Oh zeker welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:07 schreef =HellFire= het volgende:
En de échte next-gen games zijn niet leuk over de beamer?
Gun is een van de lelijkste 360 gamesquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Oh zeker wel![]()
Ben nu Gun aan het spelen.
Welk spel is nu grafisch het beste voor de 360? De intro van Gun is heel mooi, maar ingame is het allemaal wat minder.
Kom net kijken in xbox360-land en voorlopig bevalt het me prima![]()
PGR3 en NFS: MW zien er wel leuk uit. Verder zijn het de grafisch iets mindere games die je hebtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oblivion heb ik, maar ik hou er totaal niet van. Zal toch eens in mijn 360 doen dan.
DOA 4 heb ik ook en zag er erg lekker uit
Ghost Recon heb ik ook en dat zag er inderdaad erg goed uit.
Gun is inderdaad 1 van mijn minst mooie spelletjes, maar het speelt wel leuk.
Verder heb ik nog:
PGR3
NFS: MW
Final Fantasy XI (deze is te ruil)
CoD2
Blazing Angels
Precies, ik ben ook pas rond 7 uur thuis vanavond dus hoop dat het dan sneller gaat dan dat ik hier leesquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:14 schreef Sjotime het volgende:
Ga maar allemaal downloaden graag,... gaat het vanavond hopelijk wat sneller
Nou dan wacht ik nog even voor ik die ook te ruil aan ga bieden en ga ik hem toch maar even spelen, wie weet bevalt het mij ook.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:17 schreef devv05 het volgende:
[..]
PGR3 en NFS: MW zien er wel leuk uit. Verder zijn het de grafisch iets mindere games die je hebtBehalve Oblivion dan. Ik hield ook totaal niet van RPG's, maar vind Oblivion toch een van de beste games aller tijden.
Oblivion vind ik ook geen flikker aan, en ja, gamen vind ik leukquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:31 schreef =HellFire= het volgende:
Kom op, als je Oblivion niet leuk vindt, houd je dan uberhaupt wel van gaming?
Maar... tis zo mooi... en sprookjesachtig... en die sfeer... die muziek... die omgevingen....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:34 schreef Kremers het volgende:
[..]
Oblivion vind ik ook geen flikker aan, en ja, gamen vind ik leukIk hou helemaal niet van RPG's en soortgenoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |