Klopt die werken naar paar min. geloof ik alquote:Op maandag 31 juli 2006 12:37 schreef Twinkeltwin het volgende:
Een sneldrogend merk kopen, werkt echt![]()
Nooit geen dus altijdquote:Op maandag 31 juli 2006 12:40 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Klopt die werken naar paar min. geloof ik al
Maar doe zelf nooit geen nagellak op.
Bij de nagelstyliste werkte dat prima.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:31 schreef Ozziecar het volgende:
Iemand toevallig ervaring met zo'n UV-lamp?
Dat is toch gewoon een mini-ventilator die je ook hebt voor om je nek?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:09 schreef ondeugend het volgende:
[afbeelding]
!
Hartstikke handig... ik kreeg hem van een vriendin die voor Avon werkt.
Een uur lakken is ook wel een beetje vreemdquote:Op maandag 31 juli 2006 21:57 schreef Electrocute het volgende:
Welke mongool is nou een heel uur bezig met nagels lakken![]()
Hou er een föhn op ofzo
nou basecoat 15 min drogen, 1e laag, 15 min drogen, 2e laat 15 min drogen, topcoat, drogen. Tja dan zit je er wel aan. Maar dan zit het wel supergoed en krijg je geen chips, afdrukken etc.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:57 schreef Electrocute het volgende:
Welke mongool is nou een heel uur bezig met nagels lakken![]()
Hou er een föhn op ofzo
doe ik ookquote:
wtf doe je in dit topic? omg nu weet ik het wel zeker, du bist gothquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:20 schreef OFfSprngr het volgende:
1x nagellak dr over heen, minuutje wachten, ff je vingers in een kommetje met koud water, laten drogen en dan blazen, ben je in nog geen 10minuten klaar.
Geen Goth en geen Emo, raad nog eens.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:02 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
wtf doe je in dit topic? omg nu weet ik het wel zeker, du bist goth![]()
Zal ik het maar verraden dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:17 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Geen Goth en geen Emo, raad nog eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar serieus wat doe je in een topic dat over nagellak gaat?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:17 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Geen Goth en geen Emo, raad nog eens.
Zijn genoeg niet "Emos" en "Goths" die ook nagellak dragen maar wat doe JIJ hier nou eigenlijk?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:35 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
maar serieus wat doe je in een topic dat over nagellak gaat?![]()
chillenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:05 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Zijn genoeg niet "Emos" en "Goths" die ook nagellak dragen maar wat doe JIJ hier nou eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |