je zou denken van wel,quote:Op maandag 31 juli 2006 13:20 schreef Roellio het volgende:
Kun je bij de Aldi ook normale bierkratten inleveren, van Amstel of Grolsch bijvoorbeeld?
Nee, die van Brouwmeester zijn dus anders.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:23 schreef BoukeF het volgende:
[..]
je zou denken van wel,
hoe smerig dat brouwmeester ook is,
krat plus flesjes hebben standaard afmetingen.
De flesjes wel maar de kratten zijn allemaal verschillend, supermarkten hebben alleen contracten voor het inleveren met bepaalde producenten distibutiecentra.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:23 schreef BoukeF het volgende:
[..]
je zou denken van wel,
hoe smerig dat brouwmeester ook is,
krat plus flesjes hebben standaard afmetingen.
Of mevrouw van de inlever afdeling dit ook vindt is weer wat anders.
oh, pardon.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, die van Brouwmeester zijn dus anders.
Waarschijnlijk niet nee, ze hebben volgens mij helemaal niks in dergelijke kratten.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:24 schreef BoukeF het volgende:
[..]
oh, pardon.
dan neemt de aldi ze niet in.
ga naar de appie,quote:
Alle normale supermarkten accepteren alle standaard kratten, ongeacht of ze de merken verkopen of niet. Gebeurd al jaren zo...quote:Op maandag 31 juli 2006 13:23 schreef Xtreem het volgende:
Nee. Winkels accepteren alleen kratten van merken die ze zelf ook verkopen.
Done!quote:Op maandag 31 juli 2006 13:36 schreef BoukeF het volgende:
[..]
ga naar de appie,
lever ze in,
bonnetje naar de kassa,
geld innen.
met geld naar de aldi.
en toch nog goedkoop boodschappen
Oh, nu zie ik het. Ik dacht dat die 10,05 je statiegeld was, maar dat is het bedrag waarvoor je pauperspullen gekocht hebtquote:Op maandag 31 juli 2006 14:48 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik ging enkel lege kratten wegbrengen. Ik haal natuurlijk geen pauperbier, bij de Aldi!
Juist!quote:Op maandag 31 juli 2006 15:05 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Oh, nu zie ik het. Ik dacht dat die 10,05 je statiegeld was, maar dat is het bedrag waarvoor je pauperspullen gekocht hebt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |