laat 'm die renderen. dat kan ff duren.
Inderdaadquote:dan krijg je de samengevoegde foto,
En bij HDR in de menubalk staat geen tonemapping, alleen Global mapping, met (maar) drie schuifjes, waar ik niet echt mee kan werkenquote:dan ga je weer naar HDR en dan naar tonemapping. krijg je weer een venster waar je fijn aan allerlei schuifjes kan trekken
Zeer geslaagd! Ik houd wel van foto's met dit soort lichtinval. Ga het zelf ook eens proberen binnenkort.quote:
Ik heb het gevoel dat er toch iets niet goed ging. Ik zie niks nlquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Ik heb het gevoel dat ik er al iets beter mee om kan gaan.
Zeer duistere aanblik met die kleuren zo , erg mooi !quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Beter zo?
Zou je mij dat 'uitleg'mailtje ook eens kunnen sturen?quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:47 schreef CompuMess het volgende:
Is niet dom hoor, volgens mij moet je echter gebruik maken van de Pro versie om gebruik te kunnen maken van Tone Mapping.
Kijk ook ff in je mail...
Hier nog een graagquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:05 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Zou je mij dat 'uitleg'mailtje ook eens kunnen sturen?
De apenheul, dat park ervoor?quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:47 schreef martijn877 het volgende:
Zo, erg mooie HDR's zie ik hier voorbij komen zeg! Zelf weer eens een poging gewaagd, hier het resultaat (hdr uit vijf jpeg's):
[afbeelding]
dat niet, maar het is wel in strijd met een zekere policy alhier...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:37 schreef Puckzzz het volgende:
Plemp het dan gewoon hier neer, het is vast geen staatsgeheim
Klopt, mooi park om eens wat foto's te schietenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De apenheul, dat park ervoor?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |