Hoerenstreek jaquote:Op maandag 31 juli 2006 15:22 schreef dvdk het volgende:
Ga ik dus even 2 liter tanken op de weg naar huis (want anders haalde ik het niet naar het veel goedkopere onbemande tankstatio waar ik altijd tank)....
tank ik 3.12, omdat ik dan 2 cent gratis tank want het wordt naar beneden afgerond.
Krijg ik van dat stomme wijf maar 5 cent wisselgeld terug (ik betaalde met 3 euro muntstukken en een 20 cent stuk)
Dus ik zeg hey hey is 3,10 en niet 3.15.
"Oh oh sry zegt ze, alsjeblieft" Waarna ze me het 10 cent stuk wisselgeld geeft.
Wel triest dat ze me voor 5 cent wou rippen, de snol
Er een topic over openen is gelukkig helemaal niet triestquote:Op maandag 31 juli 2006 15:22 schreef dvdk het volgende:
"Oh oh sry zegt ze, alsjeblieft" Waarna ze me het 10 cent stuk wisselgeld geeft.
De kassadoos en de TS is homo....quote:Op maandag 31 juli 2006 15:32 schreef RobKel het volgende:
de vraag is wie hier nou de krent is:
de TS of de kassadoos
idd, mijn 5 cent; wat doet ze.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:39 schreef Ricky_ het volgende:
Ik had d'r doodgestoken. De hoer.
En dat jij precies 2 cent gratis wilde tanken, is niet triestquote:Op maandag 31 juli 2006 15:22 schreef dvdk het volgende:
tank ik 3.12, omdat ik dan 2 cent gratis tank want het wordt naar beneden afgerond.
[knip]
Naar slowakije zekerquote:Op maandag 31 juli 2006 15:34 schreef luldebehanger het volgende:
Ga je nu op vakantie van de 5 ct?
Je bent 24 en gaat voor 3,12 tanken?quote:Op maandag 31 juli 2006 15:22 schreef dvdk het volgende:
Ga ik dus even 2 liter tanken op de weg naar huis
tank ik 3.12
1 f*cking 56 per liter?? Is ze nou helemaal van de pot gerukt?? En je dan OOK nog eens 5 cent EXTRA rippen?quote:Op maandag 31 juli 2006 15:22 schreef dvdk het volgende:
Ga ik dus even 2 liter tanken op de weg naar huis (want anders haalde ik het niet naar het veel goedkopere onbemande tankstatio waar ik altijd tank)....
[...]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |