Het eerste pakketje heb ik binnen, de rest zal dan niet lang op zich laten wachten me dunkt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:59 schreef DeSiever het volgende:
Bluppp en Tommy, maandag gaan de laatste zaken de deur uit. Ik heb m'n huis even opgeruimd, wel zo overzichtelijk.
Hoeveel pakketjes van mij heb je eigenlijk op de post gedaan? Heb er dinsdag 1 gehad met 3 cd's.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:58 schreef DeSiever het volgende:
Ok cool.
Blupp, John Legend heb ik helaas niet meer voor je. Wat mij betreft laten we het gewoon zo of heb je een ander idee?
Of je leest zijn reactie daarop (deze pagina)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:26 schreef Blupp het volgende:
Hoi,
John Legend nog niet ontvangen hier,
de rest wel.
wat ben jj eigenlijk een enorme eikel! tjongejongequote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:58 schreef DeSiever het volgende:
Ok cool.
Blupp, John Legend heb ik helaas niet meer voor je. Wat mij betreft laten we het gewoon zo of heb je een ander idee?
Wat is nu precies je probleem? Ik kan niet heksen. Ik heb een oplossing aangedragen. Je kiest met tegenzin een cd uit, die ik helaas niet meer heb. Moet je dan gaan schelden?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:46 schreef Blupp het volgende:
[..]
wat ben jj eigenlijk een enorme eikel! tjongejonge
hij stond nog in de lijst op dat moment, maargoed laat het maar lekker zitten, een zooitje maak je ervan, naar mij toe in ieder geval.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:59 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Wat is nu precies je probleem? Ik kan niet heksen. Ik heb een oplossing aangedragen. Je kiest met tegenzin een cd uit, die ik helaas niet meer heb. Moet je dan gaan schelden?
Stel je niet zo aan johquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:15 schreef Blupp het volgende:
[..]
hij stond nog in de lijst op dat moment, maargoed laat het maar lekker zitten, een zooitje maak je ervan, naar mij toe in ieder geval.
ajuus
ach beetje frustratie he, eerst ruim 3 weken mij laten wachten etc..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:17 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan johen siever, wat denk ervan?
Mail me maar. Klinkt goed.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:53 schreef _dirkjan_ het volgende:
-David Gray - White Ladder 8 euro
-David Gray - A New Day At Midnight 7 euro
-David Gray - Life In Slow Motion 9 euro
20 inc verzenden?
nee sorry, ik hou er nu over op, ik lijk wel een klein kind, het is goed zo.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:25 schreef DeSiever het volgende:
Blupp, mail me even als je nog een ander voorstel hebt.
Ik hoop voor je dat je nooit met echte tegenslag te maken krijgt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:00 schreef babette21 het volgende:
Sorry maar ik ga me er toch mee bemoeien, de opmerking "wat mij betreft laten we het zo" riep bij mij namelijk dezelfde reactie op: hoe flauw! Eerst een goed alternatief bieden en dan terugkrabbelen, uitermate slordig
Bedankt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:57 schreef Blupp het volgende:
[..]
nee sorry, ik hou er nu over op, ik lijk wel een klein kind, het is goed zo.
de cds die ik van je gekocht heb zijn mooi.
succes verder.
Wat is dat nou weer voor sneue opmerkingquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:01 schreef DeSiever het volgende:
Ik hoop voor je dat je nooit met echte tegenslag te maken krijgt.
Misschien is het wel enigszins bizar om iemand die je niet kent dit soort adviezen te geven...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor sneue opmerking![]()
Terugkomen op iets dat je hebt toegezegd hebt is gewoon niet netjes, had het dan niet voorgesteld.
Misschien moet je eens een cursus sociale vaardigheden overwegen, leer je meteen omgaan met kritiek...
Deze cd's zijn bij deze gereserveerd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:53 schreef _dirkjan_ het volgende:
-David Gray - White Ladder 8 euro
-David Gray - A New Day At Midnight 7 euro
-David Gray - Life In Slow Motion 9 euro
niet zo sneu, pipoquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:21 schreef TommyGun het volgende:
Niks aantrekken van die jankerds, kennen het begrip achter het woord handel niet
Zeker als ik mijn cd's ook eens ontvangquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:37 schreef DeSiever het volgende:
En er was vrede..
Aha, dat zou een hoop verklaren. Maar op welke termijn kan ik cd's hier verwachten?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:17 schreef DeSiever het volgende:
Dizer heeft volgens mij jouw cd's ontvangen.
Ik heb nog niets binnen, maar zal er op letten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:59 schreef LadyDanae het volgende:
Zeg, DeSiever, heb jij toevallig de CD's van Jack Johnson die ik van je gekocht hebt weer teruggestuurd gekregen? De TPG maakt er nl. een potje van.. Mail me even svp!
Niet, want Dizer heeft ze al van me overgenomen. Ik heb een fout gemaakt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:27 schreef mynick het volgende:
[..]
Aha, dat zou een hoop verklaren. Maar op welke termijn kan ik cd's hier verwachten?
Ik zal even wat orde voor je scheppen:quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:11 schreef DeSiever het volgende:
Hm.. ja, het gaat niet helemaal gesmeerd inderdaad.
Er was een tweede bieder; dat was jij. Maar ze waren al verkochtquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:52 schreef mynick het volgende:
Hmmm, ik moet eerlijk zeggen het topic niet echt gevolgd te hebben nadat ik op de cd's heb geboden. Ben gewoon op het mailtje in gegaan en heb niets gehoord over een mogelijke tweede bieder. DeSiever, je hebt mail!
Met Tommy heb ik goed contact via mail en MSN. Hij heeft nog niet alles binnen, maar dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal even wat orde voor je scheppen:
Heeft TommyGun inmiddels alles opgestuurd gekregen (3 pakketjes)?
Heeft mynick inmiddels zijn geld al terug?
Heeft Blupp al een excuusmail ontvangen?
Ga je _dirkjan_ ook echt de cd's sturen?
Ligt dat pakket niet onder een stapel kleren?quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:58 schreef DeSiever het volgende:
En dan hebben we nog LadyDanae, wiens 'zaak' afgerond leek, maar van wie ik hoorde dat haar cd's door de TPG zijn kwijt geraakt. Dat kan er dan ook nog wel bij.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:04 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ligt dat pakket niet onder een stapel kleren?![]()
Die zijn helaas allemaal weg naar tevreden kopers.quote:Op zondag 3 september 2006 17:38 schreef Werewolf het volgende:
Heb je de CD's van Counting Crows, Lenny Kravitz (greatest hits) en Van Dik Hout (Een Handvol Zonlicht) nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |