niks gewend... gebeurde vroeger in de oorlog elke dag!quote:Op maandag 31 juli 2006 18:45 schreef steve-urkel het volgende:
dondert daar een hele pallet met 56 volle kratten bier van de laadluik af en een vloedgolf aan bier vliegt er voorbij..![]()
ksssstquote:Op maandag 31 juli 2006 18:47 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe zo jammer, wat voor merk ?
quote:Op maandag 31 juli 2006 18:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dit zijn er meer, aanstellert.
[afbeelding]
Gefeliciteerd, jullie hebben Het_Biertje stuk gemaakt.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:58 schreef Het_Biertje het volgende:
......
quote:Op maandag 31 juli 2006 18:53 schreef YuckFou het volgende:
[..]
schokkende foto's behoor je achter een link te plaatsen met waarschuwing...
Moet je maar geen pallets bestellen met bier eropquote:Op maandag 31 juli 2006 18:45 schreef steve-urkel het volgende:
Was vandaag weer dope aan het werk.. lekker chill, vracht komt later dan gepland.. nieuwe chauffeur.. dus zijn een kwart onderweg met uitladen wat eventjes duurt.. loop ik het magazijn in, hoor wat vreemds en kijk naar de magazijndeur..
dondert daar een hele pallet met 56 volle kratten bier van de laadluik af en een vloedgolf aan bier vliegt er voorbij..![]()
MIjn dag, wat doe je?quote:Op maandag 31 juli 2006 18:45 schreef steve-urkel het volgende:
Was vandaag weer dope aan het werk.. lekker chill, vracht komt later dan gepland.. nieuwe chauffeur.. dus zijn een kwart onderweg met uitladen wat eventjes duurt.. loop ik het magazijn in, hoor wat vreemds en kijk naar de magazijndeur..
Heb je wel even uitgekeken dat er geen blindegeleidehonden in de buurt waren?quote:Op maandag 31 juli 2006 18:45 schreef steve-urkel het volgende:
Steve Urkel en ingrijpen? Dan vererger je het probleem juist.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:47 schreef Sjakie01 het volgende:
En jij kon niet ingrijpen? Jezus wat een kneus ben jij.
Wie?quote:Op maandag 31 juli 2006 18:46 schreef Biogarde het volgende:
Daar zal Andre Hazes niet vrolijk van worden![]()
Ja, ik had em toch gekochtquote:Op maandag 31 juli 2006 21:00 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Mn bier wat doe je?!?
Houten arm en een kunstkniequote:
20 per laagquote:Op maandag 31 juli 2006 21:21 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Bavaria (12flesjes per krat): 8 kratten per laag, x 7 hoog = 56 kratten
Who cares. Wie mist er nou Bavaria.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:21 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Op dpb pallets staan 70 kratten en op europallets 56quote:Op maandag 31 juli 2006 19:12 schreef UncleSam het volgende:
Is ook wel eens bij ons gebeurt, hij schoof van het luik af, uren bezig geweest met opruimen. Maar de brouwer is daar voor verzekerd hij nam al het afval mee en we kregen een nieuwe pallet
En op een pallet zitten 70 24fles bierkratten dus hoe kom je eigenlijk bij 56
Brand ook, en dat is in tegenstelling tot bavaria wel echt bier.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:21 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Euhh ik wil niet lullig doen maar een pallet bavaria is 20 kratjes per laag..quote:Op maandag 31 juli 2006 21:21 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Ikquote:
Maar volgens mij bedoeld TS een rolcontainer en niet een pallet.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:28 schreef Paulusch het volgende:
[..]
Euhh ik wil niet lullig doen maar een pallet bavaria is 20 kratjes per laag..
[afbeelding]
Van deze dus maar dan rode DPB.
En zo iemand laat men een vrachtwagen lossen?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maar volgens mij bedoeld TS een rolcontainer en niet een pallet.![]()
En dan klopt 56 wel.![]()
Je hebt diverse maten pallets.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:28 schreef Paulusch het volgende:
[..]
Euhh ik wil niet lullig doen maar een pallet bavaria is 20 kratjes per laag..
[afbeelding]
Van deze dus maar dan rode DPB.
sorteren dus.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:01 schreef Kindervriend het volgende:
Al die gasten die hier pimpen met hun kennis over pallets en de hoeveelheid kratjes die er op past.
Tering, vertel dan gelijk dat je je school niet hebt afgemaakt en dagelijks met die dingen werkt! Stoer!
Ooit van vakantiewerk gehoordquote:Op maandag 31 juli 2006 22:01 schreef Kindervriend het volgende:
Al die gasten die hier pimpen met hun kennis over pallets en de hoeveelheid kratjes die er op past.
Tering, vertel dan gelijk dat je je school niet hebt afgemaakt en dagelijks met die dingen werkt! Stoer!
quote:Op maandag 31 juli 2006 22:01 schreef Kindervriend het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! Not the yellow frog againquote:Op maandag 31 juli 2006 22:51 schreef steve-urkel het volgende:
[[url=http://img303.imageshack.us/img303/4388/opgeruimdkindajo3.th.jpg]afbeelding][/URL]
na een half a 3 kwartier flessen rapen en glas wegvegen zag het er zo best netjes uit..
It's evilquote:Op maandag 31 juli 2006 23:01 schreef numero_uno het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! Not the yellow frog again
quote:Op maandag 31 juli 2006 18:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dit zijn er meer, aanstellert.
[afbeelding]
Argus ?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:51 schreef steve-urkel het volgende:
[[url=http://img303.imageshack.us/img303/4388/opgeruimdkindajo3.th.jpg]afbeelding][/url]
na een half a 3 kwartier flessen rapen en glas wegvegen zag het er zo best netjes uit..
ik mag hopen dat het heineken was.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:45 schreef steve-urkel het volgende:
En wat nou als je kratten van Coca Cola hebt? Met glazen 1 liter flessen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:12 schreef Gesloten het volgende:
Om er even op terug te komen. Op een vulcontainer passen 28 normale kratten bier. 4 stapels van elk 7 kratten.
20 kratten.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:20 schreef crossover het volgende:
[..]
En wat nou als je kratten van Coca Cola hebt? Met glazen 1 liter flessen?
En Fristi of Chocomel?quote:
1quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:18 schreef vuurwerkman het volgende:
Waarom gooi de de 8volle kratten weg ?
Je kan toch beter de kratten weggooien waar het bier eruit is ?
Huilen om 4 kapotte kratten uilenzeik??? Raar ben jij.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:05 schreef VlaDje het volgende:
56 gevallen, 8 kapot, ik heb het met 4 kapotte kratten Amstel meegemaakt, van de 24...
en ja, ik moest huilen tijdens het opruimen
En iedereen maar klagen dat het bier duurder wordtquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:38 schreef crossover het volgende:
Trouwens, 8 volle kratten.. das niks, op m'n werk gaat het dagelijks met pallets over de vloer..
Gewoon bij een brouwer gaan werken, wachten tot er wat kapot valt en dan van de grond likken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:53 schreef osmo het volgende:
[..]
En iedereen maar klagen dat het bier duurder wordt
Pallets stapelen is een hoog aangeschreven hbo baan !quote:Op maandag 31 juli 2006 22:01 schreef Kindervriend het volgende:
quote:
Collega of concurentquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:57 schreef crossover het volgende:
[..]
Gewoon bij een brouwer gaan werken, wachten tot er wat kapot valt en dan van de grond likken.![]()
Wel oppassen voor het glas.
Die is meteen gestoord in zijn graf: Draaide zich drie keer om!quote:Op maandag 31 juli 2006 18:46 schreef Biogarde het volgende:
Daar zal Andre Hazes niet vrolijk van worden![]()
Ja wat kut voor jequote:Op maandag 31 juli 2006 18:45 schreef steve-urkel het volgende:
HAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 31 juli 2006 18:45 schreef steve-urkel het volgende:
Concurrent denk ik, werk momenteel bij Bavariaquote:
Jezus. Nerd.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:53 schreef PimpNLimp het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHH
AAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAAAAAA
AAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHA
HAHHAAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAA
AAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAHAH
AHAHAHAHHAAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHHAAHAHAH
AHHAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAA
AHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHHAAHAH
AHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
Forum Opties | |