Als ik godverdomme lawaai willen hebben tijdens het neuken zet ik Rammstein wel opquote:Op maandag 31 juli 2006 14:16 schreef zoalshetis het volgende:
valt me ook vaak op dat vrouwen die meer vloeken luidruchtiger zijn in bed.
Die onthoud ik. Als ik ooit weer gemiep hoor dat ik geemancipeerd moet zijn zeg ik gewoon dat ik dat niet doe om de mensheid zodoende te redden van de ondergang.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
Geemancipeerde vrouwen zijn de ondergang voor de mensheid![]()
jij hebt liever van die meisjes waar je aan de wenkbrauwen moet zien of ze klaarkomt?quote:Op maandag 31 juli 2006 14:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als ik godverdomme lawaai willen hebben tijdens het neuken zet ik Ramstein wel op![]()
Ik heb liever geen meisjes..... 1 prefereer 1 vrouw en niet eentje die doet alsof ze vermoord wordt tijdens het penetrerenquote:Op maandag 31 juli 2006 14:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij hebt liever van die meisjes waar je aan de wenkbrauwen moet zien of ze klaarkomt?
Gezien het kleine aantal vrouwelijke reacties, zijn de meeste dames dan waarschijnlijk erg stilletjes in bed.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:16 schreef zoalshetis het volgende:
ik hou van vrouwen die vloeken en schelden, behalve als ze dat doen bij onze kinderen. valt me ook vaak op dat vrouwen die meer vloeken luidruchtiger zijn in bed.
Dat dan weer nietquote:Op maandag 31 juli 2006 14:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij hebt liever van die meisjes waar je aan de wenkbrauwen moet zien of ze klaarkomt?
spread the wordquote:Op maandag 31 juli 2006 14:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die onthoud ik. Als ik ooit weer gemiep hoor dat ik geemancipeerd moet zijn zeg ik gewoon dat ik dat niet doe om de mensheid zodoende te redden van de ondergang.
alsof ik er wat aan kan doen dat ie zo groot is.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb liever geen meisjes..... 1 prefereer 1 vrouw en niet eentje die doet alsof ze vermoord wordt tijdens het penetreren
Dat zouden meer vrouwen moeten doen.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die onthoud ik. Als ik ooit weer gemiep hoor dat ik geemancipeerd moet zijn zeg ik gewoon dat ik dat niet doe om de mensheid zodoende te redden van de ondergang.
Jij kunt er inderdaad niets aan doen dat de mijne Tarzan doet laten verblekenquote:Op maandag 31 juli 2006 14:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
alsof ik er wat aan kan doen dat ie zo groot is.![]()
![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij kunt er inderdaad niets aan doen dat de mijne Tarzan doet laten verbleken
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]![]()
bedoel je dat je pik rozer is dan een tarzan?
they come in all diff colours. althans dat zeggen ze...quote:
Ah kijk dat is info die ik natuurlijk niet weet......quote:Op maandag 31 juli 2006 14:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
they come in all diff colours. althans dat zeggen ze...
En als ze bier zuipen en shag roken?quote:Op maandag 31 juli 2006 13:50 schreef Litso het volgende:
Klopt, het is genetisch bepaald dat alleen mannen schelden. Scheldende vrouwen zijn mutanten en moeten dood.
Dan worden ze Adminquote:Op maandag 31 juli 2006 14:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
En als ze bier zuipen en shag roken?
Bij dat vloeken dus?
Tokkie, die kant gaat het op danquote:Op maandag 31 juli 2006 14:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
En als ze bier zuipen en shag roken?
Bij dat vloeken dus?
Hoiquote:Op maandag 31 juli 2006 14:16 schreef zoalshetis het volgende:
ik hou van vrouwen die vloeken en schelden, behalve als ze dat doen bij onze kinderen. valt me ook vaak op dat vrouwen die meer vloeken luidruchtiger zijn in bed.
Hij doelde niet op snurken yvonnequote:
Dat doe ik pas na een kratje bierquote:Op maandag 31 juli 2006 14:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hij doelde niet op snurken yvonne.
Dit is volgens mij het moment waarop ik tactisch m'n mond moet gaan houdenquote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |