Om te beginnen de achterkant even erbij genomen.
Ze hebben dus kosmische achtergrond-straling weten te ontvangen. Waarschijnlijk dus op die manier zijn ze gaan berekenen. Kosmische achtergrond-straling. De achtergrond
![]()
Welke achtergrond? Zal vast en zeker in het boek staan. De achtergrond van de realiteit misschien? Maar dat moet ik verder gaan doorlezen.
![]()
Higgsveld
![]()
Wat is higgsveld
![]()
Ik zag higgsveld staan en een 3 dimensionale tekening.
Ben nu nieuwsgierig al naar mensen die meer weten. Zo niet dan zal ik het boek hier omschrijven als ik de concentratie heb om het helemaal door te lezen
![]()
Een soort online boek-bespreking. Of mag dat niet in wetenschap & filosofie. Als het niet is toegestaan dan hoor ik het wel.
Vind het okey om het zo bij te houden dus, dat zet ook sneller tot lezen aan. Dan ben ik meer gemotiveerd dat begrijpend lezen dus. Anders lees ik het boek waarschijnlijk niet. Zoals ik al zovaak boeken heb terug gebracht zonder ze aan te raken.
Zal ik meteen de rest bespreken hier. Heb nog een boek over de jacht naar ziektes en epidemiën. Een boek over de DNA-makers. En over de kosmische code.
Doe ik alles hier. En iedereen is uitgenodigd om mee te doen
Dan is de vraag natuurlijk wat heb je aan zo'n topic
![]()
Voor mij is het al fijn om de details te kennen. Op internet staat het niet. Google is nog niet zover met inscannen van complete bibliotheken. 363 pagina's dik is het boek. Dus wiki-pedia zal ook niet alles erop hebben staan.
Zo jah, dan kan deze op slot.
Of is het mogelijk om toevoegingen te doen op de theorie in dat boek? Verder doorborduren erop?
Ik heb meer vraagtekens dan uitroeptekens in de aanbieding. Het barst van de vragen.
Vacuum-circel?
Wat moet je met die informatie
![]()
Een circel die vacuum getrokken is en vervolgens ontploft? Of kan iets niet ontploffen als je het vacuum doet trekken? Dan haal je toch de lucht eruit of niet?
[ Bericht 16% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 31-07-2006 16:28:19 ]