En anders ga jij ook bijna met die vrouw op de vuist, net als de TS?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:50 schreef flugeltje het volgende:
Sjees, als ze zoiets bij mij zouden flikken
Als ze m'n kat hebben en ik sta daar hebben ze 'm mee te geven, stelletje klojo's...
prima samenvattingquote:Op maandag 31 juli 2006 19:52 schreef livetothegoal het volgende:
Het asiel wilde onze poes niet teruggeven. nadat we er zeker van waren dat ie daar zat.
wilde ze haar niet een even laten zien om het iig te bevestigen.
Maar wat ik ook deed , We krijgen hem pas morgen mee
Neuj, dat niet. Maar ik zou wel heel erg boos worden...quote:Op maandag 31 juli 2006 19:52 schreef Molluck het volgende:
[..]
En anders ga jij ook bijna met die vrouw op de vuist, net als de TS?
Logisch
En wat is nu de reden dat het morgen pas kan? Ze zullen daar toch wel een verklaring voor hebben gegeven?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:52 schreef livetothegoal het volgende:
Het asiel wilde onze poes niet teruggeven. nadat we er zeker van waren dat ie daar zat.
wilde ze haar niet een even laten zien om het iig te bevestigen.
Maar wat ik ook deed , We krijgen hem pas morgen mee
Doe aangifte van katnappingquote:Op maandag 31 juli 2006 19:50 schreef livetothegoal het volgende:
Dat is t probleem, er is niks tegen te doen.
Zoals Rita al zei: "Regels zijn regels!"quote:Op maandag 31 juli 2006 19:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En wat is nu de reden dat het morgen pas kan? Ze zullen daar toch wel een verklaring voor hebben gegeven?
Stoerquote:Op maandag 31 juli 2006 19:56 schreef livetothegoal het volgende:
ik hoef die smerige wouten niet te bellen.
Iets minder met kanker schelden zou al een goed begin zijnquote:Op maandag 31 juli 2006 20:02 schreef livetothegoal het volgende:
kut molluck hou je joden bek dicht. we hielden haar wel in de gaten maar als die kankerlui haar meenemen ? regels zijn regels het pension is open, Wat is er nou beter dan een mens, gelukkig maken ?
Doe maar rustig hoor toffe bink.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:06 schreef livetothegoal het volgende:
mongool, ik schreef toch dat ie in het asiel zit ?.
Nee duidelijk om een poes.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:07 schreef klipper het volgende:
Vroeg je niet per ongeluk om je zwarte kater?
Terwijl je zwarte poes bedoelde?
Of ze dacht dat je haar in de maling nam met d`r zwarte poes.
oké, leuke grap manquote:Op maandag 31 juli 2006 20:07 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Doe maar rustig hoor toffe bink.
Misschien gaan mensen je iets serieuzer nemen als je het gebruik van kanker en andere scheldwoorden beperkt.
Kneus,tegen een grapje moet je maar kunnen![]()
Kanker dit, kanker dat, tering wouten dit, tyfus kneus dat.quote:
Nou dan had ik maar buiten gewacht en wel zo dat ze me zagquote:
quote:dus ik zeg dat wijf dat ze een kankerwijf is met kankerstreken.
Wilde ze de woutte bellen
ik ging naar buiten omdat ik dat wijf bijna een paar klappen wilde verkopen.
Dat zei ik vanacht ook tegen je moeder.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:11 schreef kijkmij het volgende:
De poes van je zus stinkt.
Ik quote het even voor het nageslachtquote:Op maandag 31 juli 2006 20:11 schreef livetothegoal het volgende:
vraag ik om serieus genomen te worden ? kanker op vuile miet met je achterlijk gezicht.
als je boos bent scheld je nu eenmaal meer.
en ga jij je moeder pesten vieze flikker.
Jongen, jij komt er wel in de wereldquote:Op maandag 31 juli 2006 20:11 schreef livetothegoal het volgende:
vraag ik om serieus genomen te worden ? kanker op vuile miet met je achterlijk gezicht.
als je boos bent scheld je nu eenmaal meer.
en ga jij je moeder pesten vieze flikker.
hahah, nee ze horen haar gewoon terug te geven. simpel toch ?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:11 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
stel je niet zo aan stomme teringpauper. ze hadden via de telefoon al aangegeven dat je dat beest morgen kan komen ophalen, dat je er vervolgens voor jan lul er tóch naartoe gaat is je eigen domme schuld.
![]()
je bent echt het stereotype katteneigenaarasociale pauper.
Vind ik ook. Je beltm ze zeggen morgen kan je klotenbeest ophalen en je bent zo eigenwijs om toch te gaan? Ze zullen wel niet voor niks de regeling hebben dat je tussen 10 en 11 dat beest kunt ophalen anders komt iedereen maar een beetje binnesjouwen als het hem of haar uitkomt.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:11 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
stel je niet zo aan stomme teringpauper. ze hadden via de telefoon al aangegeven dat je dat beest morgen kan komen ophalen, dat je er vervolgens voor jan lul er tóch naartoe gaat is je eigen domme schuld.
![]()
je bent echt het stereotype katteneigenaarasociale pauper.
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:13 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Jongen, jij komt er wel in de wereld.
Van mij mogen ze je kat dood laten gaan daar, heeft hij iig nog een beter leven als bij jou.
Groetjes,
DS![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |