als je teveel geemancipeerd bent, ben je automatisch lesbischquote:Op maandag 31 juli 2006 14:08 schreef Alicey het volgende:
Ja, wat moet ik nou.. De ene keer wordt er gezeurd dat je teveel geemancipeerd bent, en even later is dat weer lesbisch.
Jij durft! Lesbiennequote:Op maandag 31 juli 2006 14:11 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Wat een kutgezeik van kk kerels altijd! Krijg toch kramp in je lul allemaal! stelletje (s)jankers op een rij...
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:11 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Wat een kutgezeik van kk kerels altijd! Krijg toch kramp in je lul allemaal! stelletje (s)jankers op een rij...
Oh, ik bedoelde juist dat er de ene keer gezeurd wordt dat je te WEINIG geemancipeerd bent.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
als je teveel geemancipeerd bent, ben je automatisch lesbisch
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:11 schreef Haviksvrouwe het volgende:
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde juist dat er de ene keer gezeurd wordt dat je te WEINIG geemancipeerd bent.
Hulde!quote:Op maandag 31 juli 2006 14:11 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Mannen die op straat spugen ook.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:12 schreef opgebaarde het volgende:
vrouwen die spugen op straat, dat is smerig
Het zijn niet de mannen die daar over zeuren.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Mannen die daar over zeuren hebben nooit een geemancipeerde vrouw gehad
Ah! Geemancipeerd is dus erger dan niet geemancipeerd?quote:Op maandag 31 juli 2006 14:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Mannen die daar over zeuren hebben nooit een geemancipeerde vrouw gehad
Doh.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah! Geemancipeerd is dus erger dan niet geemancipeerd?
lesbisch als vrouwen scheldenquote:Op maandag 31 juli 2006 13:49 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Het is een uiting van de overdosis gender-bender cultuur in het Westen en het is volslagen ongepast als vrouwen scheldwoorden gebruiken.![]()
M.a.w. het is lesbisch als wijven schelden. Schelden is mannelijk en voorbehouden aan de mannenwereld, niets voor vrouwen.
Pleuarrt oph
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:16 schreef zoalshetis het volgende:
valt me ook vaak op dat vrouwen die meer vloeken luidruchtiger zijn in bed.
Dat dan wel weerquote:Op maandag 31 juli 2006 14:16 schreef zoalshetis het volgende:
ik hou van vrouwen die vloeken en schelden, behalve als ze dat doen bij onze kinderen. valt me ook vaak op dat vrouwen die meer vloeken luidruchtiger zijn in bed.
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah! Geemancipeerd is dus erger dan niet geemancipeerd?
Ook dat dan wel weerquote:Op maandag 31 juli 2006 14:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Weet je wat pas triest is? Iemand die stoer denkt te doen met engelse woorden in z'n nickname, maar overduidelijk nog te lamlendig is om de Engelse vertaling van 'naief' op te zoeken.
Pruts0r!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |