Ik denk dat je er wel van uit moet gaan omdat we totaal geen gerucht hebben gehoord dat het niet zo zou zijn..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:44 schreef Woutervn het volgende:
Ben benieuwd of de saints row demo vandaag ook echt komt. Hoop het wel
tsja bij prey ging het etzelfde werd ook op het laatste moment uitgesteldquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:21 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik denk dat je er wel van uit moet gaan omdat we totaal geen gerucht hebben gehoord dat het niet zo zou zijn..
true..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:35 schreef MMaRsu het volgende:
Alleen deze demo bestaat al maanden ><
tsja ik neem het gewoon niet zo nauw meer met MS en demo's uitbrengen, tis nog nooit op tijd geweestquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:35 schreef MMaRsu het volgende:
Alleen deze demo bestaat al maanden ><
SSssstquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tsja bij prey ging het etzelfde werd ook op het laatste moment uitgesteld
als je alles negatief bekijkt kan het alleen maar meevallenquote:
WHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:43 schreef Atuniel het volgende:
Nou ja goed, ergens zal het mij ook een reet oxideren of die demo er vanavond opstaat.. ik zou liever vrijdagavond hebben ofzo.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:43 schreef Atuniel het volgende:
Nou ja goed, ergens zal het mij ook een reet oxideren of die demo er vanavond opstaat..
erg relevante info voor dit topicquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:43 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga slapen, zie jullie rond 7 uur wel ( kom net terug van Schiphol, zusje weggebracht gaat een jaar in Amerika highschool doen).
quote:De langverwachte demo van Xbox 360 game Saints Row zal vanavond rond 7 uur online verschijnen op Xbox Live Marketplace. Amerikaanse gamers konden al, mits ze het spel in de pre-order hadden staan, genieten van de demo, maar vanavond kan iedereen met een Xbox 360 ronddwalen in de wereld van Saints Row. Het volledige spel ligt begin september in de winkels, dus heb je nog ruim een maand om het uit te proberen. Mocht de demo wat eerder online staan dan laten we het zo snel mogelijk weten, of hou anders gewoon Xbox Live in de gaten.
Oh zeker welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:07 schreef =HellFire= het volgende:
En de échte next-gen games zijn niet leuk over de beamer?
Gun is een van de lelijkste 360 gamesquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Oh zeker wel![]()
Ben nu Gun aan het spelen.
Welk spel is nu grafisch het beste voor de 360? De intro van Gun is heel mooi, maar ingame is het allemaal wat minder.
Kom net kijken in xbox360-land en voorlopig bevalt het me prima![]()
PGR3 en NFS: MW zien er wel leuk uit. Verder zijn het de grafisch iets mindere games die je hebtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oblivion heb ik, maar ik hou er totaal niet van. Zal toch eens in mijn 360 doen dan.
DOA 4 heb ik ook en zag er erg lekker uit
Ghost Recon heb ik ook en dat zag er inderdaad erg goed uit.
Gun is inderdaad 1 van mijn minst mooie spelletjes, maar het speelt wel leuk.
Verder heb ik nog:
PGR3
NFS: MW
Final Fantasy XI (deze is te ruil)
CoD2
Blazing Angels
Precies, ik ben ook pas rond 7 uur thuis vanavond dus hoop dat het dan sneller gaat dan dat ik hier leesquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:14 schreef Sjotime het volgende:
Ga maar allemaal downloaden graag,... gaat het vanavond hopelijk wat sneller
Nou dan wacht ik nog even voor ik die ook te ruil aan ga bieden en ga ik hem toch maar even spelen, wie weet bevalt het mij ook.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:17 schreef devv05 het volgende:
[..]
PGR3 en NFS: MW zien er wel leuk uit. Verder zijn het de grafisch iets mindere games die je hebtBehalve Oblivion dan. Ik hield ook totaal niet van RPG's, maar vind Oblivion toch een van de beste games aller tijden.
Oblivion vind ik ook geen flikker aan, en ja, gamen vind ik leukquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:31 schreef =HellFire= het volgende:
Kom op, als je Oblivion niet leuk vindt, houd je dan uberhaupt wel van gaming?
Maar... tis zo mooi... en sprookjesachtig... en die sfeer... die muziek... die omgevingen....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:34 schreef Kremers het volgende:
[..]
Oblivion vind ik ook geen flikker aan, en ja, gamen vind ik leukIk hou helemaal niet van RPG's en soortgenoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |