Hallo met Achmet...quote:Op maandag 31 juli 2006 21:08 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Wat nou als je je eigen veloren mobiel belt?
heb ik 2 keer gedaan + een smsje gestuurd (heb nog een oude prepaidmobiel, met wel 2 hele euro's beltegoed): wil degene die deze telefoon vind alsjeblieft contact opnemen met dit nummer.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:08 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Wat nou als je je eigen veloren mobiel belt?
is dat ding niet te achterhalen via het imei nummer?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:41 schreef Richard_dubbelB het volgende:
Opladertje erbij kopen en de vinder heeft een mooie telefoon![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:56 schreef AlwaysConnected het volgende:
k*t vond ik een Telf in se NS trein heeft de eigenaar vast new sim aan gevraagd
ken ik er niet meer mee bellen
Maar mischien wil de verloren persoon nog ff de oplader in de trein laten liggen
kenk die morgen mee nemen![]()
thnx
Dat was dus bij mij het geval, nadat ie gestolen wasquote:
Legt er maar net aan geloof ik hoeveel moeite ze willen doen je hoort wle is iets over blokkeren.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:57 schreef klabbakus het volgende:
[..]
is dat ding niet te achterhalen via het imei nummer?
Een vriend van me verloor eens zijn telefoon in de trein. De gozer die de telefoon vond heeft daarna meerdere nummers uit de telefoon gebeld om te achterhalen van wie de telefoon was. Hij bood aan om de telefoon hier op het station te komen brengen, hij kwam hier toch langs die avond. Dus die vriend van me blij, naar het station, komt die gozer gewoon helemaal niet opdagen.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:10 schreef Echo99 het volgende:
Een vriendin van me was een keer de telefoon kwijt geraakt in het Alexandrium in Rotterdam.
Zij balen. Wordt ze een dag later gebeld dat de telefoon gevonden is en bij de beveiliging ligt.
Ze kon em zo op komen halen. Komt ze de volgende dag (vanuit Utrecht) is de telefoon weg.
Is ie gejat door de beveiliging. Lekker verhaal
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:41 schreef Richard_dubbelB het volgende:
Opladertje erbij kopen en de vinder heeft een mooie andere telefoon![]()
een vage turkquote:Op maandag 31 juli 2006 22:50 schreef wyccie het volgende:
Op mijn telefoon (Samsung) kun je een SIM-block doen. De telefoon werkt dan niet meer met een andere Simkaart. Je hebt dan een pincode nodig. Het is eigenlijk dus een Simlock
Ah, dus jij verwacht dat ze de hele zaak gaan uitkammen voor een telefoon die een of andere dombo is vergeten?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:12 schreef ChrisJX het volgende:
Ik vond laatst een telefoon op een terrasje. Naar 'papa en mama' oid in de lijst gebeld, en voicemail ingesproken. Daarna afgegeven aan het personeel.
"Oh ja, er belde net al iemand met de vraag of er een telefoon was gevonden. Dus hij lag buiten?"
Ik zie het al voor me:
"Ik ben mijn telefoon kwijt, ligtie bij jullie?"
Dude kijkt om zich heen: "Nee, kzie niks."
En als de vind-turk er nou gewoon een andere sim in doet?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:44 schreef dahei het volgende:
Wel aangifte doen hoor. Ze sturen dan om de 5 minuten een SMS met de tekst "Deze telefoon is gestolen....". Op die manier heeft de dief (oneerlijke vinder) er ook niets meer aan.
Ik hoop maar dat het niet een té dure telefoon was...
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:48 schreef ondeugend het volgende:
Jeeee. het zou iets voor mij kunnen zijn !
Val ik nog best wel mee zeg.
quote:
jij vindt je echt zo ontzettend slim met die grafkanker smiley erbij ehquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:47 schreef Toxic_nl het volgende:
En als de vind-turk er nou gewoon een andere sim in doet?![]()
quote:Dieven die de politie denken slim af te zijn door de SIM-kaart uit het toestel te halen, komen bedrogen uit. De politie gebruikt het IMEI-nummer van de mobiele telefoon om het 06-nummer van de nieuwe SIM-kaart te achterhalen.
wordt naar imei nummer gestuurd niet naar je telefoonnummerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:47 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
En als de vind-turk er nou gewoon een andere sim in doet?![]()
gejat?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:10 schreef Echo99 het volgende:
Een vriendin van me was een keer de telefoon kwijt geraakt in het Alexandrium in Rotterdam.
Zij balen. Wordt ze een dag later gebeld dat de telefoon gevonden is en bij de beveiliging ligt.
Ze kon em zo op komen halen. Komt ze de volgende dag (vanuit Utrecht) is de telefoon weg.
Is ie gejat door de beveiliging. Lekker verhaal
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:49 schreef Herald het volgende:
[..]
jij vindt je echt zo ontzettend slim met die grafkanker smiley erbij eh
let op smerige sufkut:
[..]
met de juiste software kun je die gemakkelijk omzeilenquote:Op maandag 31 juli 2006 22:50 schreef wyccie het volgende:
Op mijn telefoon (Samsung) kun je een SIM-block doen. De telefoon werkt dan niet meer met een andere Simkaart. Je hebt dan een pincode nodig. Het is eigenlijk dus een Simlock
Hoe kun je nou een torenhoge rekening krijgen op je prepaid?? Of doel je op die 2 euro?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb ik 2 keer gedaan + een smsje gestuurd (heb nog een oude prepaidmobiel, met wel 2 hele euro's beltegoed): wil degene die deze telefoon vind alsjeblieft contact opnemen met dit nummer.
daarna heb ik mijn telefoonprovider gebeld en me simkaart laten blokkeren aangezien ik niet zit te wachten op een torenhoge rekening
Logisch... "nee, ik bel mijn eigen nummer niet, ik bel de kroeg wel!"quote:Op maandag 31 juli 2006 21:12 schreef ChrisJX het volgende:
Ik vond laatst een telefoon op een terrasje. Naar 'papa en mama' oid in de lijst gebeld, en voicemail ingesproken. Daarna afgegeven aan het personeel.
"Oh ja, er belde net al iemand met de vraag of er een telefoon was gevonden. Dus hij lag buiten?"
Ik zie het al voor me:
"Ik ben mijn telefoon kwijt, ligtie bij jullie?"
Dude kijkt om zich heen: "Nee, kzie niks."
Er moest een verbod komen op posten tijdens je ongesteldheid.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:20 schreef MLF het volgende:
[..]
gejat?
lekker ben jij
niet ff van uit gaan dat ie zoek is geraakt ofzo
ben je blond ofzo?![]()
misverstand misschien????
kan men jou niet uitleggen he![]()
ik heb wel een iets grotere hutkoffer dan dat. Verbaas mezelf wel eens dat ik me telefoon niet daarin kwijtraakquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:22 schreef Blue-eagle het volgende:
Laat me raden.. je hebt een handtasje niet groter dan het stompje lippenstift wat je bij je draagt?
de telefoon die ik kwijtraakte was met abbonnement.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:44 schreef The_Joker het volgende:
Hoe kun je nou een torenhoge rekening krijgen op je prepaid?? Of doel je op die 2 euro?![]()
waarom heeft het altijd een achmed gedaan??quote:Op maandag 31 juli 2006 21:58 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Dat was dus bij mij het geval, nadat ie gestolen was![]()
Echt klote, 150 nummers en tig foto's naar de klote, de telefoon vond ik nog het minst erg.
Heb nog geprobeerd om aan te bieden het ding "terug te kopen" , maar daar trapte hij helaas niet in.
Ja dat vraag ik me ook af. Waar is de tijd gebleven dat je spullen nog gewoon gejat werden door een Jan ofzo?! Als Jan dan de telefoon oppakte kon je in ieder geval nog gewoon zonder achter elke zin weetje te zeggen een voorstel doen om je telefoon terug te kopen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:42 schreef john6 het volgende:
[..]
waarom heeft het altijd een achmed gedaan??![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:49 schreef Herald het volgende:
[..]
jij vindt je echt zo ontzettend slim met die grafkanker smiley erbij eh
let op smerige sufkut:
[..]
Oh ja sorry, ik had het niet goed gelezen...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
de telefoon die ik kwijtraakte was met abbonnement.
Nou ja, oke, misschien heette ie ook wel gewoon Ali of Mohammed hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:42 schreef john6 het volgende:
[..]
waarom heeft het altijd een achmed gedaan??![]()
oh, zie je wel, arme achmed is helemaal van slagquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:50 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Nou ja, oke, misschien heette ie ook wel gewoon Ali of Mohammed hoor
Waar zouden ze hem dan af moeten geven? Alle loketten worden tegenwoordig gesloten...quote:Op maandag 31 juli 2006 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
Oke ik moet effe me ei kwijt want ik baal er zooooo ontzettend van.
Ik ben gewoon vanochtend me telefoon kwijt geraakt terwijl dat ding net een maandje oud was.
Ik was onderweg van vriend naar huis waar ik em hoogstwaarschijnlijk in de trein verloren ben.
Oke misschien eigen schuld maar ik baal er gewoon van dat ik dan bij de buurvrouw moet gaan bellen naar die asociaal dure 0900 nummers van de NS om te vragen of mijn telefoon gevonden is.
Politie gebeld, nix gevonden.
Nog een keer vanmiddag NS gebeld, nix gevonden.
Zijn er dan geen eerlijke mensen meer die even de moeite nemen om mijn telefoon even ergens af te geven.
*zucht* wat een klotedag... heb ik een nieuwe simkaart moeten aanvragen kost dat ook nog eens 10 euro
wat een afzetterij allemaal....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |