Mijn idee.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:54 schreef Afwazig het volgende:
Ver van mijn bed show.
Ik lees de telegraaf niet. Nog beter.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:55 schreef speknek het volgende:
Je leest de Telegraaf zeker vooral voor de leuke roddels?
True, true.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:56 schreef Afwezig het volgende:
Ik lees de telegraaf niet. Nog beter.
Stinken doen ze daar toch al. Die geitenneukers.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:32 schreef buachaille het volgende:
Ik zeg Israël moet eerst stinkbommen afgooien boven Libanon.
Dat dacht Israel ook met de Hezbollah te doen vorige weekquote:Op maandag 31 juli 2006 12:13 schreef EricG het volgende:
Ik zeg: Het hele midden-oosten platbombarderen. Zijn we van al dat gezeik af.
Ja precies. Je bedoelt de katholieken die daar wonen dan he, dat van die islamieten wisten we al.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:35 schreef GoodNews het volgende:
Stinken doen ze daar toch al. Die geitenneukers.
Ik zal die tekst maar aanpassen daar kreeg ik een ban voor.....ooit.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:35 schreef GoodNews het volgende:
[..]
Stinken doen ze daar toch al. Die geitenneukers.
Laten we maar lekker kernbommen gooien en al die tering apen uit de steentijd uitroeien, zodat er weer vrede is![]()
ik zou die quote maar aanpassen, daar kreeg ik een ban voor... ooitquote:Op maandag 31 juli 2006 12:45 schreef Camplo het volgende:
Ik zal die tekst maar aanpassen daar kreeg ik een ban voor.....ooit.
Een paar nukes op Libanon, Irak, Iran en Israël, en het is allemaal opgelostquote:Op maandag 31 juli 2006 12:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat dacht Israel ook met de Hezbollah te doen vorige week
Ga je dan met je tifosi maatjes de straat op en heel hard 'JODUH JODUH' roepen, als de wereldvreemde briljantjes die jullie zijn?quote:Op maandag 31 juli 2006 12:44 schreef Camplo het volgende:
Als Israel maar wint.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |