Hallo met Achmet...quote:Op maandag 31 juli 2006 21:08 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Wat nou als je je eigen veloren mobiel belt?
heb ik 2 keer gedaan + een smsje gestuurd (heb nog een oude prepaidmobiel, met wel 2 hele euro's beltegoed): wil degene die deze telefoon vind alsjeblieft contact opnemen met dit nummer.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:08 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Wat nou als je je eigen veloren mobiel belt?
is dat ding niet te achterhalen via het imei nummer?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:41 schreef Richard_dubbelB het volgende:
Opladertje erbij kopen en de vinder heeft een mooie telefoon![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:56 schreef AlwaysConnected het volgende:
k*t vond ik een Telf in se NS trein heeft de eigenaar vast new sim aan gevraagd
ken ik er niet meer mee bellen
Maar mischien wil de verloren persoon nog ff de oplader in de trein laten liggen
kenk die morgen mee nemen![]()
thnx
Dat was dus bij mij het geval, nadat ie gestolen wasquote:
Legt er maar net aan geloof ik hoeveel moeite ze willen doen je hoort wle is iets over blokkeren.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:57 schreef klabbakus het volgende:
[..]
is dat ding niet te achterhalen via het imei nummer?
Een vriend van me verloor eens zijn telefoon in de trein. De gozer die de telefoon vond heeft daarna meerdere nummers uit de telefoon gebeld om te achterhalen van wie de telefoon was. Hij bood aan om de telefoon hier op het station te komen brengen, hij kwam hier toch langs die avond. Dus die vriend van me blij, naar het station, komt die gozer gewoon helemaal niet opdagen.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:10 schreef Echo99 het volgende:
Een vriendin van me was een keer de telefoon kwijt geraakt in het Alexandrium in Rotterdam.
Zij balen. Wordt ze een dag later gebeld dat de telefoon gevonden is en bij de beveiliging ligt.
Ze kon em zo op komen halen. Komt ze de volgende dag (vanuit Utrecht) is de telefoon weg.
Is ie gejat door de beveiliging. Lekker verhaal
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:41 schreef Richard_dubbelB het volgende:
Opladertje erbij kopen en de vinder heeft een mooie andere telefoon![]()
een vage turkquote:Op maandag 31 juli 2006 22:50 schreef wyccie het volgende:
Op mijn telefoon (Samsung) kun je een SIM-block doen. De telefoon werkt dan niet meer met een andere Simkaart. Je hebt dan een pincode nodig. Het is eigenlijk dus een Simlock
Ah, dus jij verwacht dat ze de hele zaak gaan uitkammen voor een telefoon die een of andere dombo is vergeten?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:12 schreef ChrisJX het volgende:
Ik vond laatst een telefoon op een terrasje. Naar 'papa en mama' oid in de lijst gebeld, en voicemail ingesproken. Daarna afgegeven aan het personeel.
"Oh ja, er belde net al iemand met de vraag of er een telefoon was gevonden. Dus hij lag buiten?"
Ik zie het al voor me:
"Ik ben mijn telefoon kwijt, ligtie bij jullie?"
Dude kijkt om zich heen: "Nee, kzie niks."
En als de vind-turk er nou gewoon een andere sim in doet?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:44 schreef dahei het volgende:
Wel aangifte doen hoor. Ze sturen dan om de 5 minuten een SMS met de tekst "Deze telefoon is gestolen....". Op die manier heeft de dief (oneerlijke vinder) er ook niets meer aan.
Ik hoop maar dat het niet een té dure telefoon was...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |