en als ik daarnaartoe mail weten die sukkels dat???quote:Op maandag 31 juli 2006 14:43 schreef Jaguarized het volgende:
frontpage@fok.nl
Nee dan kan er een FP mod naar kijken.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en als ik daarnaartoe mail weten die sukkels dat???
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:50 schreef OnlineGokker het volgende:
"waar gaat het heen met de wereld"
"het moet niet gekker worden"
Niveau 0...... kunnen ze dat niet afstaffen met -30quote:Door slashyou - maandag 31 juli 2006 @ 14:22 - (Niveau 0) quote FB
RIP voor de nabestaanden.
Mag ik dan die mailtjes sturen.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
of nog beter... een mailtje
"Beste User,
Bij deze is je account afgesloten.
Je bent duidelijk te dom om op Fok! te posten,
bedankt voor je belachelijke bijdrage.
Met vriendelijke groet,
Het Fok! team"
quote:Op maandag 31 juli 2006 15:00 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Mag ik dan die mailtjes sturen.![]()
![]()
http://www.answers.com/main/ntquery?s=darwin%20award&gwp=16quote:Op maandag 31 juli 2006 15:44 schreef SjonPopesco het volgende:
Wat is een Darwin-award nou precies? Wie vertelt 't aan Sjon?
dankjewel![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:52 schreef Zyggie het volgende:
Het komt zo dichtbij.
Ruim helft jongeren in grote steden allochtoon
Hier ook weer een aantal prachtige passages.
Je ziet het hem gewoon schuimbekkend typen, terwijl ie ondertussen nog een blik Hollandia bier opentrekt. En dan zijn moeder zo van 'Jop-Joris, je moet nog het gras maaien!' en hij zo van 'maar máhám, ik doe reactionair op fok!quote:Dankzij onze linkse strontdarmen, uiteindelijk wordt het toch een burgeroorlog, er heeft in heel de geschiedenis nog geen multiculturele
samenleving gewerkt.
Uiteindelijk gaan ze nadat alles is volgebouwd met moskeen en dat soort praktijken hun eigen stuk land opeisen niet alleen hiero ook in Frankrijk en Duitsland etc.
En dadelijk niet vreemd op kijken als ze in Duitsland besluiten om weer een zooitje treinen Europa insturen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |