Er was een tweede bieder; dat was jij. Maar ze waren al verkochtquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:52 schreef mynick het volgende:
Hmmm, ik moet eerlijk zeggen het topic niet echt gevolgd te hebben nadat ik op de cd's heb geboden. Ben gewoon op het mailtje in gegaan en heb niets gehoord over een mogelijke tweede bieder. DeSiever, je hebt mail!
Met Tommy heb ik goed contact via mail en MSN. Hij heeft nog niet alles binnen, maar dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal even wat orde voor je scheppen:
Heeft TommyGun inmiddels alles opgestuurd gekregen (3 pakketjes)?
Heeft mynick inmiddels zijn geld al terug?
Heeft Blupp al een excuusmail ontvangen?
Ga je _dirkjan_ ook echt de cd's sturen?
Ligt dat pakket niet onder een stapel kleren?quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:58 schreef DeSiever het volgende:
En dan hebben we nog LadyDanae, wiens 'zaak' afgerond leek, maar van wie ik hoorde dat haar cd's door de TPG zijn kwijt geraakt. Dat kan er dan ook nog wel bij.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:04 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ligt dat pakket niet onder een stapel kleren?![]()
Die zijn helaas allemaal weg naar tevreden kopers.quote:Op zondag 3 september 2006 17:38 schreef Werewolf het volgende:
Heb je de CD's van Counting Crows, Lenny Kravitz (greatest hits) en Van Dik Hout (Een Handvol Zonlicht) nog?
-Boyz II Men - Legacy The Greatest Hits Collection 7 euroquote:Op zondag 3 september 2006 17:43 schreef Frank79 het volgende:
wat heb je nog?
Jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:58 schreef DeSiever het volgende:
En dan hebben we nog LadyDanae, wiens 'zaak' afgerond leek, maar van wie ik hoorde dat haar cd's door de TPG zijn kwijt geraakt. Dat kan er dan ook nog wel bij.
Maar je hebt ze toch ontvangen? Ik snap het niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:30 schreef LadyDanae het volgende:
[..]
JaKlote TPG! Ik heb ze gebeld, en ze zeiden dat als ik ze geen trackingnummer kon geven, ik het pakje als verloren moest beschouwen. Lekker dan!
En wat zeg je hierop DeSiever?quote:Op maandag 4 september 2006 12:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De Third Eye Blind cd's heb je aan mij verkocht, of heb je er twee exemplaren van?
Klopt! Die moeten er nog uit. Je hebt ze al lang binnen hè?quote:Op maandag 4 september 2006 12:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De Third Eye Blind cd's heb je aan mij verkocht, of heb je er twee exemplaren van?
Ja hoor. Ik heb ze al weken in huis, klinkt goed!quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:55 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Klopt! Die moeten er nog uit. Je hebt ze al lang binnen hè?
En zo ging het.. zonder TPG kan het ook.quote:Op maandag 11 september 2006 18:01 schreef DeSiever het volgende:
Soap LadyDanae gaat over 10 minuten een mooie einde kennen. Geen cliffhanger, een einde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |