okquote:Op maandag 31 juli 2006 19:08 schreef Pitom het volgende:
O ja, nog even voor de mensen die denken dat dit hele verhaal niet echt is gebeurd: dit hele verhaal is echt gebeurd.
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:10 schreef freddygonzales het volgende:
Wat een lul ben jij zeg...
Ik lachtequote:Op maandag 31 juli 2006 19:08 schreef Pitom het volgende:
Ik werk zo af en toe in een hotel (in ruil daarvoor mag ik er wonen), en neem dus ook wel eens boekingen aan. Ik had nachtdienst, en rond een uur of 3 ging de telefoon. Een jongen met, aan zijn accent te horen, getinte huidskleur sprak me op stoere toon aan. Ging ongeveer zo:
Beller: Fawakka, ik wil graag boeken.
Ik: Sietze?
Beller: Nee, een kamer -- u bent een lul--.
Hoorde ik dat nou goed? Noemt hij me nou een lul? Ik dacht dat het wel aan het tijdstip zou liggen...
Ik: Oh, oké, wanneer en hoe lang?
Beller: Doe maar gewoon 31 augustus ofzo.
Ik:
Beller: U bent een lul.
Ik: Ja, op 31 augustus hebben we nog een kamer vrij meneer.
Zo ging het nog wel een tijdje door, en die gast bleef om de zoveel tijd het gesprek onderbreken met 'U bent een lul'. Het arme joch baalde er wel van dat ik er niet op in ging. Vlak voordat de kamer daadwerkelijk geboekt was schreeuwde hij nog één keer 'JA, maar u bent EEN LUL!!!'.
O ja, nog even voor de mensen die denken dat dit hele verhaal niet echt is gebeurd: dit hele verhaal is echt gebeurd.
Best goed geregeld.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:11 schreef Pitom het volgende:
Isegrim: Is gewoon tijdelijk, want ik kan even niet in m'n appartement wegens omstandigheden. Ik mag dus gebruik maken van een hotelkamer, ontbijt enzovoort in ruil voor een aantal uur per maand daar werken.
dat lijkt me welquote:Op maandag 31 juli 2006 19:11 schreef Mr-Z het volgende:
Maar begin je dan niet te twijfelen bij je zelf dat je ook daadwerkelijk een lul bent?
Het werkwoord boeken?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:17 schreef Pitom het volgende:
Ik maak bij het werkwoord boeken nog altijd de associatie met Sietze de neonscooterberijder.
Ohhhhh die Sietze.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:17 schreef Pitom het volgende:
Ik maak bij het werkwoord boeken nog altijd de associatie met Sietze de neonscooterberijder.
Nog niet eens aan gedacht eigenlijk, maar dan zou je je toch wel verontschuldigen voor je uitspraken nietwaar?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:21 schreef ThE_ED het volgende:
de la tourette ?
hehehe je was me net voorquote:Op maandag 31 juli 2006 19:21 schreef ThE_ED het volgende:
de la tourette ?
Mischien dacht hij een bibliotheek aan de lijn te hebben.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:08 schreef Pitom het volgende:
Beller: Fawakka, ik wil graag boeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |